Hvem er den BESTE skrekkfilm..!!? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 137
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Machinist

The Machinist er en film jeg må virkelig må anbefale. Den er ikke en typisk høy brå lyd/skvette film, men den er istedenfor bare uhyggelig, skummel og forstyrrende.

Med Christian Bale. Heter originalt El Maquinista. Dette er den eneste filmen jeg har sett (og jeg har sett alle de tidligere nevnte filmene) som jeg faktisk måtte lukke igjen øynene i løpet av. Ble for mye for meg! Genialt rett og slett.

Active seeker-man sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler The grudge!!!
    Var meget bra og spenningen holdt gjennom hele filmen..
    Tror det var mange i rommet som hadde ståpels under den filmen

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda Kjeksen, selvsagt må det være lyd! Jeg tror du forstod hva jeg mente.....

Enig med en annen som skrev at Gothica var skummel. Så den sammen med en kompis, og vi satt klar med hver vår pute. Kompisen klarte å søle ut et glass vann fordi han hoppet i stolen.To voksne karer som var pisse redde.... Vi har ledd mye av det i ettertid!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Joda Kjeksen, selvsagt må det være lyd! Jeg tror du forstod hva jeg mente.....

Enig med en annen som skrev at Gothica var skummel. Så den sammen med en kompis, og vi satt klar med hver vår pute. Kompisen klarte å søle ut et glass vann fordi han hoppet i stolen.To voksne karer som var pisse redde.... Vi har ledd mye av det i ettertid!
    Jeg forstod hva du mente, bare klarte ikke å la være og skrive det:P hehe...

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kunne ikke vært mer enig med de som sier at det er stor forskjell på skumle filmer og skvettefilmer..
    Grudge, ring og litt for mange nye "skrekkfilmer" synns jeg baserer seg altfor mye på å bare få deg til å skvette, men som du egentlig ikke blir skikkelig redd av.

Når det gjelder skumle filmer må jeg si at filmer som Villmark, brair witch og slike er bra.. Du sitter hele tiden og venter på at noe helt jævli skal skje, men du skvetter mye skjeldnere.
    En film som jeg virkelig fikk the creeps av er Den sjette sansen.. Særlig den scenen der han lille sier at det blir skikkelig kaldt når de døde er i nærheten. Og da senere når han sitter i et mørkt rom og det plutselig kommer kulderøyk ut av munnen hans. Trodde jeg skulle svime av!!

Ellers ser den kommende filmen Slither veldig skummel ut ifølge traileren.

Lykke til med å skremme dama!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nok si at "The woman in black" troner på toppen. Så den riktignok da jeg ikke var så veldig gammel, men tror nok at folk hopper litt av den idag og.

Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Propellue
    En film som jeg virkelig fikk the creeps av er Den sjette sansen.. Særlig den scenen der han lille sier at det blir skikkelig kaldt når de døde er i nærheten. Og da senere når han sitter i et mørkt rom og det plutselig kommer kulderøyk ut av munnen hans. Trodde jeg skulle svime av!!

Sjette sans er en fantastisk film!!!!!!! En av de absolutt bedre skumle opplevelser jeg har hatt på kino ihvertfall! Den guttungen spille utrolig bra!

Frysninger nedover armer og rygg oppstår kjapt når han forteller om hvordan han opplever at det er døde folk i nærheten!

Newcomer stopphue sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

the Grudge

Ser noen som anbefaler denne filmen og noen som slakter den. Jeg anbefaler den!!! Det er den skumleste filmen jeg har sett hittil. Uhyggelig stemning gjennom hele filmen. Har hørt at Ringu (japanske the ring) også skal være veldig creepy.

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pet Sematary

Newcomer Haugesund sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så The Exorcism of Emily Rose i helgen, og selv om det ikke var noen typisk skrekkfilm så hadde den sine øyeblikk som ihvertfall jeg syns var smågufne. Annbefales.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En del bra grøssere her, men dere må se Darkness Falls! En bra grøsser i mineøyne! Vikti med god lyd(volum hehe) til denne filmen. Så viss du vil ha kompisene dine til å stå å brøle i sofaen av di kjipper seg er dette filmen for deg!! Snakker av erfaring hehe! Men ellers liker jeg best di gode gamle klassikerene fra da folk viste hvordan man lager grøssere! Aliens er jo et godt eksempel på en lekker grøsser oxo En annen lekker grøsser jeg liker er Dog Soliders! Den er bare rå(får ikke dama til å se den flere ganger hehe)!! Når det gjelder Boogeyman er jo dette en film so er tøff di 10 første minuttene, så er resten bortkasta tid! Skikkelig drittfilm(hadde terningkast 0 fantes hadde den fått d)! Håper dere får noe glede av mine tips

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av stopphue
    Ser noen som anbefaler denne filmen og noen som slakter den. Jeg anbefaler den!!! Det er den skumleste filmen jeg har sett hittil. Uhyggelig stemning gjennom hele filmen. Har hørt at Ringu (japanske the ring) også skal være veldig creepy.
    Støtter deg i denne filmen, The Grudge er skrekfilm! Anbefales :?

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PsyTrance
    Når det gjelder Boogeyman er jo dette en film so er tøff di 10 første minuttene, så er resten bortkasta tid! Skikkelig drittfilm(hadde terningkast 0 fantes hadde den fått d)! Håper dere får noe glede av mine tips
    Kunne ikke vært mer enig. Noe av det verste rælet jeg har sett!
    Dataanimasjonen av Boogeyman tok kaka, og jeg følte meg nesten flau på vegne av de folka som har laget den...

Newcomer alibaba sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    147
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    the grugde og the ring er jo ganske så ufine.

Newcomer MrNilsen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Descent er absolutt å anbefale...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

the amityville horror

The amityville horror anbefaler eg på d sterkeste. den var rett og slett ubeskrivelig syk.. Folk som lager slike filmer må ha problemer i hodet sitt. men den er basert på en sann historie. og det skjedde for 30 år siden. og den ble nr. 1 i USA med en gang den kom ut.. men filmen varsåsyk at de måtte ta den vekk fra kinoene i USA. sier det litt?
    Jeg anbefaler også the descent. har aldri hørt så intense hyl fra gutter og jenter i en kino sal. det var helt syk bra film. eg har egentlig ikkje blitt serlig vett skremt av skrekkfilmer. men the descent og the amityville horror har eg vert vett skremt.. en vennine av meg begynte å grine.. så tror den filmen vil skremme vetta av hun :wink:

Intermediate Kjeksen sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    760
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kommer The Descent ut til Onsdag folkens på dvd i norge!! Jeg har bestilt den, detta blir gøy! En skikkelig krem film, mon tro om den blir like bra hjemme som på kino:P:P

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei er d en film jeg virkelig gleder meg til så er d SILENT HILL!!!!Sattan d blir en film som som sparker fra tror jeg!! http://www.sonypictures.com/movies/silenthill/ Synes The Descent var elendi egentlig...Men hver sin smak hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så the descent i går.. synes den var veldig kul. skvatt som **** når dama så ut av vinduet.. men noen som kan forklare meg slutten.. vi var 3stk som ikke forsto den. :-?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dama (og jeg) ble skremt av "What Lies Beneath" fra 2000.

Side 5 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •