Terminator 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Terminator 3

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Terminator 3

Fikk denne på R3 for en uke siden. R3-utgaven er en NTSC-utgave med DTS (som R1 mangler), hvilket gjør den til den beste utgaven for meg.

Både lyd og bilde er helt klart av referanseklasse. Hørte kun på DTS-sporet, men ifølge amerikanske omtaler er også DD-sporet av referanseklasse, de savner ikke DTS-sporet spesielt mye.

Når det gjelder filmen, synes jeg den er helt konge, en verdig oppfølger av de to første filmene, med en slutt som er noe av det beste i historien av filmavslutninger. Selv om den lider littegrann av "litt mye action og litt lite handling"-komplekset. De kunne gjort filmen en halvtime lenger, og latt den ekstra halvtimen gå til mer bakgrunnsinformasjon og handling. Man kan jo håpe på en Director's Cut eller Extended Edition, spesielt siden T4 antakelig lar vente på seg noen år nå som Arnold blir opptatt med innspillingen av "The Governor"

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en ålreit film, forsåvidt, men jeg synes den visuelt sett var litt rotete; likte bedre paletten brukt av Cameron i de to første, det ble litt for mye farger her. Savnet musikken til Brad Fiedel også.

Slutten var flott, det er jeg enig i.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig i at fargene var bedre i de to første. De gav filmene en mer dyster look, som er mer passende for temaet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •