Girl Next Door, er det BARE MEG!? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 49
    Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av arnis
    Det er bare å huske på pilsen og dens magiske virkning så går alt så mye bedre :wink:
    Visdomsord :wink:

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Elisha Cuthbert så jo ut til å være en dame det er lettå bli interessert i ja, litt uavhengig om hvordan hun er dimmensjonert i forhold til det standardiserte metriske systemet.., men med de rette propposjonene alikevell ;-) .

En annen film som jeg har funnet ut det kan være litt farlig å se hvis man har lett for å bli litt høy på slike forelskelses hormoner, er Lost in Translation med Scarlett Johansson i en av hovedrollene.
    Var en vennejeng å så denne, i hjemmekinoen og en av kameratene mine snakket nesten ikke om annet enn Scarlett i ukene etter..

Synes å se litt litt mer primadonna nykker fra Scarlett i en annen film hun var med i, senere "the Island" noe som hjalp for å komme ned på bakken igjen for den nevnte kameraten. Må inrømme jeg også var litt betatt av Scarlett Johansson etter Lost in Translation, men det finnes vel forskjellige grader av å ta av.

Høres ut som du er litt hardt angrepet Kjeksen, men tror ikke det er over "normalen" enda. Får du rettskjennelser for hvor lang av stand du må forholde deg unna Cuthberten din, ja da er det vel mer fare på ferde...;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Scarlett er en yndig perle hun også:P Det er ikke lett og holde henda over buksekanten når man alene ser en film med ho i. Nesten det samme som Elisha, bare ikke helt:P

Kan nok ta det med ro ho, siden ho er fra Canada og tilbringer en god del tid i showbisen, så det kan bli vansker med å finne ho! Men hvem vet, kanskje en ferie nær huset til familien hennes i Canada vil hjelpe, og en god kikkert: ;-) "Whammy"!! :grin:

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er mange av disse kvinnelige filmstjernene som blir forfulgt av psykotiske betatte menn.. spørs om noen av dere er potensielle forfulgere da så pass på..

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Whoracle
    Det er mange av disse kvinnelige filmstjernene som blir forfulgt av psykotiske betatte menn.. spørs om noen av dere er potensielle forfulgere da så pass på..
    Når vi allerede er stemplet litt småsyke...så tar du den? Et slag way under beltet, kompis ;-)

Active
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hun er sånn jente som 75% av alle gutter blir forelska i. Ikke no unormalt.

Active mr.Fahrenheit sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    425
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Morten M
    Hun er sånn jente som 75% av alle gutter blir forelska i. Ikke no unormalt.
    Godt å se at jeg ikke er alene

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av unzane
    Syke, syke menneske..

Men deilig var hu!
    var hu?? er hu!!! deiligare dame skal en jammen leite lenge etter!!! eg har d sann at dama mi veit at om eg fekk tjangs på ho der så hadde eg slått til. ho veit alså kor ho står OSV.. berre synnd ho e gift..GRRRR

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dat
    eg har d sann at dama mi veit at om eg fekk tjangs på ho der så hadde eg slått til. ho veit alså kor ho står OSV..
    Og det samme gjelder dama di da eller dat, at det er greit hun står i med noen hun synes er "bedre" samtidig som hun er "sammen" med deg ?

Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjeksen
    Er det bare jeg som etter og ha sett Girl Next Door som blir konstant forelska og sykelig opphengt i Elisha Cuthbert?

Er det bare jeg som etter og ha sett den lever i konstant pain der jeg i minimun 1 uke, maksimum 3 går og irriterer meg over at denne dama ikke er min?

Er det bare jeg som aldri i verden klarer og tenke på noen andre en Elisha Cuthbert hele tida, og som får skikkelig vondt av det? Skikkelig grusomt vondt! HVORFOR?!

Er det bare meg...? Er det flere der ute som deler min ekstreme "etterdennefilmenfølelsen", som føles ut som selvpining på høyt nivå. Jeg har sett denne filmen 100ganger, og likevel så utsetter jeg meg for samme pine igjen. Hvorfor selvpining på et slikt sykt nivå? Er det flere en meg? Værsåsnill, vær fler.... whyyyyyyyyyyy!WHYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!
    Må inrømme at jeg satt med samme følelsen. I hvertfall resten av kvelden. Men det er ikke bare Elisha Cuthbert. Det er noe ved den filmen som gjør henne så "hot". Har sett masse 24, men får ikke den samme følelsen etter å ha sett dette.

Hmm...tror jeg må se Girl Next Door en gang til

Newcomer dat sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    176
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Og det samme gjelder dama di da eller dat, at det er greit hun står i med noen hun synes er "bedre" samtidig som hun er "sammen" med deg ?

d har aldri vore diskutert... ken endre litt på den der.. min bedre 3/4 del veit eg synst ho er SJUKT deili..
    ho har vel i bakhaudet at eg aldri kjeme til og få møte ho, nok derfor eg fekk d på den måten...

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,801
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dat
    d har aldri vore diskutert... ken endre litt på den der.. min bedre 3/4 del veit eg synst ho er SJUKT deili..
    ho har vel i bakhaudet at eg aldri kjeme til og få møte ho, nok derfor eg fekk d på den måten...
    Ja vil tro hun nok har foretatt en risiko analyse og heller har helgardert seg mot at det skal bli så veldig stor mulighet hvis hun har gått med på en slik løsning du skrev om først dat.

Etter en 12 års ekteskap så har jeg funnet ut at det ikke er så lett å utsmarte dama, hun pleier å være ganske slu og har gjerne tatt noen forhånsregler for å helgardere seg før hun kommer med enkelte litt tilsynelatende for henne høyrisiko utalelser som går i min favør.

En annen ting er hva man oppfattet hun sa og hva hun selv mente hun sa osv, tror de menn som sier at de forstår seg på kvinner egentlig ikke har forstått noe, når det kommer til stykke ...;-)

Må kankje se filmen "Girl next door" . Ser jeg den sammen med den samme vennegjengen som også så Lost in translation, blir det kankje en forlenget underholdnings verdi i ukenne etter denne gangen også....;-)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taita
    Må inrømme at jeg satt med samme følelsen. I hvertfall resten av kvelden. Men det er ikke bare Elisha Cuthbert. Det er noe ved den filmen som gjør henne så "hot". Har sett masse 24, men får ikke den samme følelsen etter å ha sett dette.

Hmm...tror jeg må se Girl Next Door en gang til
    Ja, det er noe med filmen også! Den er faktisk litt spesiell på det området der virker det som.. Jeg har lyst til og se den for 100ende gang, men jeg vet liksom ikke om jeg takler ho en gang til!!!!!!!!!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin jente, ja. Men ikke sånn at hun hever seg over alle andre, mener nå jeg. Likevel: Hadde man vært 10 år yngre og fri og frank, så hadde jeg ikke lagt meg på magen og blånektet...

Newcomer Adyton sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Takker :-)

for at utvelgelsen av i allefall én av kveldens filmer var unnagjort :-) :-)

Active NAD-master sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    407
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MMMMMMM hadde det sånn etter HP og Ildbegeret jeg:-D i hun Hermine (husker ikke navnet i slengen) hihi!

Intermediate gonigogo sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    2,253
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ho derre Cuthbert er sikkert grei nok til sitt bruk, men hu stinker sikkert på kjøkkenet

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant, nytter ikke med et fast legeme og utstråling når søndagsmiddagen er svidd grandis.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sier det enkelt som de fleste gutter tenker.. :

Hmh... Jepp hadde pult a!

Newcomer Kimskey sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    150
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig bra film dette ja, kan vel bare si det at jeg blir sjamert i senk av dama.
    *love*

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •