Alexander (norsk R2, leie)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Alexander (norsk R2, leie)

Da denne først kommer den 20. på kjøpevideo, en uke etter leieutgivelsen, og undertegnede ikke har tålmodighet til å vente, ble det leie denne gangen.

Først må jeg si at det som står på Release.no, at 2-disk-versjonen skulle komme på leievideo, er feil. Dette er en 1-disk-versjon uten noe som helst ekstramateriale, ikke engang en trailer.

Alexander er en helt grei film, litt dypere og kanskje litt mindre action enn jeg hadde forventet. Litt "rotete" mht hoppingen fram og tilbake i tid, uten at det er noe negativt.

Bildet er bra, bortsett fra litt digitale artefakter, men det må det jo bli når man skviser en nesten 3 timer lang film med DTS-lyd inn på én disk. For de som vil ha bedre bilde, kommer en 3-disk-utgave på R3, hvor filmen mest sannsynlig er fordelt på to disker.

Lyden, i DTS, er grei nok, men ikke noe spesielt. Ikke i klasse med f.eks. Master and Commander. DD-sporet har jeg ikke testet.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,861
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Denne filmen er et lurt å se med åpent sinn og uten noen forventninger.
    Da kan man få en fin opplevelse på tross av at den er lang og litt kjedelig til tider.
    Så den i November og den grep meg og ga meg noe.

Men de fleste vil nok slakte den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •