Xbox og radio

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Xbox og radio

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox og radio

Hei
    Jeg har en moddet xbox som er koblet sammen med PCen. Xboxen står i kjellerstuen og jeg bruker den til å streame filmer som er lagret på PCen som står i 2.etasje. Nå vil jeg gjerne ha mulighet til å streame nettradio ned til xboxen. Er dette mulig? Hvis ja, får man da opp en liste på xboxen som man kan velge fra (vil gjerne ha flest mulige radiokanaler som sender partymusikk)? Helst norske "vanlige" kanaler som P4, MPtre, Energy osv.

Hadde vært fint med en lettfattlig forklaring på hvordan dette gjøres. Gjerne til XBMC. På forhånd takk for hjelpen.

Mvh
    Tommyt

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettradio finnes som eget script til XBMC. Den absolutt enkelste måte å fikse en god nettradio på er å oppdatere XMBC til en nyere versjon. Da vil nettradio være en del av XMBC og temmelig selvforklarende. I tillegg vil du ha muligheten for å laste ned og installere andre scrips direkte i XBMC.

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt sant som roolf sier, og du kan også få nrk nett-tv, og kino-trailere fra filmweb.no, om linjen din er god nok, min 512klarer det ikke så bra, utrolig mye venting iallefall.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •