Laste ned og brenne filmer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Laste ned og brenne filmer?

Jeg skulle ha svidd ut et par kopier av noen nedlastede filmer fra pc`n, men antar at jeg trenger en egen programvare/innstilling for å få til dette så de virker på dvd spilleren?

Jeg har desverre ikke dvd brenner enn så lenge, så må brenne ut en vcd eller noe. Hva er best? Hvordan løser jeg dette? De filmene jeg har lastet ned til nå er divx...

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krs
    Jeg skulle ha svidd ut et par kopier av noen nedlastede filmer fra pc`n, men antar at jeg trenger en egen programvare/innstilling for å få til dette så de virker på dvd spilleren?

Jeg har desverre ikke dvd brenner enn så lenge, så må brenne ut en vcd eller noe. Hva er best? Hvordan løser jeg dette? De filmene jeg har lastet ned til nå er divx...
    viss du gjer rede for kor du lasta ned filmar lovlig som ikkje er kopibeskytta, so kan eg hjelpe deg. men sida det lukter piratkopiering lange vegen så trur eg eg helde kjeften min til du har komt med litt meir opplysninger...

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghost7
    viss du gjer rede for kor du lasta ned filmar lovlig som ikkje er kopibeskytta, so kan eg hjelpe deg.
    Først, last ned f.eks Limewire, søk på video med søkeord "bboy clips" , "bboying", "bboy movies" etc.. Skulle tro du vil få noen treff da

Dette er alle ( såvidt jeg vet ) private filmer som med glede deles til andre og som jeg har satt sammen til èn lang film som jeg skulle brent ut på cd til dvd spilleren min.. Burde kanskje presisert det i første innlegg, men tenkte ikke i de baner i det hele tatt....

Intermediate Pug-Nose sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Personlig syns jeg nedlastede filmer er av avskyelig kvalitet... Ihvertfall de jeg har kommet over, ikke får man ordentlig surround lyd heller.. (har aldri prøvd .vob filene på flere giga da)..
    I og med filmene idag er såpass billige som de er anbefaler jeg at du begynner å kjøpe filmene istedet for å laste ned (bare å vente en liten mnd eller to etter de er sluppet på markedet så koster de 100,- stk) ...

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nok en gang, filmene jeg har lastet ned er :

1 - Filmet privar så surround er ikke et tema uansett
    2 - Som regel filmet med eldre kamera eller dårlig redigert, kvalitet ikke tema
    3 - Er lastet ned pga egen interesse for breakdance, ikke god lyd eller godt bilde
    4 - Jeg kjøper DVD i butikk og på nett, laster de ikke ned.....

Om ingen vil fortelle hvordan jeg gjør dette forstår jeg jo det, iom at det kan brukes til nedlastede filmer med kopibeskyttelse osv, det tenkte jeg ikke på når jeg startet tråden..

Hadde også vært kjekt om noen ( om noen i det hele tatt ) kunne forklart hvordan jeg kan lage en slags meny, siden det er ganske mange små klipp i tillegg til noen lange. Men da regner jeg ikke med å få noe hjelp her

Newcomer Crowly sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    182
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Det finnes en rekke programmer for dette, for eksempel Roxio Media Creator 7.0 fungerer fint. Det samme gjør Pinnacles Studio DV pakker. Det er også en del programmer som selges på nettet, men her råder jeg deg til å teste programmet godt først, da jeg selv har erfart at det er mye dårlige løsninger der ute.

Active avdeling20 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av krs
    Først, last ned f.eks Limewire, søk på video med søkeord "bboy clips" , "bboying", "bboy movies" etc.. Skulle tro du vil få noen treff da

Dette er alle ( såvidt jeg vet ) private filmer som med glede deles til andre og som jeg har satt sammen til èn lang film som jeg skulle brent ut på cd til dvd spilleren min.. Burde kanskje presisert det i første innlegg, men tenkte ikke i de baner i det hele tatt....
    Litt ot
    Hadde en del slike filmer med div. moves før, var kule de. Men de jeg fant når jeg søkte på de ordene du skrev skal jeg ikke ha, var ikke dansing for å så det sånn
    :shock: :shock: :shock: ops:

Newcomer krs sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Crowly og Lygren, mange takk, da skal jeg prøve dette!

avdeling20, man finner mye rart ja, må lære seg å sile ut litt Er mange gode filmer i omløp dersom man finner de rette, og når man finner igjen gamle kjente også er det ekstra morsomt, derfor også intr. å få disse på en cd plate jeg kan spille på dvd`n..

Takker for tipsene som er kommet iallefall!

Newcomer K-pax sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her skal være et program som gjør alt for deg. Konverterer avi. til svcd.
    Gratis er det også.
    http://www.free-codecs.com/Avi2Dvd_download.htm

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •