filosofi om dårlige filmer....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

filosofi om dårlige filmer....

Jeg har en greie på gang...noen synes nok jeg er rar.....
    Men jeg mener at hvis en film krysser en viss linje av dårlighet ,så blir den god igjen.Det er akkurat som en sirkel som går tilbake og treffer seg selv på startpunktet...Det er da ikke GOD i vanlig forstand,men mer på en slik måte at det kan være hysterisk morsomt å se på hvis det bare er tragisk nok....
    I det siste har jeg kjøpt noen filmer som kanskje troner blandt de verste :
    Nuke`em high-en skole som ligger rett ved et atomkraftverk som begynner å lekke slik at elevene blir mutanter he he

toxic avenger - mutant som spiser folk og redder planeten
    og her er den som definitivt har den verste tittelen EVER : http://www.play.com/play247.asp?page...p;title=144394

Hva er de verste filmene dere noensinne har sett ? og da mener jeg ikke B-filmer...her snakker vi om Å-filmer ..... (Troma productions hevder seg i denne klassen...)

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    House of the dead. Men det ble liksom aldri artig, bare dørgende kjedelig.

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2001 a space odyssè er min desidert værste film. Bare så jævla kjipt at jeg desverre for min del må kjøpe den siden den er i Kubrick Collection samlingen.... Og da må jeg nesten prøve å se hele filmen ferdig siden den da blir i min eie, og ikke som da jeg lånte den og så bolker på 15-20 minutter flere dager for å prøve å bli ferdig, men ga opp og leverte den tilbake da jeg hadde sett omtrent en time. Gjespende dårlig med andre ord, og irriterende at den er en del av Kubrick collection... *grrr*

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Road Rage". For en perfekt kategori for "Road Rage". Herregud den er dårlig. ÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! Og kompisen min holdt på å le seg ihjel av mine oppgitte og frustrerte komentarer underveis, og det var ikke få. At det er mulig å lage en slik DÅRLIG film, med ett såååååå DÅRLIG manus er nesten helt utrolig.

Det som fryder litt er att noen faktisk har brukt penger på å lage denne filmen. Kasta penger ut vinduet kan du si. Hva var det de tenkte på?

Det er faktisk mulig i noen scener å se filmkameraene og de som filmer, noe som tyder på at de faktisk (!) brukte flere en ett kamera under lagingen av filmen, som igjen tyder på at noen har brukt unødvendig mye penger på denne filmen. Det beste hadde vært å droppe alle kameraene og heller lage en lydbok eller noe. Nei stryk det siste, det beste for alle hadde vært å dråppe denne filmen.

Jeg er sikker på at alle her på forumet har skrevet en norsk-stil på skolen en gang i løpet av livet sitt, som er ett bedre utganspunk for manus enn denne filmen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    "Road Rage". Herregud den er dårlig.
    Denne høres ut som en som bare måå sees :lol:
    skal prøve å få tak i den.
    Så forresten Deathrace 2000 fra 1975 med Sylvester Stalone,hvor plottet var at i det fjerne år 1999 så er det billøp hvor man får poeng for å kjøre på folk.Ekstra mye for unger og gamle folk...Denne filmen er bare rå...vet ikke om man kan si den er dårlig engang,selv om 99.9 % av alle som ser den sikkert sier det...

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stiigen
    "Road Rage". Herregud den er dårlig.
    Denne høres ut som en som bare måå sees :lol:
    skal prøve å få tak i den.
    Så forresten Deathrace 2000 fra 1975 med Sylvester Stalone,hvor plottet var at i det fjerne år 1999 så er det billøp hvor man får poeng for å kjøre på folk.Ekstra mye for unger og gamle folk...Denne filmen er bare rå...vet ikke om man kan si den er dårlig engang,selv om 99.9 % av alle som ser den sikkert sier det...
    Se den med ett par kompiser, å sitte å se denne alene må være ren tortur... :wink:

Edit: Deathrace 2000, den må jeg se.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •