Problemer med DTS lyd på DVDShrink

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med DTS lyd på DVDShrink

Håper jeg poster denne på riktig sted.

Kjøpte meg nettop Sky Captain and the world of tommorow og ville prøve denne i bilen, kopiering til eget bruk er jo lov? Så da tenkte jeg skulle ha den brente versjonen i bilen. DVDShrink 3.2.015 ble benyttet med det resultatet at jeg fortsatt har gåsehud. Skulle teste platen i Denon 2910 spilleren her oppe først og fikk sjokk. Lyden kom på full styrke i den ene kanalen selv om forsterkeren så vidt var på. Samme skjedde gang nr 2. Er det programmet som bugger' eller er det et komponent problem hos meg?

Forslag? :roll:

Newcomer Nozferatu sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    122
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aldri hatt det problemet med dvdshrink men har aldri brent sky captain and the world.... Du kan som sagt ta bort ekstramatriale, tekst og lydformat etc så kan være noe du har trykt på som ikke skulle vert gjort.
    Du kan prøve brenne platen på en dual layer dvd slik at du får brent hele platen med bonus og alt på samme plate uten komprimering om dvd brenneren din støtter det. Har du brent andre plater med dvd shrink med velykket resultat?

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ....etter litt mer testing kan det se ut til at feilen ligger i min forsterker. Kan virke som en eller annen dekoder har tatt kvelden inni der, dette skjer nemlig nå også på orginal filmer.

Hadde bare glemt denne tråden litt :roll:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •