The Incredibles - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 141
    Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    498
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kan være enig med flere her om at plotet ikke er allverden, men av og til kommer det filmer som er så bra gjennomført at det egentlig ikke gjør noe. Et eksempel jeg kan komme på i farten er Den fabelaktige Amelie fra Montmartre. Som film føles den litt 'hul', men på grunn av det visuelle kombinert med en rekke scener som bare får en til å smile fra øre til øre så holder det allikevel. Følte det på samme måten med De utrolige.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,127
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare elsker denne filmen jeg fikk desuten dette media produktet de bruker for og skape filmen i dag

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så Robots på kino igår. Laget av folkene bak "istid". Det var imidlertid langt igjen til Pixar-nivå på de fleste områder, selvom det var en underholdende seanse. Det som er litt kjipt med animasjon på kino er at man ikke får den fantastiske skarpheten i bildet man får hjemme med DVD. Det virker faktisk ganske blast, noe som er et av mine kraftigste ankepunkter mot film på kino :x

Active Dobermann sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    464
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så denne filmen i går. Er helt enig med roffe. Filmen har et godt driv og et bra persongalleri å dra veksel på. Veldig morsomt å gjenkjenne mange hollywoodstjerner i birollene, bl.a. Woody Allen og han lille advokaten fra Ally McBeal. Det skader ikke at filmen også har et meget engasjerende lydspor.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    meget underholdende film

ser gjerne at det kommer flere superhelt filmer av denne typen.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er lagt ut omtale av den norske DVD-utgaven på Dvdarkivet HER .

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg må bare kaste meg på rosekoret! Det er første gang jeg har likt noe Atle Antonsen har vært med på! Nydelig bilde (for noen farger, særlig rødtonene var fantastiske), herlig lyd og morsom film. Ungene så nylig Robotene og sa at den ikke var noenting i forhold til denne. Som gammel superheltfan var dette virkelig noe for meg!

Intermediate AndreasLie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg så denne i dag og den var veldig bra! mye morsomt og veldig bra lyd og bilde. eneste problemet var at den f***'s qsc forsterkern min klikka slik som alle de f***'ens andre qsc forsterkerne jeg har har gjort og gikk til helvete på slutten av filmen, så da var jeg uten suber de siste 20 min av filmen hvor det så ut som det var mye bra drønn. alle elementene er sikkert ødlagt også :evil:

Mye morsomt på extra dvden også. jack jack attack var veldig morsomt

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så også denne igår, og jeg synes den var veldig bra, men en ting irriterer meg: Har ikke dvden ekstra spor med "stemmene" bak filmen? Irriterer litt når jeg kjenner igjen stemmene, men ikke kommer på hvem det er.... Men det har med dvd pakka å gjøre da, ikke selve filmen. Er det bare jeg som ikke finner det/gidder å lete etter den?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hanspf
    Så også denne igår, og jeg synes den var veldig bra, men en ting irriterer meg: Har ikke dvden ekstra spor med "stemmene" bak filmen? Irriterer litt når jeg kjenner igjen stemmene, men ikke kommer på hvem det er.... Men det har med dvd pakka å gjøre da, ikke selve filmen. Er det bare jeg som ikke finner det/gidder å lete etter den?
    se rulleteksten

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,636
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel snart 3 uker siden den norske versjonen kom, likevel er det ingen offentlig profil på "De utrolige" hos Dvd Profiler.

"Uno" lå ute med fullstendig profil ganske så raskt til sammenligning.
    Noen som vet når man kan vente en fullstendig profile av "De utrolige" hos Dvd Profiler?

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Nå er det vel snart 3 uker siden den norske versjonen kom, likevel er det ingen offentlig profil på "De utrolige" hos Dvd Profiler.

Noen som vet når man kan vente en fullstendig profile av "De utrolige" hos Dvd Profiler?
    Til noen tar seg bryet med å legge den inn, og deretter tida en godkjenning hos Intervocative tar (og siden 'korrekturleserne' deres neppe skjønner norsk er det en klar fordel at første profilen noen legger inn er mest mulig korrekt, og at supplementer/rettelser begrunnes i Notes [eller hva det heter] når de lastes opp).

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen

Legg den opp selv da vel?

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreasLie
    jeg så denne i dag og den var veldig bra! mye morsomt og veldig bra lyd og bilde. eneste problemet var at den f***'s qsc forsterkern min klikka slik som alle de f***'ens andre qsc forsterkerne jeg har har gjort og gikk til helvete på slutten av filmen, så da var jeg uten suber de siste 20 min av filmen hvor det så ut som det var mye bra drønn. alle elementene er sikkert ødlagt også :evil:

Mye morsomt på extra dvden også. jack jack attack var veldig morsomt
    så den på påskeaften og problemet mitt var at naboene klikka... så mye for surroundanlegg når man bor i byen!
    ellers var det veldig underholdende, men selvfølgelig med "eplepaien, amerika og gud" ideologien som alle disneyfilmer må ha.
    at filmen er forutsigbar er jo ingen bombe, den har sikkert vært filtrert gjennom hundrevis av fokusgrupper og ethvert tilløp til originalitet har nok skremt kjøpesterke grupper og blitt klippet bort.

men absolutt topp underholdning uansett.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Testet den nye dvd spilleren min (Denon Dvd-2910) på denne, og ble helt satt ut. ALT var bra på denne filmen. helt konge

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vi egentlig en tråd her som diskuterer beste pris på film? Jeg kikket innom Produkt -og Prisjakt Video, men fant lite ang. pris på film der.

Uansett, The Incredibles finnes til 149,- pluss 12,-(!) i porto hos www.dvdmoon.com
    Dette må vel kunne kalles for en god pris? Noen bedre?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,063
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da er obs! 12kr billigere.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Holy Diver
    Har vi egentlig en tråd her som diskuterer beste pris på film? Jeg kikket innom Produkt -og Prisjakt Video, men fant lite ang. pris på film der.
    Uansett, The Incredibles finnes til 149,- pluss 12,-(!) i porto hos www.dvdmoon.com
    hey, hey! Du kan umulig ha "kikket" lenge...! Se her!
    Men jeg er enig med deg i at filmprisjakt drukner i sjangeren "Produkt -og Prisjakt Video". Her går det mer på hardware. Ny underkategori kanskje?
    Syns det er en uting å blande inn prisjakt i kategorien "DVD filmer". OT er en uting! :wink:

Intermediate C. Alshus sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    3,211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oyvindk
    Er lyden bra på det norske lydsporet også? Jeg tror jeg skal ta en kikk på denne filmen, men hvilket lydspor skal jeg velge?
    Selvfølgelig skal du velge det russiske lydsporet.

Det sier selg vel selv?

:P

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Sitat Opprinnelig postet av Holy Diver
    hey, hey! Du kan umulig ha "kikket" lenge...! Se her!
    Men jeg er enig med deg i at filmprisjakt drukner i sjangeren "Produkt -og Prisjakt Video". Her går det mer på hardware. Ny underkategori kanskje?
    Syns det er en uting å blande inn prisjakt i kategorien "DVD filmer". OT er en uting! :wink:
    Poenget er vel egentlig at jeg ikke har kapasitet til å sitte og lete, søke og bla gjennom til tider store mengder tråder på let etter relevant info. Det er som du sier slik at vi ikke har en egen trådgruppe som omhandler pris på dvd, noe jeg skulle tro det ville vært interesse for her inne. Jeg skal legge inn forslag om dette. Vil jo selvfølgelig ikke skrive OT i "feil tråd" hvis det kan unngåes.

Side 3 av 8 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •