Zeb Macahan - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 34 av 34

Tråd: Zeb Macahan

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Cokeboy
    !!! Serien er til salgs !!!

Etter mye leting har jeg kommet over HELE den amerikanske fjernsynsserien The Macahans og How The West Was Won.

Eller Familjen Macahan som den heter i Sverige, for det jeg har fått tak i er opptak fra svensk TV som igjen er lagt over på DVD-plater. 25 DVD-plater, med utrolig bra kvalitet. Originallyd og svensk tekst.

Les mer her:
    Familien Sørensens hjemmesider
    Ser man det ja:-)
    Takk for info! Lurer veldig på hvordan det ville vært å se dette omigjen så mange år seinere:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte hele serien via eBay for 3-4 år siden. Var stor fan da den gikk på NRK i begynnelsen av 80-tallet og er det ennå, selv om jeg nok ble litt skuffet over noen av episodene.

Serien er utrolig stor når episodene bindes sammen av en historie synes jeg, men da man gikk over til avsluttende historier i hver episode, så tapte dessverre serien seg. Det er nesten så jeg ikke vil se igjen de siste episodene av serien. Vil heller konsentrere meg om filmen og den første sesongen. Legendarisk!!

Svensk TV har vist serien flere ganger. Veldig rart at NRK ikke har prøvd å få tak i den. Ville garantert ha trukket mange seere den dag i dag.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Navarone
    Jeg kjøpte hele serien via eBay for 3-4 år siden. Var stor fan da den gikk på NRK i begynnelsen av 80-tallet og er det ennå, selv om jeg nok ble litt skuffet over noen av episodene.

Serien er utrolig stor når episodene bindes sammen av en historie synes jeg, men da man gikk over til avsluttende historier i hver episode, så tapte dessverre serien seg. Det er nesten så jeg ikke vil se igjen de siste episodene av serien. Vil heller konsentrere meg om filmen og den første sesongen. Legendarisk!!

Svensk TV har vist serien flere ganger. Veldig rart at NRK ikke har prøvd å få tak i den. Ville garantert ha trukket mange seere den dag i dag.
    Heisann.

Ja, jeg kan være enig med deg mht. de avsluttende episodene.

NRK har sendt serien. Men det er vel over 25 år siden den ble sendt.
    Jeg har kontaktet dem, men de har ingen planer om å sende den på nytt i den nærmeste fremtiden.

Men jeg vet at innkjøpssjef i NRK, Elin Raustøl, ikke er så gammel at hun husker så mye av denne serien.
    Og har ikke de som sitter å bestemmer dette de samme minnene som oss andre, så blir det som regel aldri noe av. Og synd er det!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nettside med flere gamle serier og programmer...

Kom forresten over denne nettsiden: F A V O R I T T E N - Filmer og musikk vi nesten hadde glemt

Her finnes filmer/programmer som
    * grimm og gru
    * rød snø
    * the macahans
    * tre nøtter til askepott
    * folk og røvere i kardemommeby
    * grevinnen og hovmesteren

Koster noen få kroner å bestille, men det er det verdt synes jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

The Macahans

Sitat Opprinnelig postet av Pepa
    Noen som vet om denne western serien som ble laget fra 76 til 79 kommer , eller allerede er på DVD..

vil så gjerne ha denne serien... d er skikkelig western

How the West Was Won Page

Jeg har serien her på DVD, hvis du er interessert?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er faktisk pilotepisoden og den første sesongen/miniserien gitt ut i skandinavia:

Familien Macahan - Sesong 1

Intermediate CavaleraRules sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CavaleraRules
    Det er filmen. Den har ingenting med serien å gjøre (bortsett fra at serien nok har latt seg inspirere en del av filmen).

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Zeb Macahan - The Macahans -Ville Vesten - When The West Was Won ! Serien tilsalgs s

Zeb Macahan - The Macahans -Ville Vesten - When The West Was Won !!! Serien er til salgs !!!

Etter mye leting har jeg kommet over HELE den amerikanske fjernsynsserien The Macahans og How The West Was Won.

Eller Familjen Macahan som den heter i Sverige, for det jeg har fått tak i er opptak fra svensk TV som igjen er lagt over på DVD-plater. 25 DVD-plater, med utrolig bra kvalitet. Originallyd og svensk tekst.

Les mer her:
    Familien Sørensens hjemmesider: F A V O R I T T E N - Filmer og musikk vi nesten hadde glemt

Sitat Opprinnelig postet av Pepa
    Noen som vet om denne western serien som ble laget fra 76 til 79 kommer , eller allerede er på DVD..

vil så gjerne ha denne serien... d er skikkelig western

How the West Was Won Page

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Cokeboy
    Zeb Macahan - The Macahans -Ville Vesten - When The West Was Won !!! Serien er til salgs !!!

Les mer her:
    Familien Sørensens hjemmesider: F A V O R I T T E N - Filmer og musikk vi nesten hadde glemt
    Du har jo linket til denne siden også 5 poster lenger opp...

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Du har jo linket til denne siden også 5 poster lenger opp..
    Joda, men det er nesten to år siden. Dessuten ser det mistenkelig ut som om det er han selv som selger disse piratkopiene, så det er ikke veldig overraskende at han fortsetter å pushe denne linken.

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligger ute på diverse torrent sider også, så det er bare å ta ett søk eller fem, så finner man de.

Bestilte de selv av en type på ebay for endel år siden, men konverterte de å la de inn på filserveren min som backup.
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte hele sesong 1 på dvd på Rema i forrige uke. Om de har noe mer enn 1 sesong vites dog ikke.
    199,- kroner.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Du har jo linket til denne siden også 5 poster lenger opp...
    Hei.

La den inn på nytt, da linken lenger opp er 'død'.

Det er kun filmen og sesong 1 som hitentill er utgitt på DVD fra filmselskapet. De opplyser enda ikke om når de andre sesongene kommer.

Ja, hele serien ligger som torrent på nettet. Men det er ikke alle som tør å laste ned torrenter... derfor har jeg gitt dem en mulighet for å kjøpe serien feridg brent på DVD fra torrent.

=)
    Cokeboy

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •