Tvungen reklame (Shrek 2) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    Jeg kjöpte en pirat versjon av Matrix i polen ,da hadde de tullingen prestert aa legge inn 10 minutter med polsk reklame for et byggevare senter som ikke gikk an aa fjerne!! det var de 30 kronene.....

Jeg tipper det neste blir at de sender reklame midt i kinofilmen ,slik som de naa gjör i de fleste statene i USA .... det er tragisk....

Noe annet som er tragisk naar vi först er inne paa reklame er at Tvnorge og TV2 har begynt (siste 6 mnd) aa sende reklame i programmer som varer 30-40 minutter....TV3 er da selvsagt den verste av de alle....
    Har de reklamepause midt i kinoforestilingen? :? Den dagen de begynner med det her, setter jeg aldri min fot innefor kinoen igjen.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]Jeg vurderte å kjøpe Resident Evil2 da jeg var på spaceworld her om dagen. 170kr. "Greit nok", tenkte jeg. Jeg hadde et gavekort på 200,- som jeg måtte få brukt.. men så la jeg merke til at det sto "Jeg heter Alice. Jeg husker alt" eller noe bullshit på coveret. Kommer ikke på tale!! :evil:
    Så da får du kjøpe den fra Amazon UK da. da Står akkurat det samme på coveret der, men på engelsk. Synes du det er bedre? Eller fra EzyDVD. Eller kanskje fra DVDSoon?. Du kommer nok ikke utenom "tåpelige" tekster på coverne på noen av filmene vil jeg tro. Det er vel filmselskapene som har et ord med i laget på DVD utgivelsene også.....

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der står det på engelsk! Det er noe helt annet. "Tag lines" (som det heter) kan jeg leve med, så lenge de står på engelsk. Det fins jo ingen filmer nå lengre som *ikke* har tag lines.

Hvis det var smertefullt utydelig fra de tidligere postene mine, så er det det norske aspektet jeg har problemer med.

Jan A.M: Play.com har gratis levering, så derfor tar jeg det ikke med i mine betraktninger. Koster en film £5.99, så koster den £5.99..

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av [wcip
    Angel]
    Jan A.M: Play.com har gratis levering, så derfor tar jeg det ikke med i mine betraktninger. Koster en film £5.99, så koster den £5.99..
    Oki. Men dette gjelder ikke alle nettbutikker. Så det er greit å være obs på det. :wink:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste gjennom et par innlegg i denne threaden.

Angående reklame på tv. Jeg syns genuint og hjerteskjærende synd på de individene som fremdeles må se favorittprogrammene sine på TV. Reklame er en uting, en skam, og noe som ødelegger skjønnheten i kunstverkene enkelte filmskapere klarer å skape.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reklame på TV er ikke en uting men en nødvendighet. Dessuten stiller jeg med uforstående til at du sammenlikner filmer med kunst på generell basis.

Reklame på en dvd-plate er en uting. Plater med et slikt innhold burde i det minste vært priset langt lavere enn plater uten reklame.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •