Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket) - Side 41

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 41 av 87 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste
Viser resultater 801 til 820 av 1733
    Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gikk på en ny, liten smell:

Let The Bullets Fly Blu ray Steelbook Sealed China Bluefans Exclusive Ltd. 1,000
    Ny og forseglet, selvfølgelig.

Denne fikk jeg med på kjøpet. Samme film med slipcover.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Gikk på en ny, liten smell:

Let The Bullets Fly Blu ray Steelbook Sealed China Bluefans Exclusive Ltd. 1,000
    Ny og forseglet, selvfølgelig.
    Hehe, husker jeg vurderte Let The Bullets Fly når den kom ut, fikk et tilbud på 50 dollar med frakt. Takket nei den gang, var ingen film jeg hadde lyst på.

Sånn i ettertid så var jo det dumt, den har jo steget litt for å si det sånn.

MEEEEEEN, win some, loose some...............

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Hehe, husker jeg vurderte Let The Bullets Fly når den kom ut, fikk et tilbud på 50 dollar med frakt. Takket nei den gang, var ingen film jeg hadde lyst på.

Sånn i ettertid så var jo det dumt, den har jo steget litt for å si det sånn.

MEEEEEEN, win some, loose some...............

Måtte gi $135 for den. Selger var ikke sikker på om han hadde den. Måtte lete, sa han

Den går for godt over $200 hos andre selgere, så jeg er fornøyd :-P

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    135$ for en film du aldri skal åpne, regner du med å tjene penger ved et videresalg om x antall år eller hva er greia?

Ellers så er det morsomt å lese at du skal trappe ned kjøpene, jeg syns det virker som om du trapper opp hver gang du sier det.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    135$ for en film du aldri skal åpne, regner du med å tjene penger ved et videresalg om x antall år eller hva er greia?

Ellers så er det morsomt å lese at du skal trappe ned kjøpene, jeg syns det virker som om du trapper opp hver gang du sier det.

Jeg samler på steelbooks og da helst de litt "sære" også. $135 er ikke SÅ dyrt i mine øyne for denne filmen, men forstår andre som ikke ser poenget med det hele. Mange ganger jeg lurer selv på om dette bare er å kaste penger ut av vinduet...noe det i grunnen er...men det kommer jeg ALDRI til å innrømme overfor noen

Men, når en først har blitt bitt av steelbook viruset, er det vanskelig å la være å fortsette.

Tanken har vært å selge unna når den tiden kommer. I hvertfall om et nytt format skulle ta over innen nær fremtid. Sånn som med dvd og BD. Det gikk i grunnen litt for fort, så jeg sitter igjen med en fin samling dvd'er på loftet. Der har jeg kastet pengene ut av vinduet!

Du da? Du har jo en grei samling BD'er har jeg sett på bildene dine. Er ikke du redd for det samme? Selv om du kanskje har brutt forseglingen på alle?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2013
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Samle filmer bare for et steelbook omslag? som dere aldri ser virker litt spesielt

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arbonax
    Samle filmer bare for et steelbook omslag? som dere aldri ser virker litt spesielt

Så er vi litt spesielle også, vi som samler på det

Mange samlere som kjøper dobbelt opp. En for å stå uåpnet, og en de kan se på.

Ikke bare omslaget som er drivkraften. Det er jo etterspørsel etter mange steelbooks rundt omkring i hele verden. Ta en svip innom forskjellige blu ray forum, så vil du se hvor "gale" folk er etter visse steels som finnes der ute.

En steel utgave det bare er laget 1000 av i hele verden sier seg selv at jeg aldri vil åpne.

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg samler på steelbooks og da helst de litt "sære" også. $135 er ikke SÅ dyrt i mine øyne for denne filmen, men forstår andre som ikke ser poenget med det hele. Mange ganger jeg lurer selv på om dette bare er å kaste penger ut av vinduet...noe det i grunnen er...men det kommer jeg ALDRI til å innrømme overfor noen

Men, når en først har blitt bitt av steelbook viruset, er det vanskelig å la være å fortsette.

Tanken har vært å selge unna når den tiden kommer. I hvertfall om et nytt format skulle ta over innen nær fremtid. Sånn som med dvd og BD. Det gikk i grunnen litt for fort, så jeg sitter igjen med en fin samling dvd'er på loftet. Der har jeg kastet pengene ut av vinduet!

Du da? Du har jo en grei samling BD'er har jeg sett på bildene dine. Er ikke du redd for det samme? Selv om du kanskje har brutt forseglingen på alle?
    Andreas ser film han AAmrAA. Men jeg tror han legger alle inn på en server eller noe sånt, han spilte ihvertfall av filmer via en Dune(???) greie når jeg var hos han.
    Og for å si det sånn, hadde du hatt det kinorommet så hadde du også SETT film der, du hadde ikke hatt tid til å kjøpe i det hele tatt.
    Det rommet er helt fantastisk, og de bildene han tryller frem der er referanse og litt til. Helt fantastisk.

Og så står jo ikke lyden tilbake den heller. Legg da til et strøkent kullsort rom(når anlegget er av), deilige stoler og popcorn............da er du der!

Men han samler på en annen ting enn oss da, han samler på projektorer! Nesten ihvertfall......

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Andreas ser film han AAmrAA. Men jeg tror han legger alle inn på en server eller noe sånt, han spilte ihvertfall av filmer via en Dune(???) greie når jeg var hos han.
    Og for å si det sånn, hadde du hatt det kinorommet så hadde du også SETT film der, du hadde ikke hatt tid til å kjøpe i det hele tatt.
    Det rommet er helt fantastisk, og de bildene han tryller frem der er referanse og litt til. Helt fantastisk.

Og så står jo ikke lyden tilbake den heller. Legg da til et strøkent kullsort rom(når anlegget er av), deilige stoler og popcorn............da er du der!

Men han samler på en annen ting enn oss da, han samler på projektorer! Nesten ihvertfall......

Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg insistert på en kinokveld hjemme hos han :lol:

Men så har jo han brukt like mye på en projektor, som jeg har på hele min samling....sånn cirka...host, host...

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forhåndsbestilt denne rakkeren fra JB HIFi

Skyfall (Blu-ray) (Limited Edition Steelbook) : JB HI-FI

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No topic.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg insistert på en kinokveld hjemme hos han :lol:

Men så har jo han brukt like mye på en projektor, som jeg har på hele min samling....sånn cirka...host, host...
    Og det er en veldig dårlig investering og det vet jeg godt. Men jeg kommer aldri helt til å skjønne det med å kjøpe filmer for ikke å se de, men hvis dere kommer til å tjene store penger på de er det jo en smart ting.

Og Millmaker jeg har ikke mye på HD, men jeg har laget en demo HD med 2 TB med film for å slippe å bytte disker hele tiden når jeg haf folk på besøk og disse er lagt inn lossless med Any DVD HD. Men jeg hadde det ikke når du var hos meg, men jeg viste vel noe via Dune spilleren og har den samme muligheten via Oppo 103 og bruker den for det meste nå så lenge filmen ikke har Cinavia. Da Cinavia også hindrer deg å bruke filmer du har rippet selv til eget bruk, håper det kommer en løsning på dette da det er til stor irritasjon.
    Mvh Andreas

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og det er en veldig dårlig investering og det vet jeg godt. Men jeg kommer aldri helt til å skjønne det med å kjøpe filmer for ikke å se de, men hvis dere kommer til å tjene store penger på de er det jo en smart ting.

Og Millmaker jeg har ikke mye på HD, men jeg har laget en demo HD med 2 TB med film for å slutte å bytte disker hele tiden når jeg haf folk på besøk og disse er lagt inn lossless med Any DVD HD. Men jeg hadde det ikke når du var hos meg, men jeg viste vel noe via Dune spilleren og har den samme muligheten via Oppo 103 og bruker den for det meste nå så lenge filmen ikke har Cinavia. Da Cinavia også hindrer deg å bruke filmer du har rippet selv til eget bruk, håper det kommer en løsning på dette da det er til stor irritasjon.

Hadde jeg hatt muligheten til det, ville jeg ha gjort akkurat det samme som deg, Andreas21

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk en ny steelbook i dag Lawless fra play.com

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt muligheten til det, ville jeg ha gjort akkurat det samme som deg, Andreas21
    Og du er selvfølgelig velkommen hit hvis du er i området en gang...
    Mvh Andreas

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LItt av noen priser på en del av play.com steelsene nå ja. Saving Private Ryan(tøff steel) €79.99

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du er selvfølgelig velkommen hit hvis du er i området en gang...

Takker for det :-P

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av eriaur
    LItt av noen priser på en del av play.com steelsene nå ja. Saving Private Ryan(tøff steel) €79.99

De har økt godt i pris mange av de, ja :-P Men du får de forholdsvis rimelig på eBay ennå. Men det vil garantert øke der også.

Godt jeg har dobbeldippet Play sine steels i det siste

Side 41 av 87 FørsteFørste ... 11 21 31 37 38 39 40 41 42 43 44 45 51 61 71 81 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •