Blade Runner m/Harrison Ford på DVD?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Newcomer Formel 1 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blade Runner m/Harrison Ford på DVD?

Blade Runner m/ Harrison Ford fra 1982.

Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne og helst med norsk undertittel? Har lett og funnet en samleboks på Play, men det er ikke denne jeg er ute etter. Filmen er fra 1982, slik at den er nok litt vanskelig å få tak i. Ser også at den er å få kjøpt brukt, men hadde håpet å få tak i et ubrukt eksemplar. eller er det noen her som har et eks å selge?

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dvdsoon har den til ca. 50 kr (R1) hvis du kan klare deg uten norsk tekst.

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg så det, men er det ikke på DVDSOON det har vært en del tull og forsøk på svindel med kort. Eller har du god erfaring med dem? Leverer de raskt?

Intermediate eyvind sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Sted
    Kongens by
    Poster
    1,271
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har god erfaring med DVDsoon, de kan være litt trege med å levere titler de ikke har på lager.

Kjøpte min Blade Runner Director's cut på Free Record Shop. Vil tro at ei sjappe med noenlunde utvalg har denne.
    Marrantz AV7005|Linn C5100|Oppo93|Dynaudio Contour 1.4s|Dynaudio Focus Center|MA Silver RXFX|SVS PC12|Optoma HD33|Projecta 86"

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke noe tull med DVDsoon, annet enn at de kan være litt trege med leveringer.

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samme erfaring her. Bestiller så å si alle mine R1-utgivelser fra DVD Soon, og har aldri opplevd noe tull. Hvor har du fått dette med kortsvindel fra??

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener å ha lest at det var noen som lagde såkalte "alias sider" hvor de forsøkte å tilsnike seg kortinformasjon. Vel jeg hadde tydeligvis angst uten grunn :roll: . Ikke meninga å spre usikkerhet :wink: . Da er jeg registrert og har bestilt min 1. DVD fra DVDSoon. Bare å vente på Blade Runner Director´s cut. Takk for hjelpen / tipsene. Cirka 50-lappen er jo meget billig også.

Ja, ja fikk bestilt Escape from New Yourk med Kurt Russel og Ernest Borgnine fra 1981 også, slettest ikke værst. Blir en mimrekveld med gamle kjente :lol: , når jeg får disse i hus.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    686
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er visst temmelig dårlig bildekvalitet på denne her, så jeg er frista til å vente på en remastret utgave, som vel må komme...?
    bladerunner er jo en meget anerkjent film, så jeg tviler på at ingen tar tak i dette.

Newcomer Skynet sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    er visst temmelig dårlig bildekvalitet på denne her, så jeg er frista til å vente på en remastret utgave, som vel må komme...?
    bladerunner er jo en meget anerkjent film, så jeg tviler på at ingen tar tak i dette.
    Bladerunner SKAL komme i en ny utgave.Fant denne siden og det ser ikke så lyst ut med hensyn til en ny utgave.Det er visst en krangel om rettigheter.Det skal være planlagt en 3 disc utgave,SE.
    Se her : http://www.brmovie.com/BR_Special_Edition.htm

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bladerunner kommer ganske sikkert restaurert i løpet av 2005, men det blir fremdeles den såkalte Director's Cut (egentlig et arbeidsprint) som kom ut for en del år siden og/eller den amerikanske kino-utgaven (voice-over/happy ending-utgaven), ikke den D.C.'en Scott selv har satt sammen. Grunnen til dette er at en av produsentene av filmen ble intenst uvenner med Scott, og siden han fremdeles sitter med en del av rettighetene kan han blokkere nye versjoner. Siden han er mangemilliardær (bokstaveli talt) frister ikke mulige eksta inntekter særlig mye.

Når det gjelder DVD Soon og kort-svindel er det vel riktig at de i likhet med en del andre har vært utsatt for såkalt 'pishing', men så lenge du bruker eget bokmerke eller skriver rett inn i URL-feltet er ikke det noe problem.
    Ellers er vel siste års mest kjente hacking av etailer det som skjedde hos DVD Pacific i sommer, der ganske mange fikk brukerdataene sine (inkl kort-detaljer) kompromittert.

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er det fxxx meg på tide at denne kommer ut snart, uansett utgave :?

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kom Blade Runner i postkassa i dag. Bestilte 29. og fikk den i dag, slettes ikke dårlig med nytt år i mellom. Enig i at kvaliteten ikke er den beste, med litt kornete film og noen hvite prikker i bildet akkurat som på slitte kinofilmer. - Men hva gjør man ikke for et gjensyn med gamle helter? :lol:

Escape from NY er fremdeles pending, men den kommer vel forhåpentligvis? Er det noen som kan forklare meg hvordan man kan se om filmen er på lager hos DVDSoon? Trolig noe jeg har oversett med lagerstatus i farta. Dessuten trekker dem penger på kredittkortet selv om filmen ikke er sendt, derimot så kunne man slette ordren og få godskrevet kontoen. Greit å være obs på. Særig hvis man ikke kan se status om filmen er på lager eller ei. Men dette var kanskje de fleste klar over allerede.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EivindLunde
    Jeg kjøpte denne når den ble sluppet på dvd i '98 (tror jeg). Billedkvaliteten er definitivt under mål, og lyden er bare dolby prologic 2.0. Styr unna!

Har lenge ventet på en skikkelig oppgradering av denne, burde vel vente til den kommer på blu-ray....

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    polkalizer Skrevet: 06/01/2005, 9:37 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

EivindLunde skrev:

Jeg kjøpte denne når den ble sluppet på dvd i '98 (tror jeg). Billedkvaliteten er definitivt under mål, og lyden er bare dolby prologic 2.0. Styr unna!

Helt enig i at det er på høy tid med en skikkelig overhaling, men synes at den var verdt de cirka 50 spenna jeg betalte, for å få den hjem i postkassa. Kjipt cover var det forresten også noe pappgreier med en plastflaps som skulle låse coveret. Allikevel en klassiker, som er et must i samlinga mi i alle fall.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor fikk du kjøpe Blade Runner ifra? Jeg har leita men står out of stock eller ikke tilgjengelig de fleste plassene

Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    285
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jasse Skrevet: 06/01/2005, 13:59 Tittel:

--------------------------------------------------------------------------------

Hvor fikk du kjøpe Blade Runner ifra? Jeg har leita men står out of stock eller ikke tilgjengelig de fleste plassene

Ehhh, hmmmm :shock: . Hvis du hadde lest litt lenger opp i tråden hadde du sett at jeg kjøpte den fra DVDSoon. Jeg kjøpte den mens det var fri porto.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Formel 1
    Jasse Skrevet: 06/01/2005, 13:59 Tittel:

Ehhh, hmmmm :shock: . Hvis du hadde lest litt lenger opp i tråden hadde du sett at jeg kjøpte den fra DVDSoon. Jeg kjøpte den mens det var fri porto.
    Jeg merka det 5sek etter jeg skrev post'en Sånn går det når man leser ifra bunnen og opp :lol:

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om trådtittel: Er det mulig å oppdrive bladerunner uten Harrison Ford? Tror ikke det hadde blitt mye til film.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Om trådtittel: Er det mulig å oppdrive bladerunner uten Harrison Ford? Tror ikke det hadde blitt mye til film.
    Åh... kverulering på sitt beste.

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Les boka, skru på fantasien og sett inn din egen favorittskuespiller... Boka heter forøvrig "Do Androids Dream of Electric Sheep" / Philip K. Dick, anbefales.

Ref. Harrison Ford, han er jo også kjent som mannen med to ansiktsuttrykk, men i denne filmen synes jeg også han passer rimelig godt.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •