http://www.high-def.de/ verdt å sjekke ut !

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

http://www.high-def.de/ verdt å sjekke ut !

Hei, kan jo hende dere vet om dette allerede.

Men men

Tenkte jeg skulle gi dere en ling til denne sida. Hvor de selger high-def dvd, så vidt jeg har forstått fungerer disse utmerket til htpc. Må bruke windows media player 9 eller nyere. Har testa en del hd samples fra slike high-def dvd på microsoft, og synes det er knall. Må jo bli helt sykt å kjøre slike filmer fra en htpc og til en plasma \ prosjektor.

Link til samples : http://www.microsoft.com/windows/win...tShowcase.aspx

Hva synes dere folkens ?

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fin link dette. Flytter tråden til HDsoftware. Forøvrig er ikke jeg like imponert over klippene, men de er ikke så verst noen av de.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det noen som har bestilt noen flmer herifra??
    Er filmene i WMV-HD med mulighet for engelsk lydspor?? Eller er det kun den ordinære filmene som har mulighet for å velge imellom tysk og engelsk??
    Tenker da på filmene Tomb Raider 1&2, samt the italien job, og timeline..
    Dersom det er slik at HD versjonene er kun med Tysk lydspor slik som demoklippene er de ganske uaktuelle.. er ikke så stødig i tysk...

Active gut_man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sendte dem en forespørsel for en stund tilbake. Litt av problemet er at disse filmene ikke kommer under den forbaskede 200kr grensa. Dermed kan de bli ganske dyre! Ser at de har noen filmer som er litt billigere også, men det er relativt uinteressante titler. Når det gjelder lydspor vet jeg ikke, men send dem en mail davel. Jeg fikk svar fra dem ganske kjapt.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Tomb Raider 2 forleden dag. Har ikke fått skikkelig tid til å se på den, men kan melde at alt av menyer, kapitteltitler, osv er på Tysk. Det eneste som er på engelsk slik jeg kan se det, er det andre lydsporet (som må skiftes til manuelt hver kan du spiller filmen). Dette får jeg foreløpig kun til i programvaren som følger med filmen (som forøvrig kan klassifiseres som enkel og ikke spesielt raffinert). Av en eller annen grunn finner jeg ikke det engelske lydsporet i Zoomplayer.

Når det gjelder kostnader, så er porto "svindyr" - sammenlig for eksempel med PLAY.COM (kr. 0,-!). Jeg lurer på om det delvis er fordi den også dekker fortolling, men dette er kun gjetninger fra min side, har ivertfall ikke fått faktura på noe ekstra toll.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •