Egmont slår til igjen !!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Egmont slår til igjen !!

Jeg har akkurat sett "Ulvesommer". Det er en fin familiefilm. Det som trekker litt ned er de hel... støyende reklamesnuttene de slenger i fleisen på oss før filmen starter. Det går an å skippe forbi de med et par tastetrykk, men alvorlig talt... Og så fortsetter de direkte etter at rulleteksten er ferdig.
    Plata kommer med to valg for lyd, DD 2/0.0 og DD 3/2.1. Dessverre er visst DD 2/0.0 default. For å unngå reklamen så kan man velge svensk som menyspråk. Da settes det opp svensk tekst som default, men siden man må inn i oppsettet for å velge DD 3/2.1 så kan man i samme slengen velge bort teksting.
    Ekstramaterialet er tynne saker, en musikkvideo og 5 minutter med klipp fra innspillingen.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med reklame før filmen har skjedd meg på et par filmer fra Scanbox også de siste dagene. Det irriterer med noe grenseløst. Jeg kommer av prinsipp aldri til å dra med DFDS noen gang pga. av dette. Reklame på kjøpefilmer er en uting. Jeg kan godta det på leiefilmer, man aldri i verden på kjøpefilm!

John Roger

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noe imot reklame før filmen jeg. Det er jo bare et par tastetrykk så slipper du å se det. Desuten så er det jo litt mer kino følelse da Er jo alltid masse reklame på kino.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •