Indiana Jones collection - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 54 av 54
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Var på Elkjøp og skulle bytte i dag. Det hadde gått greit hvis de hadde hatt boksen inne. Men den var selvfølgelig "i bestilling".

At det skal være så mye styr! Synes jeg har fått min andel av feilproduserte CDer og DVDer for en stund nå...

Er spent på om den neste boksen jeg får har samme problem, så derfor står spørsmålet mitt fortsatt:
    Hvordan er erfaringene med avspilling av "De fordømtes tempel" på PCer med DVD-ROM?
    Håper ikke det er nok en "bad batch", for da vil sannsynligvis neste boks ha samme feil...

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt denne boksen, og jeg må le egentlig.

Filmene er jo egentlig utrolig dårlig lagd. De var bra når jeg så de sist(8-9 år i sia), men nå har teknologien løpt i fra filmopplevelsen.

Lydmessig og bildemessig så vises det godt at dette er gamle filmer.

Ok å ha i samlingen.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    Var på Elkjøp og skulle bytte i dag. Det hadde gått greit hvis de hadde hatt boksen inne. Men den var selvfølgelig "i bestilling".
    Er ikke det typisk Elkjip? De reklamerer hele tiden med sine flotte tilbud, men de har svært lite av det på lager. Avisa deres burde hett "Utopi-avisa".

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    JA, typisk Elkjip... Strategien er vel å få deg til butikken pga. eit tilbud, og satse på at du kjører noko anna dritt når du først har komt dit....

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bestillte boksen fra elkjop.no
    tok 2 dager fra bestilling til den lå i postkassa mi.
    raskeste levering jeg noensinne har fått

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er boksen byttet. Passet på å inspisere "Temple of Doom" (de fordømtes tempel) DVDen i butikken før jeg tok den med hjem. Ingen skjolder der i gården! Men tror du ikke at DVD-spilleren min nekter å spille den?!

Mens den første DVDen hadde problemer fra Index 14 og utover, så har HELE den nye plata problemer i min DVD-ROM. Den spiller forøvrig helt fint på den stasjonære spilleren i stua. De andre DVDene spiller bra begge steder.
    Argh.....!!!
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Er det virkelig INGEN andre der ute som har hatt problemer med å spille av denne DVDEn i Indy-boksen på DVD-ROM?

Jeg begynner å tro at det dreier seg om nok en "bad batch" for min del...

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan det være at DVD-rom'et ditt begynner å bli dårlig (dårlig laser eller noe slikt) ?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal teste samme filmen på en flunkende ny DVD-ROM til uka (glemte å ta med filmen på jobben i dag). Så får vi se om det er min PC det er noe i veien med.

MEN dette minner meg VELDIG om problemene jeg hadde med en musikk-CD jeg kjøpte nylig. Den fungerte ikke i noen av CD-ROM-spillerne jeg forsøkte, mens den fungerte i alle stasjonære spillere og i bilspilleren. Jeg byttet plata og fikk samme feil på neste plate. Fikk da lov å returnere mot pengene tilbake. Det dreide seg sannsynligvis om en "bad batch". Altså var sannsynligheten stor for at jeg ville få feil også på neste plate jeg byttet til.

Jeg tror at PC-baserte enheter er mye mer kresne på et eller annet. Når jeg nå har fått tilnærmet samme feil på to utgaver av samme DVD-film, så begynner jeg å tro at det også her dreier seg om en "bad batch", men skal ikke påstå dette 100% før jeg har forsøkt denne filmen på en annen DVD-ROM.

Synes likevel det hadde vært kjekt om noen andre kunne fortelle om sine erfaringer med akkurat denne filmen ved avspilling på PC. Både positive og negative erfaringer hjelper her. Hvis det er en "bad batch" (dårlig produksjonsserie), så vil vi kanskje ha en forbrukersak. Akkurat disse filmene reklamerer jo blant annet med tilgang til spesielle nettsteder fra PC ved bruk av DVDen.

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe
    MEN dette minner meg VELDIG om problemene jeg hadde med en musikk-CD jeg kjøpte nylig.
    Den CD-Plata du hadde problem med, det var ikkje ei kopisperre på den da?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Terminator
    Den CD-Plata du hadde problem med, det var ikkje ei kopisperre på den da?
    Nei. De 8 første sporene ble lest helt fint, deretter kom en gradvis økende feilrate fra spor 9 til 12. Dette var identisk på neste plate. Ingen kopisperre var annonsert, og de første 8 sporene lot seg som sagt fint kode til mp3, slik at de kunne spilles på min mp3-spiller. CDen var dessuten en dobbel utgivelse, og den andre plata hadde ingen problemer.

Newcomer perulv sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig imponert med bilde og lyd kvaliteten på dvd boksen. Ett must for alle som er glade i film.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leste i starten her at noen synes det var litt dumt at det kom en boks da det kommer en ny Indy film snart og at den da ikke får plass i boksen.

Da kan vi jo bare ta ut Bonus disken å putte den nye i esken....en tanke bare.... :roll:

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Jeg leste i starten her at noen synes det var litt dumt at det kom en boks da det kommer en ny Indy film snart og at den da ikke får plass i boksen.

Da kan vi jo bare ta ut Bonus disken å putte den nye i esken....en tanke bare.... :roll:

Det er visst coveret på den nye filmen er i samme looken da :roll:

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0