Regional Coding Enhancement (RCE)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Regional Coding Enhancement (RCE)

Har tenkt å kjøpe sone 1 utgaven av The Fifth Element (Superbit Collection) (5.1/DTS)(RCE)

Det eg lurer på er om noken her har den og har hatt problemer med RCE kodingen eller RCE koding på andre filmer :?: :!:

Dette står på www.play.com

Please Note: Regional Coding Enhancement (RCE): has been added by Warner and Columbia to certain Region 1 DVD’s. RCE will prevent the DVD from playing on some “Multi-Region” DVD players. If you are in any doubt that your player may not be able to play RCE DVD’s, we recommend that you do not order this title, as we are unable to accept returned RCE DVD’s.

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har den, og det er ingen problemer med avspilling. Tror bare du støter på problemer med førstegenerasjons-moddede DVD spillere.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Intermediate hamtor sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    621
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Regional Coding Enhancement (RCE)

Sitat Opprinnelig postet av jolly
    Har tenkt å kjøpe sone 1 utgaven av The Fifth Element (Superbit Collection) (5.1/DTS)(RCE)

Det eg lurer på er om noken her har den og har hatt problemer med RCE kodingen eller RCE koding på andre filmer :?: :!:
    Jeg mistenker Sony for å annonsere at superbit har RCE, men at i realiteten ikke har det, fordi de kan til og med spilles av på en gammel spiller som Toshiba 3107, og den klarer ikke " vanlige " RCE titler som " Spiderman " eller " Hollow Man " uten såkalte workaround tricks.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •