Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket) - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 87 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 69 79 ... SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 1733
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Det er jo rått å se på...blir liksom sittende siklende med åpen munn og beundre samlingen din

Men du er en syk, syk mann, Shallow! Ingen tvil om det, hehe...
    Jeg kan glatt plukka ut 10-20 Steelbooks jeg kunne 'flytta' fra din samling til min hehe (det gjelder deg og Millmaker )
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Jeg kan glatt plukka ut 10-20 Steelbooks jeg kunne 'flytta' fra din samling til min hehe (det gjelder deg og Millmaker )

Takk det samme!

Det er enda noen godbiter på vei i posten. Og noen som ikke har blitt sendt ennå...må purre litt snart :?

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle så gjerne ha kjøpt mye mer, men lommeboka sier nei! :-?

He he, det også, men det er prioriteringer! For å snu det om litt, så fikk jeg vel en 50 m2 veranda istedenfor 200 blu ray i sommer, så sånn sett er det vel ikke så verst allikevel.
    Samlingen skulle jo ikke akkurat skje over natta da, men når jeg ser hva som finnes rundt om i landet så er det bare å bøye seg i støvet og glede seg sammen med de.
    Mange kaller oss(jeg tar med meg selv også her) for skrullete og sære, rare og til og med dumme. Men så er det litt moro også da!

Tenker mange ganger på hva jeg skal med alt dette, hva skal jeg bruke det til om 20 år liksom? Innen den tid så er det vel bare å gi det til Fretex antakelig.

Føler liksom ikke at jeg har allverden verdier i de 3-400 HD DVDene jeg har i kjelleren i dag. Mye rart der også fra den tiden det var in, men i dag er det vel ikke verdt stort.

Men pytt, det blir sikkert bra når jeg en gang får bygd ferdig utstillingsrommet. Kan jo bli litt morsomt å gå der å snoke litt!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk det samme!

Det er enda noen godbiter på vei i posten. Og noen som ikke har blitt sendt ennå...må purre litt snart :?
    Ha litt tålmodighet.. Ingen samlinger er bygd over natta. Jeg føler jeg setter mye mer pris på ting hvis jeg får en og en ting om gangen.

Så får du tenkt deg ut en måte å stille det ut, og etterhvert som du får flere deler til puslespillet så endrer tankene seg litt å litt til du tilslutt har det akkurat slik du forestilte deg det
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Samlingen skulle jo ikke akkurat skje over natta da
    Haha, like minds....

Men pytt, det blir sikkert bra når jeg en gang får bygd ferdig utstillingsrommet. Kan jo bli litt morsomt å gå der å snoke litt!
    Av og til så holder det å bare trekke fra gardinene å se over hyllene for å munte seg opp. Og Når Ironman lyser opp så smiler jeg like brdt hver gang

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, like minds....

Av og til så holder det å bare trekke fra gardinene å se over hyllene for å munte seg opp. Og Når Ironman lyser opp så smiler jeg like brdt hver gang
    Du mangler den Shallow_? Er det noen som fortjener den i hylla så må det vel være deg. Tenker da på FS utgaven.

Forbanna Prometheus fra play kommer jo aldri den heller, tror den er blitt borte jeg. Som sagt før så er jeg inne i en ræva leveringsperiode. Alt går bare så forb.... tregt.

Om noen av dere vet om en Angels&Demons steelbook, så si ifra. Den er jeg litt sugen på for tida.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he, det også, men det er prioriteringer! For å snu det om litt, så fikk jeg vel en 50 m2 veranda istedenfor 200 blu ray i sommer, så sånn sett er det vel ikke så verst allikevel.
    Samlingen skulle jo ikke akkurat skje over natta da, men når jeg ser hva som finnes rundt om i landet så er det bare å bøye seg i støvet og glede seg sammen med de.
    Mange kaller oss(jeg tar med meg selv også her) for skrullete og sære, rare og til og med dumme. Men så er det litt moro også da!

Tenker mange ganger på hva jeg skal med alt dette, hva skal jeg bruke det til om 20 år liksom? Innen den tid så er det vel bare å gi det til Fretex antakelig.

Føler liksom ikke at jeg har allverden verdier i de 3-400 HD DVDene jeg har i kjelleren i dag. Mye rart der også fra den tiden det var in, men i dag er det vel ikke verdt stort.

Det hele bunner i prioriteringer. Helt klart! Men sabla gøy å lete på nett etter den ene, spesielle tingen du mangler i samlingen. Ikke alltid jeg gidder finne billigste sted å kjøpe heller:? Jeg er nok utålmodig av natur... Men snart skal garasjen bygges og over den hadde jeg planlagt et rom bare for far. Med alt fra hjemmekino til fotball som innredning DET gleder jeg meg til!!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha litt tålmodighet.. Ingen samlinger er bygd over natta. Jeg føler jeg setter mye mer pris på ting hvis jeg får en og en ting om gangen.

Så får du tenkt deg ut en måte å stille det ut, og etterhvert som du får flere deler til puslespillet så endrer tankene seg litt å litt til du tilslutt har det akkurat slik du forestilte deg det

Joda, rom ble ikke bygget på en dag... Men er ikke den som liker å vente altfor lenge på ting heller. Noe som fort kan koste litt ekstra, hehe...

Har jo fått en fin grunnstamme å bygge videre på, så nå håper jeg bare blu ray formatet har kommet for å bli...Jeg har ikke råd til noe annet

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du mangler den Shallow_? Er det noen som fortjener den i hylla så må det vel være deg. Tenker da på FS utgaven.

Forbanna Prometheus fra play kommer jo aldri den heller, tror den er blitt borte jeg. Som sagt før så er jeg inne i en ræva leveringsperiode. Alt går bare så forb.... tregt.

Om noen av dere vet om en Angels&Demons steelbook, så si ifra. Den er jeg litt sugen på for tida.

Den filmen satt jeg for en stund siden og vurderte å kjøpe...Men lot det være av en eller annen grunn. Også en jeg har lyst på selv.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den filmen satt jeg for en stund siden og vurderte å kjøpe...Men lot det være av en eller annen grunn. Også en jeg har lyst på selv.
    Jeg har siklet på den lenge jeg også, og i sommer ga jeg etter å kjøpte den. Stor stas å ha "the holy grail" innen steelbooks, var fornøyd når den kom inn døra her.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå fikk jeg først Prometheus fra Play idag så du er ikke såå mye trege enn vanlig hehe

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har siklet på den lenge jeg også, og i sommer ga jeg etter å kjøpte den. Stor stas å ha "the holy grail" innen steelbooks, var fornøyd når den kom inn døra her.

Auksjon på eBay på en brukt en her:
    Angels Demons Future Shop Steelbook Blu Ray Perfect | eBay

Selv om den er brukt blir vel høyeste bud sky high...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hittil greid å holde meg til en slags lixom regel om ikke å prøve å få tak i samleobjekter fra før jeg kom inn i gamet. Det er DET som blir dyrt.

Alle sjeldne steelbooks som er gitt ut før jeg begynnte kjøpe regner jeg som at toget har gått..

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har hittil greid å holde meg til en slags lixom regel om ikke å prøve å få tak i samleobjekter fra før jeg kom inn i gamet. Det er DET som blir dyrt.

Alle sjeldne steelbooks som er gitt ut før jeg begynnte kjøpe regner jeg som at toget har gått..

Det var nok prisen som avgjorde den gangen. Husker ikke hva prisforlangende var, men alt for mye i forhold til hva jeg selv ønsket å betale for den.

Og regler er til for å brytes...trodde du visste det jeg;-) :lol:

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med de prisene som det er på noen steelbooks nå vurderer jeg faktisk på om jeg skal selge noen av mine. Samler jo i utgangspunktet ikke generelt på steels jeg da.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,242
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og regler er til for å brytes...trodde du visste det jeg;-) :lol:
    Med disse hobby'ene så er regler det som holder meg til kun galskap istedet for det absolutte vannvidd

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steelbook_g
    Er vell snart på tide at eg legger ut noen bilder a

Det er det! Sett i gang!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med disse hobby'ene så er regler det som holder meg til kun galskap istedet for det absolutte vannvidd

En hårfin grense det der;-)

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Med de prisene som det er på noen steelbooks nå vurderer jeg faktisk på om jeg skal selge noen av mine. Samler jo i utgangspunktet ikke generelt på steels jeg da.

Du har jo en svært respektabel samling ser jeg...

Mye fint der du;-)

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auksjon på eBay på en brukt en her:
    Angels Demons Future Shop Steelbook Blu Ray Perfect | eBay

Selv om den er brukt blir vel høyeste bud sky high...
    Ja har sett den. Regner med den går skyhøyt, er ikke ofte de er til salgs.

Side 9 av 87 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 19 29 39 49 59 69 79 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •