DVD Ripping

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7

Tråd: DVD Ripping

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD Ripping

Jeg holder på å rippe alle musikk dvdene mine. Er redd for disse derfor vil jeg ta backup av dem. Eneste problemet jeg har er at jeg ikke klarer å fjerne extra matrialet uten at menyene også blir borte? Bruker dvd shrink til dette. vil jo prøve å komprimere minst mulig, kan man fjerne uønsket matriale og fremdeles beholde menyene i dvd shrink, eller må jeg bruke ett annen program til dette?

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ikke strukturen som på en "vanlig DVD" da? Bruker Re-Author for å deretter velge main title...

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da få du ikke med menyene.
    Et alternativ kan være å komprimere menyer og ekstra matriale maksimalt, det er vel ikke mange mb det er snakk om.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man bruker re-author så begynner dvd'en rett på konserten, og det finnes ikke menyer, greit å ha når man skal se hvilke sanger som er på platen. Har prøvd å dra menyen over med re.author men det funker ikke.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eyvind
    Da få du ikke med menyene.
    Et alternativ kan være å komprimere menyer og ekstra matriale maksimalt, det er vel ikke mange mb det er snakk om.
    Så man kan komprimere extra matrialet uten at det påvirker resten av platen? holder på å teste ett program som heter easy dvd shrink, der kan man hake vekk det man ikke vil ha med. Skal se om det funker, tar lang tid over en time pr dvd, holder på med den første nå.

Active tZar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    458
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Så man kan komprimere extra matrialet uten at det påvirker resten av platen? holder på å teste ett program som heter easy dvd shrink, der kan man hake vekk det man ikke vil ha med. Skal se om det funker, tar lang tid over en time pr dvd, holder på med den første nå.

Det kan man gjøre. Man kan selv velge komprimeringsgraden av de forskjellige delene av platen

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan og sette inn eit stillbilde for ein filmsnutt og få størrelsen på ekstra materiellet ned på den måten. Slette lydspor som du ikkje vil bruke...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •