Final Fantasy VII - Advent Children release-dato??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Final Fantasy VII - Advent Children release-dato??

(Det fins trailere lengre ned i posten, som bør ses. De er rimelig heftige hmy

Denne filmen skulle ifølge visse kilder (og trailere) ha kommet ut sommeren 2004, men når vi nå begynner å nærme oss sommeren 2005
    så vet vi med større sikkerhet at den tidsfristen ble aldri nådd. På imdb-forumet så snakker de fremdeles om trailere og skuespillere
    som skulle ha hatt de og de rollene, noe som får meg til å tro at filmen ikke er blitt vist enda. (Da diskusjonen vanligvis pleier å dreie
    seg om ting som har skjedd i filmen, istedenfor trailerene, som ofte mister all oppmerksomhet. Men på den andre siden, så er jo filmen
    rangert, noe som ikke skjer før den er gitt ut, så jeg vet ikke jeg.)

Fra filmens hjemmeside:

It is expected to be released in Japan at the end of 2004, with a US release to follow shortly after [first quarter of 2005]. No word
    on a European or Australian release has been made as yet.
    Noen som har følgt med på utviklingen av dette og vet om disse omtrentlige datoene stemmer?

Uploadet 2 trailere av filmen til dere: (1) (2)

I tillegg så har imdb listet opp noe som de kaller Advent Children VG ("Video Game") som skal komme ut 2005. Men siden de driver på
    med FFXII så har jeg liten tro på at dette er en oppfølger til FFVII.

Hva syns dere? Har dere noe tro på at filmen kommer til Europa enten på kino eller på DVD? Isåfall, når?

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg vet ihvertfall at den snart blir lansert som en av de første filmene til sony psp (bærbar dings).

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •