Leie film på nettet? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Intermediate santa claus sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    2,225
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg har prøvd det gratis tilbudet brafilm har hatt gående på kinoene, funket dritbra! Men spørs vel om eg gidde å fortsette med abb....

Ser film for sjeldent og for ujevnt til at det er verdt sdtresset!

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettopp tegnet medlemsskap hos Brafilm. Foreløpig har jeg fått et dårlig inntrykk. For det første sendte de den første filmen noe seint. Jeg la den i en postboks tirsdag kveld for tilbakelevering. Det vil si at den gikk med posten onsdag og den burde ha ankommet Brafilm på torsdag (senest fredag?). I dag er det søndag og de har ennå ikke meldt at de har fått filmen. Det gjør jo at jeg må vente lengre før de sender ut ny. Noe av poenget med sånn filmklubb er jo at man kan leie flere filmer for samme pris kontra å leie i en butikk. Men med dette tempoet tviler jeg.

Lurer på om jeg skal si opp abonnementet og prøve film24. Flere som har erfaringer nå? En stund siden noen har skrevet i tråden. Filmleie er også et alternativ, men vil helst ha et rimelig abonnement med 1 film.

Intermediate matsijatsi sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Sted
    Enebakk
    Poster
    577
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Jeg har vært medlem av film 24 en måneds tid nå og har ingen problemer med de jeg har 2 film abonemang og bor i oslo. jeg sender film mandag får nye onsdag og hvis jeg sender torsdag så har jeg nye på lørdag (så frem til fall det ikke er ventetid på filmene da)

Kjempefornøyd med de.

Intermediate bomholt sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,420
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det endte med at jeg sa opp hos Brafilm og gikk over til film24. Film24 er klart bedre, men det går ikke så fort som du beskriver hos meg. Men dette har nok med postgangen å gjøre. Posten har blitt kalt inn på teppet fordi de ikke klarer å levere innen tidsfristene. Uansett fornøyd med film24, anbefales.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •