Problemer med å se 3D filmer
Viser resultater 1 til 8 av 8

Problemer med å se 3D filmer

Lurer på om noen her har svaret. Jeg får ikke til å spille 3d filmer på min 3d tv, 3d bluray spiller, eller ps4 pro.
    Kan svaret være så enkelt at mine hdmi kabler ikke støtter dette?
    Hvordan kan jeg se på mine kabler hvilken standard de er?

Hvilken TV har du? På min Sony TV må jeg gå til Action Menu for så å velge 3D for at den skal behandle signalet som 3D.

Har en LG Oled uten at jeg husker nummeret på den. Men når jeg feks streamer så finner den ut av det automatisk av og til, ellers må jeg trykke på en 3d knapp på fjernkontrollen.
    Men når jeg tar det på plate kommer det opp et bilde som sier at tv og spiller må støtte 3d.

'Går HDMI kabelen direkte fra BD spilleren og inn i TV, eller går signalet også via en surround receiver?

Du har sjekket at det ikke også er en innstilling i BD spiller for å aktivere eller deaktivere 3D avspilling?
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Den går via en 3d ready receiver ja. Nei har ikke sjekka om det er noen instillinger som må slåes på for å få 3d nei.
    Antok rett å slett at det bare skulle funke.

Mener det ikke er noen instillinger på ps4, men skal sjekke ut dette på bluray spilleren. Hmm. Det er en 3d spiller, men ska du spille 3d må du aktivere noe? Wierd hehe.

Prøv å resette alle produkter (du mister innstillingene dine). Kanskje noe er gått galt et sted i en eller annen meny.

Du er sikker på at TV'en din støtter 3D? Flere OLED modeller som ikke støtter 3D.

Ja TV støtter. Fulgte med briller og har streamet 3D

Hvis du ikke finner noen innstillinger for å slå av eller på 3D avspilling i BD spilleren, da ville jeg prøvd å koble BD spilleren direkte til en HDMI inngang i TVen og sett om det hjelper. Det er ofte en fordel å angi modell betegnelsene på de komponentene du trenger hjelp til å løse problemer på og hvordan dette er koblet opp, da blir svarene du får ofte litt bedre, og det er lettere å gi riktigere svar.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Lignende tråder

1. Problemer med avspilling av filmer i hjemmenettverket
    By GeirOve79 in forum Generell HTPC
    Svar: 2
    Siste melding: 08-02-2012, 15:37
  2. OPPO BDP-95 Problemer lese blu ray filmer
    By ghenry in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 2
    Siste melding: 04-29-2012, 11:15
  3. Pioneer AVH-P4000DVD med problemer med Ipod, USB og DVD filmer
    By djmicro80 in forum Generelt AV i bilen
    Svar: 0