Man of Steel trailer 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Man of Steel trailer 2

[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=5xX0Hd0xKzQ[/YOUTUBE]

Man of Steel - Official Trailer #2 (HD) - YouTube
    Fy f**n som jeg gleder meg til denne filmen! kan nesten kalle det årets film allerede.

Christopher Nolan er produsenten, og med navnet "Man of Steel" (Altså, kallenavnet, og ikke det barnevennlige navnet "superman") akkurat som Nolan brukte heller "The Dark Knight" istedenfor Batman.

Allerede ved første trailer skjønner man at filmen er inspiret av Nolan sine batman film og er mørk, grim, psykisk, gritty osv...

Synd at Nolan ikke er regissøren, men jeg det er mannen bak 300, som var en helt grei film det.

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper bare dette ikke er nok en "barneutgave". Ser unektelig kul ut da

Kjell

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis

Synd at Nolan ikke er regissøren, men jeg det er mannen bak 300, som var en helt grei film det.
    OG Watchmen, en av tidenes aller beste superheltfilmer. Ikke småkarer dette.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Håper bare dette ikke er nok en "barneutgave". Ser unektelig kul ut da

Kjell
    Hei Kjell!

Hva er det du kaller barneutgave? De eldre Superman filmene, superhelt filmer generelt eller Nolan sine Dark Knight filmer?

Nolan sine filmer var så voksent som mulig, nyere filmer fra Marvel Studios (Avengers, Iron Man, Thor, Captain America) er ikke direkte laget for barn, men de har litt humoristisk-twist og er ikke i nærheten av den "grittiness" følelsen Nolan har skapt med Batman. Jeg bare håper at Man of Steel blir laget på samme måte.

Gamle Superman filmene, Joel Scumacher sine Batman filmer, Spiderman osv syns jeg er litt barnslig, som ikke er direkte negativt, jeg elsker mange Disney og Pixar filmer, men det er så veldig kult å se barndomsfavoritten i moden form :-D :-D

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    OG Watchmen, en av tidenes aller beste superheltfilmer. Ikke småkarer dette.

Jeg vet, men jeg har ikke sett Watchmen enda... Regner med at du anbefaler den.. :-?

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med barneutgaver var jeg nok ikke særlig klar nei

Barneutgaver er vel de fleste av superman filmene. Med det mener jeg at at alt er så sort hvitt. Supermann er super ukomplisert og skurkene er så veldig skurkete. Alle supermann filmene til nå har vært for enkle, og ikke verdt å se mer enn en gang. En superhelt som supermann er fortjener noe bedre.

Ta the dark knight filmene, slik skal det gjøres. Watchmen er og bra.

Ikke misforstå, mange filmer er bra i "barneutgaver". Men ikke en til superman film.

Kjell

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en film man bare vet blir bra. Som en hardbarka superman fan gledet jeg meg stort da superman returns kom, men den var en aldri så liten skuffelse. Jeg er overbevist om at Man of steel blir bra

Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kjelli
    Med barneutgaver var jeg nok ikke særlig klar nei

Barneutgaver er vel de fleste av superman filmene. Med det mener jeg at at alt er så sort hvitt. Supermann er super ukomplisert og skurkene er så veldig skurkete. Alle supermann filmene til nå har vært for enkle, og ikke verdt å se mer enn en gang. En superhelt som supermann er fortjener noe bedre.

Ta the dark knight filmene, slik skal det gjøres. Watchmen er og bra.

Ikke misforstå, mange filmer er bra i "barneutgaver". Men ikke en til superman film.

Kjell
    Jeg HELT enig i det du skriver og kunne ikke ha beskrevet det bedre!

DK-serien hadde noen av tidenes beste skurker... The Joker... R'as al ghul... Bane og Scarecrow var ikke aller verst han heller.

alle andre filmer har veldig "shallow" skurker som man glemmer rett etter filmen er ferdig.

Men jeg lurer på hva slags skurk en Nolan-aktig Superman film kan ha?

Joker, Riddler, Scarecrow, R'as al Ghul alle de er realistiske, psykiske og kyniske personligheter... Men hvem skal Superman møte? Lex Luthor er det eneste jeg vet om, Darkseid og Doomsday passer vel ikke helt inn?

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne ser bra ut, håper det blir litt mer "voksen" superhelt film som sikkert flere håper på. Lei av at det skal være så barne og jentevennlig

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis

Men hvem skal Superman møte? Lex Luthor er det eneste jeg vet om, Darkseid og Doomsday passer vel ikke helt inn?
    Brainiac hadde jo vært morro. han var oprinnelig planlagt som skurk i superman 3. Har bare sett han i tv serien smallville og han ble raskt en favoritt der.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •