Kill Bill 1+2 special edition samleboks?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kill Bill 1+2 special edition samleboks?

Husker da Kill Bill 1 kom ut på DVD, så ble det annonsert at det ville slippes en DVD-utgave av hver film separat, mens det litt senere skulle komme en special edition samleboks med begge filmene, nytt tilleggsmateriale etc.
    Er det noen som har hørt noe mer om en slik utgivelse, eller er den lagt på is?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett en samleutgave med KB I & II + Reservior dogs hos den lokale petroliumspusheren hjemme, men ikke som ren KB box...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ser også at de på play har en samleboks som slippes på nyåret, men det virker ikke som om det er gjort noe "ekstra" ut over å samle de to filmene i samme boks. Den kommer ut i januar 2005. Det er for øvrig dyrere å kjøpe den samleboksen enn det er å kjøpe filmene hver for seg fra play... :roll:

Det jeg mener å huske, er at det var planlagt en slags directors cut av de to filmene når samleboksen skulle utgis, blant annet skulle den blodige svart-hvitt scenen i kinoversjonen gjengis i farger (slik den er utgitt i Japan). Det er altså ikke snakk om en samleboks med kinoversjonene, men "noe mer"... Det er dette jeg lurer på om er lagt på is.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer en boks med en spesial-directors cut eller lignende. Før eller siden. Jeg har kjøpt dem fra thailand for å pleie abstinensene imens. Ikke F*** om jeg gidder kjøpe dem to ganger og sponse kjipe filmselskaper som prøver å lure....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte nettop "The Quentin Box" den inneholdt KB1, KB2, Jackie Brown og Reseiver Dogs

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •