Twin Peaks sesong 1 - Region 3 utgave

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 22
    Newcomer Asbjørn sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Twin Peaks sesong 1 - Region 3 utgave

Hallois!

Fant nettopp et godt tilbud på CDwow på Twin Peaks sesong 1, region 3

http://www1.cd-wow.fm/detail_results...uct_code=16523

Noen som peiling om denne er den samme som er utgitt som region 2 (tenker på samme bildekvalitet, ekstraspor, lydspor, etc)?? Er coveret på engelsk?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så er den bestilt Kan legge inn et ord eller to om denne utgivelsen når jeg får den (hvis noen er interresert)....

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke bestille sone 1 med dts lyd til 210 spenn hos dvdsoon?

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fordi med frakt ligger man da på 230 kroner og så kommer den herlige momsen i tillegg :? . Totalen blir da på tett opp til 300 spenn. Jeg kan ikke si at jeg synes at DTS spor alene er verdt 130 kroner...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ogsaa har lyst aa kjöpe twin peaks for jeg har hört mye bra om den ... men har aldri sett en episode... hva handler det om egentlig ? er det sci -fi ?

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    Jeg ogsaa har lyst aa kjöpe twin peaks for jeg har hört mye bra om den ... men har aldri sett en episode... hva handler det om egentlig ? er det sci -fi ?
    He he. Det er ikke så enkelt å summere opp kort. Men liker du David Lynch, kommer du sikkert til å elske Twin Peaks.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asbjørn
    Fordi med frakt ligger man da på 230 kroner og så kommer den herlige momsen i tillegg :? . Totalen blir da på tett opp til 300 spenn. Jeg kan ikke si at jeg synes at DTS spor alene er verdt 130 kroner...
    Man må være medlem da, så får man den for 180...

Intermediate jane sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,259
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om drapet på Laura Palmer. Men det kommer litt i skyggen når FBI special agent Dale Cooper begynner å snuse på hva som egentlig befinner seg under overflaten i en tilsynelatende fredelig småby.
    Den handler også om the evil spirit of Bob, om dama med vedskiven, og mange andre underlige personer og løse tråder i løst sammenskudd univers...

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jane
    Om drapet på Laura Palmer. Men det kommer litt i skyggen når FBI special agent Dale Cooper begynner å snuse på hva som egentlig befinner seg under overflaten i en tilsynelatende fredelig småby.
    Den handler også om the evil spirit of Bob, om dama med vedskiven, og mange andre underlige personer og løse tråder i løst sammenskudd univers...
    Sesong 1 ja, men så kommer jo sesong 2 med Windom Earle, black lodge osv.

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For mer info om Twin Peaks: www.twinpeaksgazette.com

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EsgaNoth
    Hvorfor ikke bestille sone 1 med dts lyd til 210 spenn hos dvdsoon?
    Sone 1-utgaven har ikke med pilot-episoden, da rettighetene til den ikke var avklart da settet ble lagd.
    Man må være medlem da, så får man den for 180...
    Siden Soon ikke oppgir pris med iFidelity Card-prosenten trukket fra tror jeg det hjelper lite. Vet ikke om noen har tatt den krangelen i Norge med vellykket resultat.

Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har handlet fra DVDsoon før, men har aldri hørt om "iFidelity Card-rabatt". Som Njål skrev, kan alle få dette og hvordan??

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså prisen for Twin Peaks er ordinært 45.98 CAD, men hvis man er iCard member er prisen 36.78. Med andre ord under den berømmelige 200 kroners grensen.

Fidelity iCard Members kan du lese om her:
    http://www.dvdsoon.com/promotions/ic...-sale-2005.xml

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Altså prisen for Twin Peaks er ordinært 45.98 CAD, men hvis man er iCard member er prisen 36.78. Med andre ord under den berømmelige 200 kroners grensen.

Fidelity iCard Members kan du lese om her:
    http://www.dvdsoon.com/promotions/ic...-sale-2005.xml
    Som skrevet tidligere, Soon oppgir pris uten iFidelity-rabatten trukket fra på den fakturaen som sitter på pakka. Tro meg, jeg får pakker fra Soon flere ganger i uka, og har hatt iFidelity Card siden mnd-skifte nov/des. Soon har heller ikke vist seg villig til å angi den prisen man har betalt når rabatten er trukket fra.
    Og, igjen som skrevet tidligere, er ikke sikker på om Posten (eller i neste instans Toll og Avgift) vil gå med på å fortolle ut fra en annen faktura enn den som sitter på. Har i hvert fall ikke hørt om noen som har kommet noen vei i Norge.

Jeg har handlet fra DVDsoon før, men har aldri hørt om "iFidelity Card-rabatt". Som Njål skrev, kan alle få dette og hvordan??
    Sjekk linken til EsgaNoth. Kort sagt, alle kan få, men det koster penger. Du skal bestille en del derfra før det lønner seg (men billigste frakt er fremdeles inkludert i prisen for iFC-holdere). For tiden er rabatten 20%, men den varierer.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Njål
    Som skrevet tidligere, Soon oppgir pris uten iFidelity-rabatten trukket fra på den fakturaen som sitter på pakka. Tro meg, jeg får pakker fra Soon flere ganger i uka, og har hatt iFidelity Card siden mnd-skifte nov/des. Soon har heller ikke vist seg villig til å angi den prisen man har betalt når rabatten er trukket fra.
    Og, igjen som skrevet tidligere, er ikke sikker på om Posten (eller i neste instans Toll og Avgift) vil gå med på å fortolle ut fra en annen faktura enn den som sitter på. Har i hvert fall ikke hørt om noen som har kommet noen vei i Norge.
    Ok, de gjør ikke det nei. da er jeg med. Har aldri bestilt noen over 200 spenn etter iCard kom så jeg antok bare at det var den prisen man betalte som stod på pakka :shock:
    Man kan jo være heldig at posten "glemmer" seg litt sånn at man slipper å betale toll...

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man kan jo være heldig at posten "glemmer" seg litt sånn at man slipper å betale toll...
    Fat chance! Glem det!! 8) Men serien anbefales for dem som ikke så den på TV!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjedde meg faktisk når jeg bestilte B5. Fikk den ene sessongen direkte hjem i postkasse. Ble jo utrolig overrasket, men det e jo sånt som skjer one in a lifetime...

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skjer innimellom at pakker over grensa går gjennom, men ikke ofte nok til at det er noen vits i å basere seg på det.
    Bedre å prøve å finne ting til under mvagrensa før frakt, og så heller bestille samlet ting som er over grensa for å få fordelt fortollingsgebyret på flest mulig pakker.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Er ikke Posten som røsker ut pakkene for sjekking. Det skjer på tollageret i Oslo når det ankommer pakker fra utlandet. Posten distribuerer kun utsending av innkreving av beløpet som må betales. Altså moms pluss tollgebyret som er 75 kroner(tror jeg)

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Speedfight2
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    Er ikke Posten som røsker ut pakkene for sjekking. Det skjer på tollageret i Oslo når det ankommer pakker fra utlandet. Posten distribuerer kun utsending av innkreving av beløpet som må betales. Altså moms pluss tollgebyret som er 75 kroner(tror jeg)
    Feil.
    Det er Posten som sorterer pakker til fortolling/ikke fortolling, og som utfører vanlig forenklet fortolling (og det er Posten som krever gebyret for fortolling, ikke Tollen). Selve Tollen har bare med dette å gjøre hvis du av en eller annen grunn vil/må møte opp for å åpne pakka selv, eller når de tar stikkprøver (som skjer ganske sjeldent med denne typen pakker).
    Og når en pakke over mva-grensa går gjennom uten å bli ilagt mva er det en postsorterer som ikke har fulgt med.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •