War of the Worlds? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 33 av 33
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Tenk bare hvor gromt det da er MED subwoofere Labbetuss. :wink:
    Jeg satt på nattetid med en DD18 rimelig nær korsryggen, og klamret meg fast i godstolen.
    Ja jeg er faktisk redd for åssen det vil bli Den største bekymringen jeg har med to slike SVS er om kjøkkenet kommer til å ramle sammen, og ikke minst naboene Så jeg må nok kjøpe inn både granittplater og dempeføtter i monn hehe Men det var så gøy å høre anlegget spille slik, det er nesten så jeg får lyst å invitere D&H på besøk, var første gang jeg ble så imponert av systemet

Active klodrik sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    347
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knutinh
    Dette er den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Vi satt og gjespa i kino-salen: "når skal handlinga begynne??"

Hvis man liker å se Cruisern løpe.... og løpe.... og løpe så er det en helt grei film.

mvh
    Knut
    jeg også såg den filmen på kino, var ikke noe spes. dårlig lyd gjorde att filmen ble dårligere men likvel noe spennende. vart noe annet med den hjemme med kvalitets lyd og god subwoofer for det MÅ denne filmen ha.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er jo en psykologisk thriller, og den blir ikke så veldig spennende hvis man ikke klarer å sette seg skikkelig inn i familiens situasjon. Tar man utgangspunkt i dette blir den skikkelig fæl synes jeg, og romvesenes kynisisme er noe avdet som får meg til å grøsse mest..........:S

Jeg snakker av erfaring, har man skikkelige høyttalere ellers i systemet, så er det ikke SÅ nødvendig med en subwoofer tror jeg, men det blir jo bare enda råere

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på scooteren nå!
    Platecompaniet neste

Active
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Dette er jo en psykologisk thriller, og den blir ikke så veldig spennende hvis man ikke klarer å sette seg skikkelig inn i familiens situasjon. Tar man utgangspunkt i dette blir den skikkelig fæl synes jeg, og romvesenes kynisisme er noe avdet som får meg til å grøsse mest..........:S
    Må si meg enig i det du sier. Men jeg synes fortsatt at filmen sluttet for tidlig. Jeg var klar for noen timer til

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk min nye PB12-Plus på fredag, kalibrerte lydnivået på søndag ettermiddag, og brukte filmen som "ilddåp". Ble ordentlig svett da subben virkelig dro til. Selv om jeg har lagt meg på ca. 10 dB under referansenivå så er det noe av det mest råe jeg har hørt.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,041
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flyttet
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha gorm, var veldig usikker på hvor jeg skulle starte tråden. Visste ikke at det var en slik kategori før nå Takker

Newcomer C0bra sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da det mest ekstreme! Måtte skru ned en gooooooood del i forholdt til andre filmer. Men trodde nesten hele rommet og sofaen skulle kollapse! Kan IKKE huske at det var så extremt på kino

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble lettere sjokkert over PB10en jeg har da jeg så denne filmen i går jeg også. Så ekstremt rå lyd har jeg ikke hatt før. Må være en ny referansefilm når det gjelder å teste subsystemet i anlegget dette her.

Det er ikke ofte jeg skvetter når jeg ser film, men det gjorde jeg jammen på denne filmen takket være lyden.

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den filmen er krem..har ikke prøvd den på det nye anlegget mitt enda, men skal det. Synes hele den filmen er verdig et par timer på anlegget ikke bare en gang, men maaaange fler 5'er på terningen fra meg.

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne filmen i dag (dvs tidligere i går, se på klokke slettet :P )

Og gleder meg til og se den når det blir nærmere dagtid

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, denne filmen er noe utover det vanlige. Det er helt klart, at denne filmen gjør seg best med et SUB-system som beveger seg fra 20Hz ned til 1Hz. Det er brutalt med SVS'ene tilkoblet, MEN..................

Skal ta en illustrasjon: Helt i begynnelsen når Tom har kommet ned fra krana, og går mot "oss", bossen vil ha han til å jobbe litt ekstra og småløper etter..........så passerer det 2 trailere rett foran kameraet, mellom "oss" og Tom.

Her er det lavfrekvente svingninger så det holder............det begynner å gynge i kinoen, akkurat som når du blir passert av Trailere i virkeligheten, og grunnen under deg er av leire. Det er sikkert noen som skjønner hva jeg mener.......:grin:

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •