Blade 3 (Har blitt noen spoilere her nå. De er IKKE merket)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blade 3 (Har blitt noen spoilere her nå. De er IKKE merket)

Wow. Så denne nettop hjeme hos meg (ikke original nei), og jeg må bare si att denne filmen overaska meg. Jeg synes den var knallbra! Sikkelig heftig Dts-lydspor. Kunne dessverre ikke se den med skikkelig volum, men denne skal definitivt ses senere (når den kommer ut på dvd) med skikkelig lydtrykk.

Jeg skal ikke si noe om handlingen, men jeg synes det var en skikkelig bra 5´er film.

Intermediate eXa sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    2,627
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gleder meg til den ja, jeg og dama er litt blade fan og da!
    det er tøf lyd på 1 og 2 og det skuffer sikkert ikke på 3ern heller!

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Blade 3

Sitat Opprinnelig postet av Jan A M

Wow. Så denne nettop hjeme hos meg (ikke original nei), og jeg må bare si att denne filmen overaska meg. Jeg synes den var knallbra! Sikkelig heftig Dts-lydspor. Kunne dessverre ikke se den med skikkelig volum, men denne skal definitivt ses senere (når den kommer ut på dvd) med skikkelig lydtrykk.

Jeg skal ikke si noe om handlingen, men jeg synes det var en skikkelig bra 5´er film.
    Så den for en måned siden. Men synes ikke den kan måle seg med Blade 1 og 2. Synes selv Blade 2 var middelmålig, men grei nok. Film nummer tre er på grensen til det patetiske, i håp om å få en OK Blade trilogi. At de tok med Ryan Reynolds (Two Guys, a Girl and a Pizza Place, Van Wilder) for å sprøyte inn litt humor var også et dårlig trekk av regissør David Goyer. Lydsporet fikk jeg heller ikke testet slik jeg ville, men regner med det er jevnt over like bra som de foregående Bladefilmene. Blade Trinity får hos meg en 2'er. Og siden jeg har de foregående Bladefilmene, så dukker også Blade Trinity inn i samlingen når den kommer ut.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Blade 3

Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Så den for en måned siden. Men synes ikke den kan måle seg med Blade 1 og 2. Synes selv Blade 2 var middelmålig, men grei nok. Film nummer tre er på grensen til det patetiske, i håp om å få en OK Blade trilogi. At de tok med Ryan Reynolds (Two Guys, a Girl and a Pizza Place, Van Wilder) for å sprøyte inn litt humor var også et dårlig trekk av regissør David Goyer. Lydsporet fikk jeg heller ikke testet slik jeg ville, men regner med det er jevnt over like bra som de foregående Bladefilmene. Blade Trinity får hos meg en 2'er. Og siden jeg har de foregående Bladefilmene, så dukker også Blade Trinity inn i samlingen når den kommer ut.
    Jasså. Jeg synes det var litt tøft med to nye "hovedpersoner" (fortsatt blade som er hoved-hovedpersonen da), dette var jo totalt uventet.

Jeg synes altså filmen overaska meg med både det ene og det andre jeg. En del ting jeg ikke hadde trudd/forventa meg. Og det var litt tøft synes nå jeg da. :roll:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det eneste som er bra med denne filmen er Jessica Biel

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Det eneste som er bra med denne filmen er Jessica Biel
    Jeg vil ikke si det eneste. Men hun gjør definitivt ikke filmen noe værre. :shock:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •