For alle dere Resident Evil fans

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

For alle dere Resident Evil fans

HER er traileren (er vel meir ein teaser) til Resident Evil Apocalypse som kommer på kino neste år

Intermediate Rusty sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får håpe den blir bedre en den første resident evil filmen :wink: men det er en helt ok film.Men Milla Jovovich er med denne gangen også det kan bli bra ops:

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fram til denne. Tror ikke jeg blir skuffet, da jeg likte enern ganske godt 8) .

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dawn of the dead er noko det samme som Resident Evil

LINK TIL TRAILER HER

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fy, slem gutt! Jeg tror vi skal si omvendt. Resident Evil er mer eller mindre planking av ideene til George Romero. Denne nye Dawn of the Dead er en remake, forhåpentligvis holder den mål. Men den blir sannsynligvis mindre blodig. Først Night of the Living Dead i 1968 (tror jeg), svart-hvitt lavbudsjett, ellers ok, men remaken til Tom Savini i farger er den jeg ser når jeg er i zombihumør. Så kom Dawn of the Dead som fortsettelse. Den er mye lengre og blodigere. Jeg har en laserdisk med to versjoner - Romero-versjonen og Dario Argento-klippet. Den mest berømte scenen er et skudd i hodet til en zombi, så det ser ut som et gresskar som sprekker! Til slutt kom Day of the Dead, da var det ikke mange overlevende igjen. Men den er ikke like mye action, mer "filosofisk" hvis man kan si det om en sånn film. Så Dawn er høydepunktet i zombisjangeren. Zombie II (kalt det fordi Dawn of the Dead het Zombie i Italia) er også småmorsom, men har ikke noe med serien å gjøre. Merkes det at jeg liker splatter? Og med rødt fargefilter på Barcoen blir blodet merkbart rødere! :wink:

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg liker ikkje sånne filmer egentlig, så du får unnskylde min mangel på kunnskap ops:

Som dere sikker har skjønt etter mine kommentarer om 28 Days Later og Death Watch

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt dumt at resident evil filmene ikke er mer basert på resident evil spillene :? jeg har spillt alle resident evil spillene.

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sal man lage film av spill, er det som regel vanskelig å holde seg til noe i retning av originalhandlingen på grunn av forskjellen mellom mediene. Det har vært litt for mange katastrofer når de har gått motsatt vei (noen som har sett SuUper Mario Bros som film? Jeg regnet ikke med det, nei). Det mest vellykkede forsøket må vel være den første Mortal Combat.

Men tenk om de lagde film av GTA - Vice City! Da kunne endelig Don Johnson fått en filmjobb igjen... :wink:

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men tenk om de lagde film av GTA - Vice City! Da kunne endelig Don Johnson fått en filmjobb igjen... :wink:
    LOL

Hadde heilt gløymt han, Miami vice helten

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med deg i det!Vice City the movie med Don Johnson og Philip Michael Thomas kunne ha blitt kult :wink: jeg har Miami Vice på dvd Volume One og Volume Two ops: :lol: litt morsomt å se på noen ganger.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •