The Lord Of The Rings: The Return Of The King -EE- sone 2 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 63
    Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tomtom
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Sitat Opprinnelig postet av robertaas
    For virkelig å komme tilbake til topic så syntes jeg den skjulte videoen var dårligere enn på de to første boksene.

Robert-
    det er to skjulte videoer (eastereggs) litt fornøyelige var de nå selv om de ikke slår "takketalen" til gollum fra den forrige boksen..
    Kan noen røpe hvor de ligger hen? (lat)
    btw, litt kult at du skriver at du er lat, du er jo flygeleder, så vi vil jo ikke overarbeide dere, da blir det mer møl på oss på bakken;-)
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cateringkongen
    btw, litt kult at du skriver at du er lat, du er jo flygeleder, så vi vil jo ikke overarbeide dere, da blir det mer møl på oss på bakken;-)
    :lol: Vi er skjøre skapninger

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tomtom
    Sitat Opprinnelig postet av cateringkongen
    :lol: Vi er skjøre skapninger
    Mye sykdom blant flygeledere (på Røyken) den siste tiden :lol: :lol: :lol:

Veldig OT, men den måtte bare komme

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå ble denne tråden veldig OT :wink:

Intermediate Mastiff sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For virkelig å komme tilbake til topic så syntes jeg den skjulte videoen var dårligere enn på de to første boksene.

Robert-
    Merkelig så ivrige enkelte blir etter å komme tilbake til temaet når de taper en diskusjon... :lol:

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mastiff: At du får lov av kona di til det der tror jeg ikke på! Du har nok bura a inne i en slags fengselscelle i huset ditt slik ar du kan gjøre som du vil!

Dere andre: Fellowship of the ring EE så jeg på OBS! på Buskerud Storsenter i dag tror jeg! De hadde alle 3 utstilt! Er oppe der fra 14 - 19 i morra.

Active Terminator sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olav
    Hvorfor selger ikke Elkjøp Return Of The King boksen på nettet?
    Fordi Elkjøp har gode tilbud på populære ting for å lokke deg til butikken så du kjøper andre ting der. :wink:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mastiff

Robert-
    Merkelig så ivrige enkelte blir etter å komme tilbake til temaet når de taper en diskusjon... :lol:
    :lol:

Newcomer Anarion sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian

Konsert DVD'en

I denne versjonen følger det også med en konsert DVD.
    DVD'en er i ett vanlig Keep Case cover. Den har lydsporene DD EX 5.1 og DTS ES 6.1.. som også er lydsporene vi finner på de utvidede versjonene.

Dette er en flott konsert DVD som tar deg i en komponist Midgar! Denne DVD'en eier navnet Creating The Lord Of The Rings: Symphony med Howard Shore.
    Dette er en flott og følelsesmessig konsert, som fører deg inn i Midgars magi og skaper følelses messige stunder og praktfull og magisk stemning!
    Dette er en flott DVD og få med seg.. du får også med komentarer og informasjon fra Howard Shor mellom hver melodi.
    De har selvfølgelig ikke med seg all musikken til filmene her, men plukket ut enkelte sanger fra hver film og spiller de i rekkefølge som hendelser i filmen. De har med seg musikken som er mest følelsesmessig og fra de viktigste øyeblikkene i filmen.

Kvaliteten på lyden, utfra lydsporene sier det seg vel mest selv, men det er meget godt! De har bygd opp lydsporet av denne konserten på en praktfull måte.
    Når det gjelder bildet, så er det bra kvalitet, ikke noe stort mere, OK!

Praktfult musikk mesterverk!
    Var enda større å oppleve en likens konsert live i Royal Albert Hall i London Derfor må jeg bare si at jeg ble skuffet over dvd-en, det orkesteret var ikke like imponerende som Londons Symphony Orchestra, London Voices etc. Dessuten hadde London konserten Sissel Kyrkjebøe som sang bl.a. Gollum's Song og Into The West, to sanger utelatt i Montreal-konserten.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel.. at de ikke hadde med noen Sissel K. som sang de sangene gjør meg ingenting! :wink:

Skulle de hatt med det måtte det vært de som sang dem orginalt som sang skulle det bli like bra.. tviler ikke på at Sissel klarte det fint.. men orginalt best da, for både Annie og, husker ikke navnet på henne som sang Gollum's sang i farten, har spesielle stemmer.. som gir spesiell stemning.. og trur ikke Sissel var så god imitering etter de :wink:

Men, det var sikkert en meget god konsert det der du nevner!

Men, vi kan ikke forvente den beste ble plukket ut, de filmet nok antagelivis ikke alle konsertene for så og velge.. :wink:

Newcomer Anarion sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Sissels framførelse av Into The West var bedre enn orginalen, da Annie Lennox sin stemme blir litt for krevende/irriterende til tider. Sissel sin varme, myke stemme følte jeg passet stemningen i sangen bedre.

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk LotR: RotK Extended til jul. Det merkelig var at tekst-arket som sitter på baksiden er finsk(!) Denne er kjøpt i Norge, nærmere bestemt på Free Record Shop på Kvadrat i Sandnes.

Er det noen som helst forkjell på disse utgivelsene? Er det noe inni boksen som står på finsk tror dere? I så fall vil jeg gjerne vite det slik at jeg får byttet den før den blir åpnet.

Jeg hørte på radioen at den ble utsolgt mange steder. Mulig de har fått en nødshipment fra utlandet for å møte etterspørselen?

Hva tror dere?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkelig...

Bakpå min utgave, er det engelsk det står på.. det som det står på den orginale norske utgaven...

Det kan hende de har import fra utlandet ja....men skal ikke si dette for sikkert... men, kan hende...

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På min også. Jeg ville vært veldig mistenksom overfor en der det står på finsk!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg vært deg trur jeg, jeg ville tatt meg en tur til butikken den ble kjøpt og forhørt meg om det der....
    For finsk er nok neppe norske utgaven :wink:

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.... jeg husker ikke om det var noe easter egg på DVD To Tårn disc 2.. men jeg fant ikke, jeg kan ikke huske jeg har sett det på denne disce.. men er det noen som kan gi meg et sikker svar på om det er på den eller ikke?
    Bare tenker, sånn siden det er på alle de andre 6 discene :wink: greit og få det sikkert.....

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,970
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal være det, under det nederste kapitteleet. Var det ikke Gollums takketale som var påskeegget på To tårn?

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg og fikk den finske utgaven, men jeg skjønner ikke helt problemet. Alt står jo på engelsk uansett. Det er jo samme utgave og det står at det var norsk tekst også...så no problemo. Dem hadde gjerne klargjort den versjonene til Finnland, men etter stor etterspørsel i Norge så sendte dem hit i stedet. Ikke noe galt i det så lenge innholdet er likt. Og den delen med finsk tekt er jo bare er tullete ark som er festet til boxen og kastes i søpla med en gang man river av plastikken utenpå.

På min var altså det festet et ekstra ark med engelsk tekst i tillegg til det finske. Uansett så er det jo bare søppel!

Intermediate LL sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    2,900
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    Jeg og fikk den finske utgaven, men jeg skjønner ikke helt problemet. Alt står jo på engelsk uansett. Det er jo samme utgave og det står at det var norsk tekst også...så no problemo. Dem hadde gjerne klargjort den versjonene til Finnland, men etter stor etterspørsel i Norge så sendte dem hit i stedet. Ikke noe galt i det så lenge innholdet er likt. Og den delen med finsk tekt er jo bare er tullete ark som er festet til boxen og kastes i søpla med en gang man river av plastikken utenpå.

På min var altså det festet et ekstra ark med engelsk tekst i tillegg til det finske. Uansett så er det jo bare søppel!
    Enig. Dette stemmer med min teori også...

Poenget med spørsmålet om den finske utgaven var å få fram om det er noen forskjell inni. Det er det ikke, men det visste ikke jeg. Hadde lite lyst til å bryte forseglingen før jeg visste det, for da kan den ikke byttes lenger. Men, det er ingen fare, det er bare arket bakpå som er annerledes (og det er søppel). Dessuten er teksten på undersiden av boksen annerledes, men det har fint lite å si.

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpe 12 platers utgaven på Elkjøp for 899,- her om dagen og venter nå bare på at vi skal snø inne

Det er nå deilig å bare ha den i hylla også.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •