Du er herved advart..... - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 72
    Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av harol
    Vi har jo alle forskjellig smak. Jeg synes jo også at Twelve Monkeys er en kongefilm, men mange liker den ikke. Ellers likte jeg f.eks. ikke reservoir dogs som mange synes er helt topp.
    Husker jeg så Twelve Monkeys på kino i nord. Det endte opp med av vi satt bare å pratet skit under hele filmen. (vi var sikkert ikke mer en 10 stykker på den filmen)

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snatch er jo en kongefilm, det samme er Twelve monkeys.

Godt at smaken er forskjellig, hvis ikke hadde det ikke vært noe forum.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Styr unna "Picnic at Hanging Rock". Kun bittelitt kjip stemning og ingen handling. Hadde hørt mye bra om regissøren da jeg kjøpte den, men dette er en film for et smalt publikum. Sovnet flere ganger under filmen, enda det var "i beste sendetid" for å si det slik.

Eneste grunnen til at jeg ikke har solgt den er at jeg ikke ønsker min verste fiende å bruke penger på den. Men kommer noen til meg med et brennende ønske om å se den og ber om å få kjøpe den, så selges den for en SVÆRT symbolsk sum (porto for eksempel).

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det siste året har jeg spart en del penger og frustrasjon på å ikke kjøpe/leie filmer som er av tvilsom kvalitet. Jeg har en hylle med 100+ filmer som jeg plukker fra når jeg føler meg modig.

Jeg har faktisk kjøpt over 10 av disse filmene i ettertid da de har overraket meg positivt, men de fleste går i dunken etterpå eller gis bort.
    Man får jo litt erfaring etter hvert.

Newcomer sbrua sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman

Snatch
    Herregud, må alle engelske filmer se ut som om de kommer fra steinalderen. Holdt vel ut kanskje 30 min
    http://www.imdb.com/title/tt0208092/
    Snatch er jo en konge film!!! Ikke enig med deg her, hehe :P

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syns forøvrig dette er en tård som bare er dum.. siden alle liker forskjellige filmer... :wink:

jeg kan elske filmer andre hater over alt... det kan vi alle.. så det og kalle dette for filmer man på det sterkeste anbefaller folk og ikke se.. syns jeg har lite for seg...

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Syns forøvrig dette er en tård som bare er dum.. siden alle liker forskjellige filmer... :wink:

jeg kan elske filmer andre hater over alt... det kan vi alle.. så det og kalle dette for filmer man på det sterkeste anbefaller folk og ikke se.. syns jeg har lite for seg...
    Veldig enig, bortsett fra en film: Road Rage

Kan ikke noen bare leie den så vi får bekreftet at det er den dårligste filmen ever...?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M

Veldig enig, bortsett fra en film: Road Rage

Kan ikke noen bare leie den så vi får bekreftet at det er den dårligste filmen ever...?
    Når noen som holder med meg advarer holder jeg meg unna, noen andre som tar utfordringen? :lol:

Får leie den og sette noen jeg kjenner til og se den så får vi det bekreftet! :lol:

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Når noen som holder med meg advarer holder jeg meg unna, noen andre som tar utfordringen? :lol:

Får leie den og sette noen jeg kjenner til og se den så får vi det avkreftet! :lol:
    Haha ,kan jo hende de som tørr leie den ler seg skakk av den fatalt misslykkede "handlingen" og da. Jeg var så provosert og forbanna under hele denne filmen. Men nå når jeg tenker etter er den bare urkomisk! Fatalt. Kom igjen noen lei den! Jeg vil høre andres mening.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :? Veldig mye bra film på denne listen.

En tommelfingerregel er å styre unna alt av actionfilm fra USA som ikke har gått på kino. Det samme gjelder vel også europeisk action.

Ellers bør en gå for kategorier man liker, dersom det står sjelfult drama på coveret og man liker action og komedie, er det like greit å la være, samme hvor bra kritikk filmen har fått. Så slipper man å lage "styr unna"-lister der man lister opp noen av de beste filmene som er laget de siste åra.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, det er en tommelfingelregel jeg skal si meg enig i!

Slike sjangre av filmer fra de aller fleste land som ikke har gått på kino kan man med godt hjerte styre unna.. selv om det kan jo komme en liten "diamant" iblant disse en sjelden gang også! :wink:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uenig. Masse europeisk/asiatisk film er verdt å få med seg selv om det ikke har dukket opp på norsk kino; det vises jo ikke av den enkle grunn at det er europeisk/asiatisk og dermed vanskeligere å få ut til et stort publikum. Amerikansk action derimot er en så kommersiell sjanger at om det ikke dukker opp på kinoene er det nesten garantert så ille at selv den enkleste kinogjenger ikke vil la seg underholde.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Du er herved advart.....

Sitat Opprinnelig postet av jorojo

Når det gjelder The Station Agent er jeg helt uenig. Den er en av mine absolutte favoritter.

John Roger
    :shock: Snakker vi om samme film? http://www.imdb.com/title/tt0340377/

Newcomer water sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Konrad

Når det gjelder The Station Agent er jeg helt uenig. Den er en av mine absolutte favoritter.

John Roger
    dere gjør nok det... filmen er helt enkelt en veldig bra film

:water

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    filmer fra de aller fleste land som ikke har gått på kino kan man med godt hjerte styre unna..
    Kalifornia (1993) med Brad Pitt og Fox Mulder ble vel aldri vist på norske kinoer? Jeg tror jeg vil gi den 6 på terningen eller 10 av 10.

Klassikeren Sixteen Candles (Å, for en bursdag! på sofistikert norsk) er en av de aller, aller beste ungdomsfilmer/John Hughes-filmer/Molly Ringwald-filmer fra begynnelsen av 80-tallet. Jeg mener å ha hørt at Madame Ingeborg Moræus-Hansen nektet å sette den opp på Oslokinoene.

Jeg vet med sikkerhet at den tidligere nevnte arrogante frankofile klyse nektet å sette opp John Waters fornøyelige Polyester med Divine på Oslokinoene (nærmeste visning var på Stabekk kino i Bærum).

Finnes helt sikkert massevis av andre eksempler på filmer som ikke var gode nok for Hennes Høyhet Fru Hansen som jeg ikke kan komme på i farten.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pogwaq
    Masse europeisk/asiatisk film er verdt å få med seg selv om det ikke har dukket opp på norsk kino; det vises jo ikke av den enkle grunn at det er europeisk/asiatisk og dermed vanskeligere å få ut til et stort publikum. .
    Nettop, det var derfor jeg ikke tok med asiatisk film, siden de lager mye bra action. Men kan du huske å ha sett en bra europeisk actionfilm som ikke har gått på kino?

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Konrad

John Roger
    Jepp! :lol:
    Det er noe med stemningen i den filmen som er helt suveren. Da filmen var slutt ønsket jeg at den kunne vart minst en time til.

John Roger

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Nettop, det var derfor jeg ikke tok med asiatisk film, siden de lager mye bra action. Men kan du huske å ha sett en bra europeisk actionfilm som ikke har gått på kino?
    Referte til kommentaren til kinosjefen. :wink:

Når det gjelder europeisk action er jeg ikke sikker, for å være ærlig. Jeg hadde (dessverre) litt snevrere smak i mine yngre dager. :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    van helsing og the leauge of extraordinary gentlemen er helt gigantiske søppelfilmer, og inneholder så vanvittig mange brister.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Støtter opp om Van Helsing. En annen film jeg synes er riktig ille er Dreamcatcher, men mange liker den her på forumet. Det samme gjelder Tomb Raider-filmene, Alien vs Predator og Resident Evil 2 -fryktelige filmer som har en stor tilhengerskare blant hjemmekinofolket.

League synes jeg av en eller annen grunn var tolerabel.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •