The Expendables 2 Blu-ray - for jævlig. - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 65
    Active dottidott sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Godt sagt Mr chill. Helt enig.
    Syns filmen var bra jeg i forhold til forventningene. Å se en bunke rynker sprenge og skyte i stykker ting er gøy.:-D

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er overbevist om at de har prøvd å lage en seriøs actionfilm!!
    DIY - Inconcert Miles - DIY Beyma 2x 12" -TPL150 Center | Klipsch |Denon | Sony HW50ES | Ps4 pro

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde og failet, når man går fra R-rating til PG13 underveis innspillingen for å vanne det ut, så vet man kor det går hen. Gud forby at de kunne prøvd å ha noen som helst sammenheng i filmen, virket som de gikk tom for budsjett i 40 minutter og fylte det ut me dårlige Dolph Lundgren subplots og cameos.

Når eneren var helt ok som actionfilm og toeren ble som en kjip hotshots parodi så kjedet eg meg ihvertfall. Virker som The Tomb og The Last Stand vil bli sånn som eg ville ha det.

Beklager at eg ikkje klarte å skru av nøtten underveis som i Crank/Taken og andre diverse sånne skøyer filmer.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    Gratulerer, det er akkurat det denne filmen er, en parodi. Virker som det er mange som ikke skjønner at dette bare er en parodi på deres tidligere glorydays. For de som syns deres filmer var kjempebra på 80-90 tallet blir det en innertier, actionkomedie uten like. For de som syns slike filmer var likegyldige blir det desverre en flopp.

PS! Vil faktisk fraråde folk som ikke likte disse skuespillerne under sine glorydays og se denne filmen fordi de ikke vil forstå meningen med den.
    Jeg tror Sly Stallone hadde blitt veldig fornærmet hvis han leste dette innlegget, for selv om det er en del humor og lignende i denne filmen har de nok prøvd å være seriøse og lage en god gammeldags actionfilm. Den første lykkes de delvis med den andre er rimelig misslykket i mine øyne...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi er 4 karer som skal se denne i kveld, blir spennende og se hva vi synes

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig med Andreas, det er ka man forventer av denne iforhold til eneren og de skuespillerne de klarte å raske til seg for toeren og ka de har gjort av blodalvorlige actionfilmer sett tilbake i tid.

Eg forventet Rambo og fikk en kjip Steven Seagal film post 2001.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare å drikke mye så blir den sikkert gøy

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Jeg tror Sly Stallone hadde blitt veldig fornærmet hvis han leste dette innlegget, for selv om det er en del humor og lignende i denne filmen har de nok prøvd å være seriøse og lage en god gammeldags actionfilm. Den første lykkes de delvis med den andre er rimelig misslykket i mine øyne...
    1ern var et forsøk på å lage en seriøs actionfilm, og den er bedre som en film generelt. Men dette her er langtifra et forsøk på en særiøs actionfilm, det er en action/komedie hvor da komedien i denne filmen er selvironi og parodisering, det skjønner enhver person som faktiskt følger med på replikkene.

Mange referanser til seg selv som yngre skuepsiller som rett og slett bare er tatt med fordi det er lattis, bare det at chuck norris kommer ut og tar en chuck norris vits på seg selv er jo med på å sette standarden for at dette rett og slett bare er en lattis selvparodi og ikke ment til å bli tatt særiøs for fem øre.

Blir nesten som å synes at hot shots er en dårlig film fordi det bare er parodi og tull, expendables 2 treffer dritbra på det publikumet den er rettet mot, deriblant meg Aldri ledd så mye i en film på veldig lenge

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg trengte i hvertfall ikke alkohol for le av denne.:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    The Expendables 2 (2012) - IMDb

Hadde bare filmen vært som traileren! Blergh. Nei, de får gjøre noe enkelt i treeren, en eller annen terrorist tar til fange presidenten i et eller annet land og regjeringen sender inn gjengen for å hente an ut.

Heldigvis er den en rimelig god backlog av filmer som oppfyller mine krav, tilogmed Double Impact er en klassiker i mine øyne.

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1ern var et forsøk på å lage en seriøs actionfilm, og den er bedre som en film generelt. Men dette her er langtifra et forsøk på en særiøs actionfilm, det er en action/komedie hvor da komedien i denne filmen er selvironi og parodisering, det skjønner enhver person som faktiskt følger med på replikkene.

Mange referanser til seg selv som yngre skuepsiller som rett og slett bare er tatt med fordi det er lattis, bare det at chuck norris kommer ut og tar en chuck norris vits på seg selv er jo med på å sette standarden for at dette rett og slett bare er en lattis selvparodi og ikke ment til å bli tatt særiøs for fem øre.

Blir nesten som å synes at hot shots er en dårlig film fordi det bare er parodi og tull, expendables 2 treffer dritbra på det publikumet den er rettet mot, deriblant meg Aldri ledd så mye i en film på veldig lenge
    +1
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg ser du skriver dette, flere ganger.

Men har du noe grunnlag for å hevde at det er en parodi, annet enn at du synes den er det? Stallone er ikke akkurat kjent for å produsere parodier eller actioncomedier.

PS! Har ikke sett filmen selv, på grunn av den elendige tekniske kvaliteten.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Most Epic Van Damme Splits Ever - YouTube

90 min med dette hadde vært å foretrekke :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en på jobben som hadde akkurat samme argumentet og man har rett til sin mening, men det er kun i retroperspektiv at man kan si at dette var et forsøk på en parodi og det er stor forskjell på dette og Tango & Cash f.eks eller Udødelig våpen osv.

Newcomer jorgso sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Meget skuffet

Kjøpte denne på bluray og ble i likhet med mange andre svært skuffet over kvalitet på lyd og bilde. Synes nesten lyden skuffer mer enn bildet, ingen dynamikk!

Newcomer Zanto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jorgso
    Kjøpte denne på bluray og ble i likhet med mange andre svært skuffet over kvalitet på lyd og bilde. Synes nesten lyden skuffer mer enn bildet, ingen dynamikk!
    +1

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Da er vi enige om at vi er uenige!:-D

Etter å ha søkt en del på nettet finner jeg ingen steder som lister denne som action/komerdie...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    745
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ufrivillig komedie var det ihvertfall + en chuck norris spøk. I now pronounce you man and knife, helt krise.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ultima
    Jeg ser du skriver dette, flere ganger.

Men har du noe grunnlag for å hevde at det er en parodi, annet enn at du synes den er det? Stallone er ikke akkurat kjent for å produsere parodier eller actioncomedier.

PS! Har ikke sett filmen selv, på grunn av den elendige tekniske kvaliteten.
    Er vel ikke annet enn at jeg synes det er det, men jeg vet at sly og gutta har masse selvironi og er ganske down to earth karer, ser jo også hvordan de drev og køddet rundt på førpremieren. It is what it is...

Men uansett, blir jo bare forskjellige subjektive oppfatninger, så er vel like logisk diskutere hvilken religion som er mest troverdig :P

Mine øyne er det en bra film...Tekniske på bluray kunne absolutt vært bedre Men det får så være, gleder meg til 3ern God jul...snart

Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke til dags dato sett en film av Van Damme. Kun en halv film for 25-30 år siden. Dårligere skuespiller finner du ikke engang på det lokale teateret her på bygda.(min mening i hvertfall) Men jeg syns heller ikke de andre som er med i denne filmen er topp skuespillere. Har alltid sett på de som 2 rangs. Men jeg liker filmen, fordi de kan vel egentlig ikke bli stort bedre enn dette tatt alder i betraktning. Tror ikke det er meningen at vi skal sammenligne denne filmen med Terminator, Rambo4 og Copland. Tror nok denne er regnet som action komedie sammmenlignet.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •