KJøpte dvd uten dvd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

KJøpte dvd uten dvd

Haha, var innom platekompaniet på nerstranda idag, og kjøpte filmen platoon 'collectors edition', åpnet den nettopp, og oppdaget at jeg bare har fått et tomt cover. Tror det var en ny i kassa for jeg fikk 50,- tilbake, men det hadde sin pris. :lol: etterfulgt av et :evil: til platekompaniet.

Er egentlig veldig bitter, for hadde avtale om å se denne i kveld... arg

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt, men det kan skje.. Gå tilbake og forklar hva som skjedde.. De BØR gi deg en ny en.. Hvis ikke kan du jo si at de bør sjekke hvor mange covere/disker de har igjen..

Mvh

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sweetnoise
    Haha, var innom platekompaniet på nerstranda idag, og kjøpte filmen platoon 'collectors edition', åpnet den nettopp, og oppdaget at jeg bare har fått et tomt cover. Tror det var en ny i kassa for jeg fikk 50,- tilbake, men det hadde sin pris. :lol: etterfulgt av et :evil: til platekompaniet.

Høres nok ut som en glipp fra butikkens side..gå tilbake så ordner det seg nok..de burde gi deg en ny..

Active Kaffekopp sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Opplevde noe lignende med en Ringenes Herre cd, men jeg fikk DVDen isteden. Dette var den ellers så geniale Platekompaniet i Stavanger. Kjøpte Charlie og Sjokoladefabrikken på Rimi om dagen. De glemte å legge inn DVD platene

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    Kjipt, men det kan skje.. Gå tilbake og forklar hva som skjedde.. De BØR gi deg en ny en.. Hvis ikke kan du jo si at de bør sjekke hvor mange covere/disker de har igjen..

Mvh

AHA.. dette var jo en ganske god ide i teorien, får ty til dette hvis de nekter til meg, den var jo uten forsegling (ville jo uansett ha måttet åpne for å oppdage dette) og fikk ikke kvitteringen. Men du ser tydelig at det er en av de som står i butikkhylla, for den har sånn handlingslapp teipet på baksiden. Får se om de er greie eller kjipe.
    Svar vil komme i løpet av morgendagen.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    203
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sweetnoise

nice, var vell du som sto foram meg i kassakøen kansje? jeg kjøpte 2stk nice prize filmer som skulle koste 59.50 ,men fyrn presterte å ta 99kr for ene filmen! irriterende... fikk 40kr tilbake etter at han fikk hjelp med kassen

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av neon king :)
    nice, var vell du som sto foram meg i kassakøen kansje? jeg kjøpte 2stk nice prize filmer som skulle koste 59.50 ,men fyrn presterte å ta 99kr for ene filmen! irriterende... fikk 40kr tilbake etter at han fikk hjelp med kassen
    Langt langt tilbake i tid, da fantes det folk som faktisk kunne jobben de stod bak kassa og drev med... nå er det bare ungdom som egentlig gir ****! Jeg spør f.eks aldri noen på Elkjøp om en meter, jeg kan jo mer enn de (men ikke nok, siden da hadde jeg ikke ønsket og spørre). Har hatt tilfeller der de ikke vet engang. Skulle hatt smekk på kjaken skulle de.. (nå handler jeg heller ikke på Ekjøp....av kundeservice årsaker).

Men det var way out of problemet ditt....hehe. (for og være ærlig skrev jeg denne meld fordi jeg var ett innlegg ifra 200innlegg, så dette er faktisk nr 200. Jeg er trøtt, og visst ikke jeg legger meg nå skjer det skumle ting...syyyyk syyyyyyyyk syyyyyyyyyyyyyyyyk..)

Newcomer ZyNc sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har krav på en ny DVD, bare ta den med dit du kjøpte den så ska du få ny. Reklamasjonsrett kalles det :P

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kaffekopp
    Kjøpte Charlie og Sjokoladefabrikken på Rimi om dagen. De glemte å legge inn DVD platene
    Kjøpte samma filmen som julegave til søsteren min. Viste seg at de hadde gitt med den gamle versjonen. Allikevel så søstera mi en halv time før hun oppdaga det:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •