Hvor mange dvd'er har du? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 167
    Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Hal 9000
    Skjønner ikke at enkelte har flere tusen filmer. Tror ikke det er mer enn 7-800 gode filmer, som man bør ha.
    Korrekt!

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vil det si at når man finner ut at man har 800 dvder i hylla, og man liker inholdet på dem å vil beholde alle sammen, da er man kommet i mål...:grin:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er mer enn 7-800 gode filmer, som man bør ha.
    Så denne boken har med minst 201 ubrukelige filmer, da:

http://www.bokkilden.no/ProductDetai...alogName=Books

Intermediate tralltrall sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ca 800 DVD filmer (alle er ikke like bra..hehe) og alt for mange videofilmer som er pakke bort i kasser.
    Min byggetråd og hjemmekino: Min hjemmekino

Intermediate FallenA sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    1,634
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roffe

Jo da, men dette er filmer du må se før du dør, og ikke nødvendigvis eie ;-)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ok, jeg kan strekke meg til +/- 1000 filmer - men det er neppe noen som har så allsidig smak at de vil ha alt fra fransk poetisk realisme til tjsekkoslovakisk dukkefilm til russisk montasjefilm i filmsamlingen sin heller - selvom det unektelig er "viktige" filmer innenfor alle retninger og 'bølger'..

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Ok, jeg kan strekke meg til +/- 1000 filmer - men det er neppe noen som har så allsidig smak at de vil ha alt fra fransk poetisk realisme til tjsekkoslovakisk dukkefilm til russisk montasjefilm i filmsamlingen sin heller - selvom det unektelig er "viktige" filmer innenfor alle retninger og 'bølger'..
    Har du lest boka? Jeg har ikke finlest den, men bladde i den hos en kamerat, og det var overraskende mye bra der (selv om du har rett i at ikke alle var blant mine favorittfilmer). Uansett: De fleste filmene har du sannsynligvis hørt om.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du lest boka? Jeg har ikke finlest den, men bladde i den hos en kamerat, og det var overraskende mye bra der (selv om du har rett i at ikke alle var blant mine favorittfilmer). Uansett: De fleste filmene har du sannsynligvis hørt om.
    Nei, jeg har dessverre ikke lest akkurat den der - men jeg har tenkt på å kjøpe den før, og nå skal jeg bestille den med det samme så det er gjort

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ordentlig kverulant du!

Men det liver opp en hver diskusjon.

Jeg har bare rundt 50 filmer, noe søppel er det - ikke lett å treffe hver gang. Gidder ytterst sjelden å betale mer enn 49, 59 og 99 for filmene, så venter til de blir billige. Og det gjør de jo ganske fort.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 250 filmer på dvd, og 170 på laserdisc. Kjøper bare gode filmer, ikke møkkafilmer som tar plass. Kvitter meg med filmer som jeg ikke liker, eller som jeg aldri tror jeg kommer til å se igjen. Skjønner ikke at enkelte har flere tusen filmer. Tror ikke det er mer enn 7-800 gode filmer, som man bør ha.
    Sitat Opprinnelig postet av einis
    la ta snittet her på 500filmer. gang det med 200kr og man kommer opp med 100.000kr i filmer. ja no angrer dere tenker e?
    Ok, jeg kan strekke meg til +/- 1000 filmer - men det er neppe noen som har så allsidig smak at de vil ha alt fra fransk poetisk realisme til tjsekkoslovakisk dukkefilm til russisk montasjefilm i filmsamlingen sin heller
    Hvorfor skal folk absolutt gjøre sin egne prioriteringer og mer eller mindre snevre smak og preferanser gjeldende for andre?
    Min smak er min egen, jeg bestemmer selv hvilke filmer jeg 'bør ha', og hvilke filmer jeg kjøper.
    Og nei, jeg angrer ikke pengene jeg har brukt på det (enkelt-kjøp, ja, men ikke totalt).
    Jeg har godt over de 500 einis's regnestykke (og godt over de +/- 1000), men har også betalt godt under de nevnte 200 i snitt (til tross for en del samlerutgaver).

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking Dvd Filmer

Har ca 230 filmer i samlingen. Syntes det er gøy å samle, men jeg prøver¨å handle de på tilbud. Ser gjerne filmer flere ganger.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ambings
    Ordentlig kverulant du!
    Nå er jeg ikke helt sikker på hva jeg har kverrulert med deg om, men du har helt rett i at jeg ikke hadde sittet her hvis jeg ikke var glad i å diskutere

Sitat Opprinnelig postet av Ambings
    Gidder ytterst sjelden å betale mer enn 49, 59 og 99 for filmene, så venter til de blir billige. Og det gjør de jo ganske fort.
    Helt enig - hvorfor betale mer. Hvem er det som har det slagordet igjen?

Newcomer colgol sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er man snart oppe på 340 filmer:-) 339 teller det på DVD-Profiler, men har noen screenere som jeg ikke har fått lagt inn ennå, så selve samlingen har vel egentlig passer 340:-)

Intermediate dansken2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    700
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tipper 200 dvd. orker ikke telle =) startet og samle i 2003 .

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor mange DVD filmer jeg har totalt for øyeblikket, men jeg har vel rundt hundre DVD filmer jeg ikke har rukket å se ennå. Det er kanskje tegn på at jeg har litt for mange...;-)

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Vet ikke hvor mange DVD filmer jeg har totalt for øyeblikket, men jeg har vel rundt hundre DVD filmer jeg ikke har rukket å se ennå. Det er kanskje tegn på at jeg har litt for mange...;-)
    Ja, det er dårlig økonomi i å kjøpe filmer men aldri ser. Selv har jeg brent meg på at jeg har kjøpt filmer jeg allerede har sett fordi jeg synes de er bra, men ender opp med å ikke se dem. Så i det senere har jeg valgt å ignorere en del filmer som jeg har sett på kino eller tv, og konsentrerer meg om å se filmer jeg ikke har sett ennå. Er også såpass heldig at dersom det ikke er supertilbud, så melder ikke DVD-kjøpelysten seg før jeg har sett gjennom det meste av det jeg ikke har sett i egen samling.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er noe eget med å foreta en oppdagelses ferd i egen dvd samling også, greit med en liten ikke sett, men gleder seg til å se buffer.

Har også prestert å impuls kjøpe filmer som jeg alerede hadde fra før, men det hender heldigvis ikke så ofte. Teflon hukomelse og 1001 dvd filmer som er verdt å se, er kanskje en fin kombinasjon, får sitere et visdoms ord CRT guruen Jan Erik som er Site moderator på CRT forumet en gang skrev,

"Hukommelsen er nok ikke hva den engang var;det har den forøvrig heller aldri vært"

;-)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=a|ex]Nå er jeg ikke helt sikker på hva jeg har kverrulert med deg om, men du har helt rett i at jeg ikke hadde sittet her hvis jeg ikke var glad i å diskutere

Nei - jeg gidder egentlig ikke hverken kverulere eller diskutere volsomt - har vokst fra det for mange år siden.
    Men som nevnt - til tider kan det jo være underholdende...

Newcomer MAINboard sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har 289 filmer ifølge imbd. La dem inn der. Står inne for alle untatt 2:
    -Ladder 49
    -Once upon a time in mexico

Skikkelig søplefilmer!

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har ca 350. Mne eg trur ikkje det blir så mange fleire no, etter å ha testet ein del HD klipp på PJ'en. Heller spare opp til HD-DVD eller BlueRay (PS3) kommer....

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •