Klarer ikke å spille av WMV HD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klarer ikke å spille av WMV HD

Har 2 imax filmer, speed og coral reef, klarer ikke å spille disse av på pc'en. Har lastet ned alle 720p wmv hd demoene på nettet, disse klarer jeg fint å spille. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke.

Pc spec: AMD64 3000, 1gb ddr ram, Radeon X700 pro 256mb gddr3 ram. Windows xp pro sp2, media player 10.

Newcomer Dr. Brain sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Har 2 imax filmer, speed og coral reef, klarer ikke å spille disse av på pc'en. Har lastet ned alle 720p wmv hd demoene på nettet, disse klarer jeg fint å spille. Hva må jeg gjøre for å få dette til å funke.

Pc spec: AMD64 3000, 1gb ddr ram, Radeon X700 pro 256mb gddr3 ram. Windows xp pro sp2, media player 10.
    Jeg har aldri prøvd å spille av imax filmer selv, men jeg kan så å si spille av alle former for video etter at jeg la inn SLD Codec pack.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det orginale WMVHD DVD plater? Vis det er tilfelle tror jeg ikke det er utgitt IMAX filmer i europa. Vis det er amererikanske plater, er de nok beskyttet av DRM og da kan de ikke spilles av her på berget.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet ut av det, måtte laste ned en liten tilleggsfil til mediaplayer 10. Har originale imax wmvhd filmer med drm, funker fint det. Den går inn å fornyer lisensen hver 2 eller 3 dag. Så man må ha original platene, hvis man kopierer filene over på harddisken så funker de bare til lisensen går ut.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •