Bluray Steelbook tråden (bilder ønsket) - Side 36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 36 av 87 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 ... SisteSiste
Viser resultater 701 til 720 av 1733
    Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Du behøver ikke legge ut for hele forumet om meg og hvor jeg jobber da!!!
    Hele båten hører det jo når du utpå kvelden begynner å sjekke opp turistene

'do ju want to cum to my pleis and see my Iron man ?'
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_
    Hele båten hører det jo når du utpå kvelden begynner å sjekke opp turistene

'do ju want to cum to my pleis and see my Iron man ?'
    Er det mulig...........trodde jeg hadde livlig fantasi jeg, men du er ikke født bak en høystakk du heller Shallow_!!!!!!!!!!!!!!

Eneste dumme med å jobbe på den båten, er at det er blitt færre og færre avganger. Grunnen sier de som bestemmer er all båttrafikken med filmer som skal inn til Stavanger. Det er ikke plass til alle båtene, og da ble en rusten gammel båtulk ofret.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mulig...........trodde jeg hadde livlig fantasi jeg, men du er ikke født bak en høystakk du heller Shallow_!!!!!!!!!!!!!!

Eneste dumme med å jobbe på den båten, er at det er blitt færre og færre avganger. Grunnen sier de som bestemmer er all båttrafikken med filmer som skal inn til Stavanger. Det er ikke plass til alle båtene, og da ble en rusten gammel båtulk ofret.

Filmer med treg båt, er du gal ??

De kommer med jagerfly og piloten hopper ut over huset mitt, og ofrer flyet sitt, for at jeg skal få leveransen raskest mulig

Edit:

Har dere forresten sett 'Lunch' stripa i Dagbladet denne uka, Kjell som har bestilt varer på nettet.. Helt fantastisk, snakk om spikeren på hode ass..
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Intermediate AAmrAA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmer med treg båt, er du gal ??

De kommer med jagerfly og piloten hopper ut over huset mitt, og ofrer flyet sitt, for at jeg skal få leveransen raskest mulig

Edit:

Har dere forresten sett 'Lunch' stripa i Dagbladet denne uka, Kjell som har bestilt varer på nettet.. Helt fantastisk, snakk om spikeren på hode ass..

Jepp, og det flyet kræsjer på Sotra hver eneste gang!!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AAmrAA
    Jepp, og det flyet kræsjer på Sotra hver eneste gang!!
    Seff

Denne tar vel noen og enhver av oss på kornet ?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hahahahahaha, den traff jaggu spikeren på hodet Shallow_, mye sannhet der!!!

Newcomer WALL-E sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så snedig da at du plutselig har solgt 67 play.com steelbooks med 15000 i fortjeneste siden du ikke nevner en eneste en fra play eller England i denne kommentaren.
    Jeg håper jo for din del at du har solgt de for disse fantasisummene du nevner, for meg blir det bare for dumt, beklager.
    Har inget att bevisa och har følelsen av att Du er sjalu på mig? Man skall gledes av andres fremgang og lykke!
    Har aldrig sett Play.com steels som speciellt attraktiva,asiatiska steels er tingen,men nu har verdien på Play steels øket och kommer inom en tremåneders periode att øke endå mer,mener då de uåpnede i stellar condition.
    Vad har Du fått att jag SOLGT 67? Vet att det finns en hel del påståelige mennesker her på forumet och jeg har lært mig att aldrig diskutere med idioter som drar ned mig på deres nivå og slår mig på erfaring. Dette blir for dumt,beklager.
    Min HiFi:
    .....finner Du på "MinHiFi"

Newcomer crs sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av WALL-E
    Har inget att bevisa och har følelsen av att Du er sjalu på mig? Man skall gledes av andres fremgang og lykke!
    Har aldrig sett Play.com steels som speciellt attraktiva,asiatiska steels er tingen,men nu har verdien på Play steels øket och kommer inom en tremåneders periode att øke endå mer,mener då de uåpnede i stellar condition.
    Vad har Du fått att jag SOLGT 67? Vet att det finns en hel del påståelige mennesker her på forumet och jeg har lært mig att aldrig diskutere med idioter som drar ned mig på deres nivå og slår mig på erfaring. Dette blir for dumt,beklager.
    Millmaker mente nok sikkert 20 slik du skrev, og ikke 67. Og han er ikke alene om å tro at 15.000,- i fortjeneste fra 20 stk Play.com steelbooks, høres en smule utrolig ut for å si det mildt.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uff, beklager at jeg skrev 67, det var selvfølgelig 20 jeg mente. Hvorfor i all verden skulle jeg være sjalu på deg, kan du forklare meg det?
    Jeg har mine steelbooks selv jeg og koser meg med de, og om jeg ønsker å selge så har jeg nok av utgaver som er verdt en del. Men det er ikke poenget.
    Poenget er et det finnes ikke en eneste play steelbook som noen vil gi 750 kroner for, bortsett fra en, kanskje 2. Men det vet du vel ikke hvem er engang?
    Og jeg finner det litt over middels snodig at du ikke nevner de 67 filmene i det inlegget ditt der du har over 300 steels, 67 exclusive filmer er jo ikke småtteri. Og hvis man søker opp play.com exclusive steels, hvor mange finner man tro? Jo, 67. Det ville jeg nevnt i det innlegget.
    Ikke stiger de nevneverdig om dagen heller, og det er jo ikke akkurat som de er tomme på lageret enda, de har fremdeles over 30 stykker til releasepris.
    Dessuten så er steels i utgangspunktet i begrenset opplag, så at de stenger butikken har ikke så mye å si. De hadde ikke produsert flere opplag av filmene om de hadde fortsatt sin virksomhet allikevel.
    Flott at du finner frem og siterer signaturen til Ganilsen som avslutning, den var det klasse over.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har likegodt lagt inn bestilling på alle sammen. V for vendetta har jeg tro på. Prøvde å bestille dobbelt opp, men det fikk jeg ikke lov til. Kun 1 stk til hver. Hmm, lurer på om jeg ikke skal opprette en konto på min kone??

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Du lovet oss bilder av samlingen din! Hvor blir det av de? Da kan det bli ro rundt denne diskusjonen og samtidig får du vist at du ikke er full av bull!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med posten i går.

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med posten i går.

oooh, sexy hvilket land ?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hollandaise............

Drag Me to Hell Blu-ray: Unrated & Theatrical Cuts | Star Limited Edition Metal Pak (Holland)

Regnet med du hadde den jeg, er jo dame på coveret!

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. En av de finere coverne jeg har sett på en steel. Siklet lenge på den og fant den endelig til en fornuftig pris på eBay. Mener det er den nederlandske utgaven.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig. En av de finere coverne jeg har sett på en steel. Siklet lenge på den og fant den endelig til en fornuftig pris på eBay. Mener det er den nederlandske utgaven.
    Den bestilte til og med jeg akkurat!

Kom på 14,20£ ink frakt fra ebay.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Steelig med sånn klassisk filmplakat steel på coveret. Som Lifeboat o.l.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Millmaker]Den bestilte til og med jeg akkurat!

Kom på 14,20£ ink frakt fra ebay.[/QUOTE

Mener jeg måtte betale noen kroner mer, men fikk en grei pris likevel.

Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    1,520
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den bestilte til og med jeg akkurat!

Kom på 14,20£ ink frakt fra ebay.

Måtte sjekke hva jeg ga for den. £13.45 inkuldert frakt. Ikke ille det:razz:

Side 36 av 87 FørsteFørste ... 6 16 26 32 33 34 35 36 37 38 39 40 46 56 66 76 86 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •