Legg ut bilder av din Blu-ray samling! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 64
    Intermediate Folkvord sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Diverse bokser og stasj:

James Bond og Aston Martin DB5

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Da har jeg nettopp montert opp 2 til Billy hyller å fått opp no stæsj som stod litt her og der.

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5055-2-jpg
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5038-2-jpg
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5034-2-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5054-2-jpg
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5044-2-jpg
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-img_5029-2-jpg
    Å svarte ***. Regner vel med at dette ikke er den KOMPLETTE samlingen din heller

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    Å svarte ***. Regner vel med at dette ikke er den KOMPLETTE samlingen din heller
    Hehe, neida, dette er jo bare 59 filmer og noen tv serier
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Newcomer EnZent sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor har du fått tak i noen av disse til under 200-lappen? Er jo nesten like som en normal BLU-ray jo! Her er det nok masse eierglede
    De fleste boksene finner og kjøper jeg via Amazon, både .de, .it, .co.uk, .com, og .fr. Det skal sier at jeg finner ikke alt på en, to, tre, jeg tar meg ofte en tur innom og søker spesielt etter limited editions osv, og da hender det at Amazon har gode priser selv, eller at andre forhandlere som selger via Amazon har det. Enkelte er også kjøpe fra Platekompaniet, CDON og andre nordiske forretninger, men da må man naturligvis punge ut mere.. Til sammenligning kostet ET-boksen meg nærmere 300kr, mens Indiana Jones-boksen kostet meg 35kr.

Enkelte bokser må man bare vite om og kjenne til, da utgavetypen gjenspeiler selve filmen, og ikke den vanlige "Gift set", "limited edition" osv. Et eksempel på det er Toy Story 3-boksen, som kalles "Infinity and Beyond Ultimate Collector's Combo Pack". Og så er det jo det å finne dem til rett pris, da kan man måtte vært tolvmodig

PS: Når du siterer poster med mange bilder er det fint om du fjerner den delen av quotet som bildene er i, da man blir nødt til å scrolle dobbelt så langt for å komme til neste post.

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Den Superman boksen var sykt kul, ettersom jeg har forstått er det vel DVD?

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, neida, dette er jo bare 59 filmer og noen tv serier
    Har du bilder av den komplette? Vi vil se :roll:

De fleste boksene finner og kjøper jeg via Amazon, både .de, .it, .co.uk, .com, og .fr. Det skal sier at jeg finner ikke alt på en, to, tre, jeg tar meg ofte en tur innom og søker spesielt etter limited editions osv, og da hender det at Amazon har gode priser selv, eller at andre forhandlere som selger via Amazon har det. Enkelte er også kjøpe fra Platekompaniet, CDON og andre nordiske forretninger, men da må man naturligvis punge ut mere.. Til sammenligning kostet ET-boksen meg nærmere 300kr, mens Indiana Jones-boksen kostet meg 35kr.

Enkelte bokser må man bare vite om og kjenne til, da utgavetypen gjenspeiler selve filmen, og ikke den vanlige "Gift set", "limited edition" osv. Et eksempel på det er Toy Story 3-boksen, som kalles "Infinity and Beyond Ultimate Collector's Combo Pack". Og så er det jo det å finne dem til rett pris, da kan man måtte vært tolvmodig

PS: Når du siterer poster med mange bilder er det fint om du fjerner den delen av quotet som bildene er i, da man blir nødt til å scrolle dobbelt så langt for å komme til neste post
    Takk for tipsene, da skal jeg legge inn noen bestillinger etter hvert Er alt fra amazon trygt, samme typ som EBAY, litt fersk her. Og er de fleste norsk-teksta? Leveringstiden da?

Skal huske på det med bildene

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke alt.
    Du kan selv velge når du søker om du ønsker med norsk undertekst også må du velge riktig sone på filmene med mindre du har en sonefrispiller
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipsene, da skal jeg legge inn noen bestillinger etter hvert Er alt fra amazon trygt, samme typ som EBAY, litt fersk her. Og er de fleste norsk-teksta? Leveringstiden da?

Skal huske på det med bildene
    Jeg vil nok si at Amazon generelt sett er tryggere. eBay er i stort grad privatpersoner og mindre bedrifter som averterer og selger produktene sine gjennom eBay, og det man har å gå etter er omtaler fra kjøpere. Jeg har vært borti både defekte, manglende og skada produkter, fra selgere med 98%++ positiv feedback, men det skal sies at disse også har gitt 70-100% refusjon, uten å være vanskelige. Amazon er en egen forhandler med tusenvis av varer som distribueres over hele verden, så her er omdømme spesielt viktig. Har hatt et par problemer tidligere med manglende varer her også samt tollproblemer (som det norske tollvesenet hadde skylden i), og retur/refusjon har aldri vært et problem. Finnes også bedrifter som averterer via Amazon, i likhet med måten eBay funker på, og av de jeg har vært borti har jeg kun godt å si

Teksting er veldig opp og ned. Kjøper jeg filmer fra f.eks. Tyskland har jeg alltid to forventninger; Kun tysk tekst og et svæært gedigent aldersgrense-klistremerke på forsiden av filmen/boksen Men fra spøk til alvor, ofte står det ikke om det er noe tekst i det hele tatt og da er det vanskelig å vite. For utenom i Tyskland har filmer som oftest i det minste engelsk tekst, og en hel del utgaver har også norsk. Har lagt merke til at dersom det står f.eks. "Audio: English" og "Subtitles: " (altså blankt), eller det ikke står subtitles i det hele tatt, så regn iallfall ikke med norsk. Står hverken audio eller subtitles oppført må du ta en sjanse. På en hel del filmer står det forøvrig oppført, du må bare scrolle litt ned

Leveringstiden kommer litt an på. Min erfaring tilsier at filmer fra Frankrike, Italia, Spania (glemte å nevne .es tidligere) og Tyskland ofte er på plass innen én ukes tid eller mindre, mens fra UK tar det gjerne oppimot 2 og enda lengre fra USA. Amazon gir som oftest muligheten til å velge raskere frakt, mot en mer eller mindre betydelig økning i prisen.

Håper iallfall dette ga noen svar Skal ikke si med sikkerhet at det jeg har nevnt her nødvendigvis stemmer for alt og alle, men det er min erfaring i alle fall

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EnZent
    Amazon gir som oftest muligheten til å velge raskere frakt, mot en mer eller mindre betydelig økning i prisen.
    Må bare få skyte inn her at hvis man forhåndsbestiller flere filmer om gangen så blir fort frakten pr film rimeligere her enn på de 'billige' alternativene.

Man må oftest betale momsen, men slipper gespyr.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare få skyte inn her at hvis man forhåndsbestiller flere filmer om gangen så blir fort frakten pr film rimeligere her enn på de 'billige' alternativene.

Man må oftest betale momsen, men slipper gespyr.
    Stemmer. Tenkte bare rent praktisk at dersom trådstarter er på jakt etter rimelige bokser, og derfor ikke ønsker å styre med hverken moms eller fortollingsgebyr, så tror jeg forklaringen min holder mål

Glemte å nevne tidligere at Amazon.co.uk tilbyr gratis frakt til ordre over 20pund (den tregeste), og at de fleste europeiske Amazon'ene opererer med VAT/moms på rundt 20%, som trekkes fra i kassa. Man kan altså trekke fra 1/6 (17%) av prisen som står oppført (eller enkelt og greit dele prisen på 1,2), for å finne ut av hva den "egentlig" koster.

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å sende ut noen bilder her er som å hoppe etter Wirkola..:neutral:
    Millmaker flott samling.
    Shallow hva skal man si, du har vel antagelig den flotteste samlingen av alle...?
    Folkvord "Tonight We Dine In Hell!" du tar med whiskey en..
    Men her er noe av samlingen min..
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-blu-ray-2-jpg
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-blu-ray-1-jpg

Noen av mine konsert og musikaler..
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-blu-ray-3-jpg
    Det jeg gadd legge ut på gulvet i farta..8)

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EnZent
    Jeg vil nok si at Amazon generelt sett er tryggere. eBay er i stort grad privatpersoner og mindre bedrifter som averterer og selger produktene sine gjennom eBay, og det man har å gå etter er omtaler fra kjøpere. Jeg har vært borti både defekte, manglende og skada produkter, fra selgere med 98%++ positiv feedback, men det skal sies at disse også har gitt 70-100% refusjon, uten å være vanskelige. Amazon er en egen forhandler med tusenvis av varer som distribueres over hele verden, så her er omdømme spesielt viktig. Har hatt et par problemer tidligere med manglende varer her også samt tollproblemer (som det norske tollvesenet hadde skylden i), og retur/refusjon har aldri vært et problem. Finnes også bedrifter som averterer via Amazon, i likhet med måten eBay funker på, og av de jeg har vært borti har jeg kun godt å si

Teksting er veldig opp og ned. Kjøper jeg filmer fra f.eks. Tyskland har jeg alltid to forventninger; Kun tysk tekst og et svæært gedigent aldersgrense-klistremerke på forsiden av filmen/boksen Men fra spøk til alvor, ofte står det ikke om det er noe tekst i det hele tatt og da er det vanskelig å vite. For utenom i Tyskland har filmer som oftest i det minste engelsk tekst, og en hel del utgaver har også norsk. Har lagt merke til at dersom det står f.eks. "Audio: English" og "Subtitles: " (altså blankt), eller det ikke står subtitles i det hele tatt, så regn iallfall ikke med norsk. Står hverken audio eller subtitles oppført må du ta en sjanse. På en hel del filmer står det forøvrig oppført, du må bare scrolle litt ned

Leveringstiden kommer litt an på. Min erfaring tilsier at filmer fra Frankrike, Italia, Spania (glemte å nevne .es tidligere) og Tyskland ofte er på plass innen én ukes tid eller mindre, mens fra UK tar det gjerne oppimot 2 og enda lengre fra USA. Amazon gir som oftest muligheten til å velge raskere frakt, mot en mer eller mindre betydelig økning i prisen.

Håper iallfall dette ga noen svar Skal ikke si med sikkerhet at det jeg har nevnt her nødvendigvis stemmer for alt og alle, men det er min erfaring i alle fall
    Veldig fin oppsummering og oppklaring! Skal legge inn min første bestilling snart hvos noen lurer, så er det denne det gjelder

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-image-jpg

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rotja
    Å sende ut noen bilder her er som å hoppe etter Wirkola..:neutral:
    Millmaker flott samling.
    Shallow hva skal man si, du har vel antagelig den flotteste samlingen av alle...?
    Folkvord "Tonight We Dine In Hell!" du tar med whiskey en..
    Det var da hyggelig at du liker det du ser.

Flotteste vet jeg ikke, men jeg er ihvertfall rimelig fornøyd selv.

Det viktigste for meg er å prøve å ha litt helhet over det og gjennomføre litt skikkelig istedet for bare masse forskjellig, men hver sin smak. (og dette er ikke ment som noe kritikk til noen andr eher inne ass )

Den samlingen som først inspirerte meg til å lage hyllene slik var han her på Blu-ray.com forum

T-1000's Home Theater Gallery - My Collection (35 photos)

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da hyggelig at du liker det du ser.

Flotteste vet jeg ikke, men jeg er ihvertfall rimelig fornøyd selv.

Det viktigste for meg er å prøve å ha litt helhet over det og gjennomføre litt skikkelig istedet for bare masse forskjellig, men hver sin smak. (og dette er ikke ment som noe kritikk til noen andr eher inne ass )

Den samlingen som først inspirerte meg til å lage hyllene slik var han her på Blu-ray.com forum

T-1000's Home Theater Gallery - My Collection (35 photos)

For å være helt ærlig, synes jeg du har overgått inspirasjonskilden din

Du har ikke et bilde/r av hele den komplette samlingen din da. Hadde vært morsomt å se

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være helt ærlig, synes jeg du har overgått inspirasjonskilden din

Du har ikke et bilde/r av hele den komplette samlingen din da. Hadde vært morsomt å se
    Planen var jo alltid å ta det ett hakk videre ja

Hvis du klikker på linken I sugnaturen min så kan du se flere bilder som ligger I galleri-seksjonen på Blu-ray.com. Er en stund siden jeg har tatt bilder av bluray veggen da jeg mangler litt hyller å det er endel som ligger usortert

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Planen var jo alltid å ta det ett hakk videre ja

Hvis du klikker på linken I sugnaturen min så kan du se flere bilder som ligger I galleri-seksjonen på Blu-ray.com. Er en stund siden jeg har tatt bilder av bluray veggen da jeg mangler litt hyller å det er endel som ligger usortert
    Sjekka den ut. Fy flate for en samling har vel tatt sin tid det der og kosta litt og

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prøver meg på et bilde

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-1-jpg

Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bertil
    Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-1-jpg
    Misunnelig

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Prøver ett par til

Jammen klarte jeg ikke å legge inn et bilde

Da prøver jeg ett par til da:

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-2-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-8-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-7-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-6-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-4-jpg

[img][/img]

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-5-jpg

Legg ut bilder av din Blu-ray samling!-9-jpg

"Left-overs"!!! Ca 150 BD foreløpig plassert i en bokhylle i kjellerstue. Plassmangel inntil videre.
    Har akkurat utvidet en kjellerstue fra 15 til 35 kvadrat, som på sikt blir "kino".

Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    1,499
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge samling Bertil Du kan godt ta en et Close up bilde på Criterion samlinga di om du har lyst
    Er det cder som er i venstre hyllene?

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •