Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket) - Side 38

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 38 av 87 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 ... SisteSiste
Viser resultater 741 til 760 av 1733
    Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hmmmmmmmm.........................

Lurer på om HMV også er i ferd med å legge inn padleårene jeg.......

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Nei, men har du ikke de fra før da mann?? Fikk ikke du Oldboy bla her om dagen?

Jo, stemmer det. Driver med dobbeldipping om dagen.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Utdrag fra artikkelen:

-Some of HMV's 230 UK stores could yet be saved from closure if the company manages to attract a bidder. However, analysts have said for some time that a viable HMV is likely to involve a significantly smaller number of shops trading on UK high streets.-

Her er det bare å få frem sparepengene som er gjemt i madrassen! Vi kjøper!!!:wink:

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Jo, stemmer det. Driver med dobbeldipping om dagen.
    Er kona di enegget tvilling også eller? Siden du skal ha dobbelt av alt mener jeg............

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er kona di enegget tvilling også eller? Siden du skal ha dobbelt av alt mener jeg............

Ikke så heldig:wink: Dobbeldipping av Play sine steels, stort sett.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke så heldig:wink: Dobbeldipping av Play sine steels, stort sett.
    Porque?

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Porque?

Mange steels som er utsolgt hos Play, har doblet og triplet i verdi. Thats why:wink:

Eks:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/30899583/Wolverine-Play-com-Exclusive-Steelbook-Edition-Double-Play/Product.html?searchstring=&searchtype=allproducts& searchsource=2&searchfilters=ae212{648591}%2bc{600 }%2b&urlrefer=search

Kjøpte denne selv for €10.99. Nå selges den for €49.95 hos Play. Jeg sier ikke at jeg skal bli rik på dette, men har troen på at steels fra Play vil øke greit i verdi når de slutter selge online. Blir litt sånn som FS, som selger kun i Canada.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mange steels som er utsolgt hos Play, har doblet og triplet i verdi. Thats why:wink:

Eks:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/30899583/Wolverine-Play-com-Exclusive-Steelbook-Edition-Double-Play/Product.html?searchstring=&searchtype=allproducts& searchsource=2&searchfilters=ae212{648591}%2bc{600 }%2b&urlrefer=search

Kjøpte denne selv for €10.99. Nå selges den for €49.95 hos Play. Jeg sier ikke at jeg skal bli rik på dette, men har troen på at steels fra Play vil øke greit i verdi når de slutter selge online. Blir litt sånn som FS, som selger kun i Canada.
    Og du skal liksom selge da eller? Den dagen jeg ser du selger noe, da vet jeg at maya kalenderen er litt forsinket.........

Har vrient for å se den store verdien jeg altså. Som sagt så er de limited i utgangspunktet, så om de stenger spiller vel ikke så stor rolle. Men håper jo jeg tar feil!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og du skal liksom selge da eller? Den dagen jeg ser du selger noe, da vet jeg at maya kalenderen er litt forsinket.........

Har vrient for å se den store verdien jeg altså. Som sagt så er de limited i utgangspunktet, så om de stenger spiller vel ikke så stor rolle. Men håper jo jeg tar feil!

Tiden vil vise, min venn:wink:

Men tror ikke alle fra Play vil øke i verdi. Noen favoritter blir det nok, som samlere lik oss, bare MÅÅÅ ha:roll: I hvertfall de som er Play.com Exclusive Steelbook. At de er limited gjør de vel enda mer ettertraktet den dagen de ikke kan kjøpes i butikk lenger???

Tenk deg om FS skulle legge ned butikken sin. Hadde det ikke blitt rift om steelen derfra da, tror du?

Og ja, jeg selger hele bølingen om prisen er den rette, eller formatet Blu Ray blir byttet ut med et annet innen kort tid. Såpass realist må jeg være. (Og så har jeg lovet kona å gjøre det også. Frivillig tvang det der...)

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tiden vil vise, min venn:wink:

Men tror ikke alle fra Play vil øke i verdi. Noen favoritter blir det nok, som samlere lik oss, bare MÅÅÅ ha:roll: I hvertfall de som er Play.com Exclusive Steelbook. At de er limited gjør de vel enda mer ettertraktet den dagen de ikke kan kjøpes i butikk lenger???

Tenk deg om FS skulle legge ned butikken sin. Hadde det ikke blitt rift om steelen derfra da, tror du?

Og ja, jeg selger hele bølingen om prisen er den rette, eller formatet Blu Ray blir byttet ut med et annet innen kort tid. Såpass realist må jeg være. (Og så har jeg lovet kona å gjøre det også. Frivillig tvang det der...)
    Jojo, men hvorfor skal det bli mer rift om et opplag som i utgangspunktet er på 4000 eksemplarer? Er det tomt så er det tomt, uansett om butikken er stengt eller ikke. Det er det som er mitt argument her.

Men uansett flott, da vet jeg hvor jeg kan få play steels til innkjøpspris i fremtiden også! Hehe, takk skal du ha kam`rat!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jojo, men hvorfor skal det bli mer rift om et opplag som i utgangspunktet er på 4000 eksemplarer? Er det tomt så er det tomt, uansett om butikken er stengt eller ikke. Det er det som er mitt argument her.

Men uansett flott, da vet jeg hvor jeg kan få play steels til innkjøpspris i fremtiden også! Hehe, takk skal du ha kam`rat!

4000 eksemplarer er kanskje mye? Tenker tilbud og etterspørsel. Den dagen etterspørselen er høyere enn tilbudet. If you catch my drift (say it like you are Heyerdal)

Og btw, du har selvfølgelig ikke rett på egne meninger ...ever Det er det din samboer som har8-)

Og hva blir det til med Ninja filmen:?: :?: :?: (Her ser du tilbud og etterspørsel i praksis)

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    4000 eksemplarer er kanskje mye? Tenker tilbud og etterspørsel. Den dagen etterspørselen er høyere enn tilbudet. If you catch my drift (say it like you are Heyerdal)

Og btw, du har selvfølgelig ikke rett på egne meninger ...ever Det er det din samboer som har8-)

Og hva blir det til med Ninja filmen:?: :?: :?: (Her ser du tilbud og etterspørsel i praksis)
    Nei, 4000 eksemplarer er det vanlige de blir trykket i, så det stemmer nok.
    Sånn sett er "vi" i en ekslusiv klubb, med 4000 stykker world wide som har mange av disse. Eller for å snu det om, VI er rimelig sære på interesser!

Ninja filmen ligger i kinosofaen hjemme den, trygt og godt i den ene boksen der. Den ligger og funderer på om den skal ut på en reise igjen!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, 4000 eksemplarer er det vanlige de blir trykket i, så det stemmer nok.
    Sånn sett er "vi" i en ekslusiv klubb, med 4000 stykker world wide som har mange av disse. Eller for å snu det om, VI er rimelig sære på interesser!

Ninja filmen ligger i kinosofaen hjemme den, trygt og godt i den ene boksen der. Den ligger og funderer på om den skal ut på en reise igjen!

Hmm, du vet at den ender opp hos meg uansett, så det er vel ikke så mye å fundere på lenger:wink:

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, du vet at den ender opp hos meg uansett, så det er vel ikke så mye å fundere på lenger:wink:
    Mye riktig i det utsagnet der unge fremadstormende!

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte akkurat Oldboy steelbook fra ebay.co.uk jeg betalte 158 kr inkludert frakt.:smile: play.com markedsplass skulle ha over 300 kr.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Blu-ray 2008
    Kjøpte akkurat Oldboy steelbook fra ebay.co.uk jeg betalte 158 kr inkludert frakt.:smile: play.com markedsplass skulle ha over 300 kr.
    Det var et bra kjøp, grattis!

Active
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Strømmen
    Poster
    424
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var et bra kjøp, grattis!

Kremt!!! Steelbook fra Play, sier du??? Bare vent til det går opp for selgerne på eBay at Play har gått tomme, så vil prisene øke ganske fort ;-)

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kremt!!! Steelbook fra Play, sier du??? Bare vent til det går opp for selgerne på eBay at Play har gått tomme, så vil prisene øke ganske fort ;-)
    Du begynner å minne meg om en annen jeg har diskutert litt med...........ikke fall dit vær så snill.

Side 38 av 87 FørsteFørste ... 8 18 28 34 35 36 37 38 39 40 41 42 48 58 68 78 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •