The Raid blu-ray

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Raid blu-ray

Hei!

Håper noen kan svare meg her.

Har sett trailer for den indonesiske filmen "The Raid" og tenker å kjøpe denne på blu-ray. Men, det finnes forskjellige versjoner av denne. F.eks har man den indonesiske originalversjonen som er ca 10 sekunder lengre, så har man en internasjonal uncut versjon som er like lang, men inneholder nytt score av bla Mike Shinoda fra Linkin Park og det finnes en 10 sek kortere R-rated utgave men fremdeles med musikken til Shinoda.

Det jeg er interessert i å vite er hvilken utgave som finnes på den nordiske utgivelsen. Har sendt mail til SME som er utgiver, men har ikke fått noe svar.
    Vet at de har uncut versjonen på Amazon.co.uk, men da filmen er indonesisk og engelsk er mitt andrespråk, blir det litt vel mye fokus på underteksten. (Selv om historien sikkert er veldig tynn :-) )

Så, er det noen som vet hvilken utgave vi her i Norge har fått?

Mvh Remi

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan desverre ikke svare på noe av det du spør om.

Men vil bare si at dette er en av top 10 action filmer jeg noensinne har sett,lyden er middels,bildet er middels,men jøjemeg så vanvittig mye kule skyte,kniv og slossescener har jeg da sjelden sett!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk skal du ha, men hjalp desverre ikke, vet at UK release er den originale uncut men med nytt score, og den har kun engelsk tekst, er det den samme i Norge så kjøper jeg den her, hvis vi har R-rated kjøper jeg UK release.

Men takk uansett :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stian.V.H
    Kan desverre ikke svare på noe av det du spør om.

Men vil bare si at dette er en av top 10 action filmer jeg noensinne har sett,lyden er middels,bildet er middels,men jøjemeg så vanvittig mye kule skyte,kniv og slossescener har jeg da sjelden sett!
    Ja traileren var over-the-top! Gleder meg!

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mye bra slossing ja, men jeg må inrømme at noe av det ble litt for dumt. Det bør være en grense for hvor mye juling en mann skal tåle. Etter 3 minutter med slag og spark i trynet reiser man seg ikke opp igjen som om ingenting har skjedd.

Helt grei underholdning, men jeg vil vel heller si topp 200 action filmer jeg har sett

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •