TAXI I vs/ TAXI II ogIII

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    756
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TAXI I vs/ TAXI II ogIII

Hei
    Hvordan er de to siste TAXI filmene i forhold til den første (som jeg likte)
    Mvh Jan I

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2'eren er lika dårlig som den første, 3'eren har eg ikkje tenkt å sjå ein gang. Likte rett og slett ikkje dei filmene, Humoren var dårlig og da hjalp det lite med noen få biljakt snutter.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1'ern er brukbar, 2'ern er litt dårligere, 3'ern er elendig. Det eneste som er verdt å få med seg i 3'ern er at Sylvester Stallone dukker opp og snakker fransk.

Newcomer splatt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Taxi en syns jeg er skikkelig kul, med masse heftig bil- og scooterkjøring. Nr. ble bare gørr kjedelig, og "humoren" som de prøvde å få til feila totalt. Skremte meg fra å se nr. 3

Newcomer megavolt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes disse filmene er morsome litt fordi de er så dårlige på mange måter...

Ler meg ihjel når hovedpersonen disser "mercedes-gjengen" i 1'ern.

Han sier et eller annet tåpelig som at "Dere i Tyskland har vel ikke biler enda engang!" eller noe.

Ganske bra gjort da, å si noe sånnt, såvidt jeg vet var jo den første ordentlige bilen en Mercedes-Benz fra, nettopp, Tyskland.

Enda tåpeligere er det at en stygg eldgammel, og av alle farger, rød Mercedes E-klasse skal representere hele Tysklands bilindustri. Mens en skikkelig fet, stylet Pegout 406 skal representere Frankrike.

Pegout er jo ingen ting i forhold til Porsche, nye Mercedeser, Audier osv...

Biljaktene er jo fete da

Har både 1'ern og 2'ern på dvd (de var billige, 79kr stk), kjøpte de egentlig ved en feiltagelse.

Tror jeg har 3'ern på xvid et sted inne på harddisken, hvis den er litt bra kjøper jeg den sikkert.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av megavolt
    Enda tåpeligere er det at en stygg eldgammel, og av alle farger, rød Mercedes E-klasse skal representere hele Tysklands bilindustri.
    *kremt*

Om du hadde visst litt om Mercedes, så hadde du sett at det der ikke er en hvilken som helst E-klasse, men en E500. Denne har en relativt potent 5 liters V8er som yter 322 HK, og har et dreiemoment på 480 Nm ved 3900 RPM.

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av splatt
    Sitat Opprinnelig postet av megavolt
    Enda tåpeligere er det at en stygg eldgammel, og av alle farger, rød Mercedes E-klasse skal representere hele Tysklands bilindustri.
    *kremt*

Om du hadde visst litt om Mercedes, så hadde du sett at det der ikke er en hvilken som helst E-klasse, men en E500. Denne har en relativt potent 5 liters V8er som yter 322 HK, og har et dreiemoment på 480 Nm ved 3900 RPM.
    ops:

Lenge siden jeg har sett den filmen ja...

Hvis det er E500 det er snakk om blir saken en helt annen... Overdrev desutten veldig, for den er verken stygg eller eldgammel.

Kjenner til E500, faren til en kompis av meg har den.

Synes bare ikke fargen på den i Taxi 1 er så fin. Desutten er det lenge siden jeg så filmen som sagt.

Uansett, så blir jo Pegouet'en vist enda tøffere. er lissom en film som skal skryte av alt frankrike har: Fotball-laget, bilene, Paris osv...

Btw. så har vi en Mercedes Gelenderwagen 500

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, greit det :lol:

Hadde nok ikke lagt meg ned og brånekta om jeg fikk en sånn, selv med den rødfargen

Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av splatt
    Hehe, greit det :lol:

Hadde nok ikke lagt meg ned og brånekta om jeg fikk en sånn, selv med den rødfargen
    Hehe, hadde ikke takka nei til en sånn en nei

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •