"Naboer" på WMV HD - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg prøvde å stappe WMV discen i min Mac mini. Jeg åpnet wmv filen direkte på plata, og spilte av. Det fungerte, selv om det hakket noe voldsomt. Jeg prøvde også å dra wmv fila over på hardisken. Den virket da også. Ehm, er det meningen at dette skal gå, med tanke på DRM? Eller er det bare sånn på mac?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    57
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er meningen at dette skal gå. Fordi du har hatt en ekte plate i maskinen har den lastet ned nøkkelen. Kopierer du filen alene videre til en annen maskin vil den ikke spille fra harddisken før du har satt i selve WMVHD-DVD'en en gang slik at den laster ned nøkkel til neste maskin.

Det er uansett en fordel å kopiere filmen over på disk. De aller fleste maskiner spiller jevnere og mer stabilt fra disk enn fra DVD.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk og lov for at det er mulig å kopiere til hardisk uten å være "kriminell"! (Med tanke på HTPC/mediacenter). Om dette ikke skulle være mulig med HD-DVD/Blu-ray, så vil det være et stort minus.

Men nå har ikke jeg tro på at verken HD-DVD og Blu-Ray vil ersatte DVD.. Min subjektive spådom er at de får samme skjebne som DVD-A og SACD... De kommer, men ikke mer.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Det er morsomt å se hvor forskjellig smak man kan ha. Syntes Naboer og Hawaii Oslo er noe av det mest triste og oppskrytte som har skjedd Norsk film på lenge. Dårlig skuespill, dårlig historie og typsk etterligning av det dramatiske fjernsynsteateret på slutten av 70 tallet. Minner meg om kunst som er helt på trynet men får cred fordi en del annerkjente kritikere sier at det er bra.

Ja ja, feil tråd om dette, men jeg så nettopp Naboer og måtte bare lire av meg litt av skuffelsen. Unnskyld!!
    Jeg er enig med Plasmaboy, hverken filmen eller bildekvaliteten er noe å skryte av.

Hva er det som er så bra med denne filmen?

espenmoe
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av eirikso
    Det er meningen at dette skal gå. Fordi du har hatt en ekte plate i maskinen har den lastet ned nøkkelen. Kopierer du filen alene videre til en annen maskin vil den ikke spille fra harddisken før du har satt i selve WMVHD-DVD'en en gang slik at den laster ned nøkkel til neste maskin.

Det er uansett en fordel å kopiere filmen over på disk. De aller fleste maskiner spiller jevnere og mer stabilt fra disk enn fra DVD.

Betyr det at det ikke er mulig å spille av filmen dersom man bruker Xbox360 som en extender?

Er det noen som har prøvd Naboer via xbox360?

Hilsen
    Espen

Newcomer WilliamE sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepps, har testet det å det funker ikke.

Sendte mail til en microsoft kontakt jeg har og spurte hvorfor.
    Synes det er veldig rart at xboxen de markedsfører med masse HD propaganda ikke støtter deres eget HD format. :smile:

Har enda ikke fått svar, men skal si ifra da det kommer. ;-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,820
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Det er morsomt å se hvor forskjellig smak man kan ha. Syntes Naboer og Hawaii Oslo er noe av det mest triste og oppskrytte som har skjedd Norsk film på lenge. Dårlig skuespill, dårlig historie og typsk etterligning av det dramatiske fjernsynsteateret på slutten av 70 tallet. Minner meg om kunst som er helt på trynet men får cred fordi en del annerkjente kritikere sier at det er bra.

Ja ja, feil tråd om dette, men jeg så nettopp Naboer og måtte bare lire av meg litt av skuffelsen. Unnskyld!!
    Synes Naboer var meget trist og ganske uinteressant, men dyktig spilt av Joner. Hawaii, Oslo synes jeg var meget bra. Men, begge disse filmene ligger jo i ett annet 'leie' enn typiske amerikanske filmer, så det kommer jo an på hva man er ute etter. Det burde jo være ganske enkelt å vite før man ser filmene også. Går man for å se en slik film bare basert på ternigkast og ikke vet om hva slags type film det så har man bommet. 'Izzat' var jo ett friskt pust når det gjelder norsk film, for de litt mer gjennomsnittelige film-tittere.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •