Billigste nettbutikker for DVD (Aftenposten 17.3.05)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste nettbutikker for DVD (Aftenposten 17.3.05)

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen overraskelse. Men de skulle tatt en pristest i kjedebutikkene. Tipper at prisen ikke hadde blitt så veldig langt unna de billigste.

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tok en liten sammenligning mellom CDon.com og Play.com på varene jeg kjøpte for et par uker siden. På Play.com kostet varene ca. 4.000. På CD.on.com kostet de samme tingene 7.000.

Jeg sjekket cdwow.com som var den billigste butikken nå, og et par av tingene var faktisk billigere der enn play.com, men de manglet et skikkelig utvalg.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Tok en liten sammenligning mellom CDon.com og Play.com på varene jeg kjøpte for et par uker siden. På Play.com kostet varene ca. 4.000. På CD.on.com kostet de samme tingene 7.000.

Jeg sjekket cdwow.com som var den billigste butikken nå, og et par av tingene var faktisk billigere der enn play.com, men de manglet et skikkelig utvalg.
    Kan jeg få se den handlelista?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er av samme oppfatning, CDon er generelt dyrere enn Play. Dette merkes særlig godt på serier (som [wcip]Angel kjøpte mange av). Millennium, som koster £17 på Play, skulle de ha 450 kr for på CDon.

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man må uansett sjekke tittel for tittel. Det varierer veldig hvem som er billigst på en tittel. F.eks. så koster Alias S1 279,- på CDON, £29.99 hos Play og £24.99 hos CDWow.

CDON har forøvrig veldig mange kampanjer som f.eks. 'kjøp 3 betal for 2' eller '1 for 49, to for 29' osv.

CDON er generelt dyre på helt nye titler.

John Roger

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Tok en liten sammenligning mellom CDon.com og Play.com på varene jeg kjøpte for et par uker siden. På Play.com kostet varene ca. 4.000. På CD.on.com kostet de samme tingene 7.000.

Kan jeg få se den handlelista?

Active
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at de fleste av disse filmene du har fra Play kommer over 200,- grensa og det vil dermed komme både moms og gebyr i tillegg. Kjapt gått over ser det ut til at det blir rundt en tusenlapp, men det er fortsatt billigere.

John Roger

Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jorojo Skrevet: 18/03/2005, 15:00 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

CDON har forøvrig veldig mange kampanjer som f.eks. 'kjøp 3 betal for 2' eller '1 for 49, to for 29' osv.

CDON er generelt dyre på helt nye titler.

John Roger
    CDON har jo strort sett bare svenske omslag. i hvert fall veldig mange av dem, bare det skulle jo tilsi at de burde være billige? Tok en handlerunde der, men droppa det da mesteparten av omslagene var svenske. Kjøpte dem fra Play i steden, billigere ble det også.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor kjøper dere filmer nå? Har ikke kjøpt særlig med filmer siste halve året da hjemmekinoen har vært nede. Men nå er jeg snart ferdig kjelleren og har lyst å kjøpe litt filmer igjen.

Play synes jeg er dyrt nå. DVDsoon er fremdeles rimelig. Er det noen andre dere anbefaler?

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha nyheter, kan du i de fleste tilfeller like godt ta turen til Lefdal, Elkjøp eller OBS! for å få filmene like billig som nettbutikkene.

Om du er ute etter filmer som ikke lenger er helt nye, har både Cdon og Platekompaniet en del godbiter ganske rimelig. Spesielt hvis du bestiller mange filmer.

Du betaler henholdsvis kr. 29,- (Cdon) og 30,- (Platekompaniet) i frakt uansett hvor mange du bestiller. Hvis du ikke liker tanken på å ha svenske cover, faller nok Cdon bort.

Her er mine forslag til bra filmer til lav pris (prisen i dag oppgitt i parentes) :
    Cdon : The Boondock Saints (59), Once Upon a Time in America(69), Monsters Ball (59), Chocolat (59), Lock, Stock & two Smoking Barrels (49), Frihetens Regn (89), La Vita e Bella (49), Den enestående Will Hunting (59), American History X (79) o.s.v.

Platekompaniet : I Rosens Navn SE (79.50), Jackie Brown (59.50), Hvem Lurte Roger Rabbit - SE (59.50), Memento (59.50), Open Range (59.50), Cinema Paradiso (59.50) o.s.v.

Mange spennende filmer til lave priser her. Husk at noen av disse kan være Scanbox-utgaver av den simple typen - så les godt på detaljene før du bestiller.
    Jeg bruker selv begge disse butikkene, og de er seriøse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •