A Nightmare on Elm Street - Et spørsmål..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

A Nightmare on Elm Street - Et spørsmål..

Hei!

Har i de siste dagene trålt meg igjennom alle Elm Street filmene på dvd, men savnet en scene der..og husker heller ikke hvilken film den skulle vært i, men har sett den når filmene gikk på Tv3 for endel år tilbake.

Scena foregår inne i en kafe eller no, og Freddy spiser pizza med "hodene" til alle sjelene han har tatt, og han stikker en finger igjennom et lite hode og spiser dette..

Noen somkan være behjelpelige med hvilken av filmene dette er fra, og om det muligens er klippet bort fra Sone 2 utgaven?

Newcomer Captain Charisma sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    220
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nr 4 The Dream Master. Vet desverre ikke noe om sone 2 utgaven, da jeg selv har sone 1 utgaven.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tommy_sn
    Hei!

Har i de siste dagene trålt meg igjennom alle Elm Street filmene på dvd, men savnet en scene der..og husker heller ikke hvilken film den skulle vært i, men har sett den når filmene gikk på Tv3 for endel år tilbake.

Scena foregår inne i en kafe eller no, og Freddy spiser pizza med "hodene" til alle sjelene han har tatt, og han stikker en finger igjennom et lite hode og spiser dette..

Noen somkan være behjelpelige med hvilken av filmene dette er fra, og om det muligens er klippet bort fra Sone 2 utgaven?
    Lovlig seint svar, men jeg har den første sone 2-boksen som er gitt ut i Norge og den scenen er på den iallefall. Vet England hadde en boks som bare inneholdt fem av filmene. Mulig det er den du har?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har boks utgaven av tv serien med freddy da?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men i hvilken av filmene er den?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men i hvilken av filmene er den?

nr 4 sies det i tråden her

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nr. 4 ja. Hvilken utgave har du av filmene, tommy_sn?

@jokris: Jeg har en DVD med de seks første episodene av serien. Finnes resten på DVD?
    Mener å huske fra dokumentaren Never Sleep Again - The Elm Street Legacy at det kun er de som er verdt å se da kvaliteten utover er nedadgående.

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bare Chrissj
    Nr. 4 ja. Hvilken utgave har du av filmene, tommy_sn?

@jokris: Jeg har en DVD med de seks første episodene av serien. Finnes resten på DVD?
    Mener å huske fra dokumentaren Never Sleep Again - The Elm Street Legacy at det kun er de som er verdt å se da kvaliteten utover er nedadgående.
    Har den svenske utgaven av 7 disk boksen, der alle 7 filmene ligger ihvert sitt enkle dvd-cover. Frontcoverene har rød ramme.. Får se på 4ern en gang til..kanskje jeg klarte å overse scenen sist.. :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis den ikke er der, så koster det ikke mer enn en hundrings å kjøpe alle filmene på nytt:

The Nightmare On Elm Street Seven Disc Collector's Edition DVD: Amazon.co.uk: Robert Englund, John Saxon, Heather Langenkamp, Mark Patton, Clu Gulager, Craig Wasson: DVD

Alle filmene er uklippet i følge DVDcompare.net
    Rewind @ www.dvdcompare.net - Nightmare On Elm Street Collection (The) (1984-1994)
    men ingen av filmene har norsk tekst.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har den svenske utgaven av 7 disk boksen, der alle 7 filmene ligger ihvert sitt enkle dvd-cover. Frontcoverene har rød ramme.. Får se på 4ern en gang til..kanskje jeg klarte å overse scenen sist.. :roll:
    Jeg tror kanskje det:P For det høres ut som den samme utgaven jeg har, bare min er kjøpt i Norge. Tviler sterkt på at det er noen forskjell på de. Selve boksen er brun og svart, ikke sant?

Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bare Chrissj
    Jeg tror kanskje det:P For det høres ut som den samme utgaven jeg har, bare min er kjøpt i Norge. Tviler sterkt på at det er noen forskjell på de. Selve boksen er brun og svart, ikke sant?
    Stemmer..mulig scenen var annerledes enn jeg husket den...Var maaange år siden sist jeg hadde sett den så..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det forresten noen som har sett originalen på Blu-ray noe sted? I følge release.no skulle den komme 21.07, men søk i nettbutikker som CDON og Platekompaniet gir nada.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •