Twin peaks!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: Twin peaks!

Intermediate buril2000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Twin peaks!

Er det noen som har peiling på når Twin Peaks season 2 kommer
    på DVD?
    Jeg synes jeg har ventet lenge nok nå :x

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    September 2005 er planen .. Men releasedatoen har bitt forandret et ukjent antall ganger før dette, så du får bare smøre deg med tålmodighet..
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeez!
    Det er jo nesten et år til!!
    Jeg har sett sesong så mange ganger at jeg begynner å kunne episoder utenat.. Da er det vel på tide med nye innspill :P

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som Skrotnisse skriver, mest sannsynlig september neste år.
    Region 2 skulle egentlig fått den tidligere, men etter alt å dømme blir den europeiske utgivelsen (og andre ikke-R1 områder) utsatt for å bli koordinert med den amerikanske.
    Sesong en vil også bli gitt ut på nytt i R1 med pilot-episoden, siden rettighetene til den nå er samlet.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,863
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er ganske sikker at pilotepisoden er med på den utgaven jeg har.
    Den første episoden på sesongen varer over en time, tror jeg.

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Piloten er med i Europa og i deler av Asia, men ikke i region 1 (pga rettighetsproblemer i USA, som blir løst i løpet av 2005).

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gode (kanskje) og dårlige nyheter om sesong 2 (PS. Kun rykter):
    December 13th 2004
    Rumors from Paramount Germany Concerning Twin Peaks Season 2 on DVD
    I have just been informed by a contact close to Paramount Germany that IF all goes as planned, Germany will be getting Twin Peaks Season 2 split up into two installments. The first one is planned to be released in March 2005 followed by the second half to be released in June 2005. Following both releases will be a deluxe box set in September 2005. This will be the plan unless Paramount USA decides to hold back to do a worldwide release in September. While this is good news, I do have some bad news. While the DVD set will get a brand new audio transfer, unfortunately Paramount is screwing the pooch and will not be doing a new transfer on the video. In other words, according to my source, the quality of the transfer will not be done from the original negatives like they did with the Artisan Season 1 set. Sadly, when Season 2 comes to the rest of the world, they will most likely be using these same transfers.

Although the quality will be better than laserdisc, it will not be the high crystal clear quality of the Season 1 set. At this point, all I have to say SHAME ON YOU PARAMOUNT for holding the negatives from Artisan and then not showing the courtesy to all the fans across the world to do the same high quality transfer that Artisan did

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra Dugpa.com:

I have just received information today that has confirmed that Paramount has decided to go with new video transfers for Twin Peaks: Season 2 DVD set. It appears that the information I had received from Paramount Germany was old information, as they had planned on releasing the Series on their own shortly after their release of Season 1 on DVD. Now that Paramount is doing a worldwide release, all territories under the Paramount branch will be using the same transfers for the Season 2 box set. Great news indeed!!! Now we'll just have to wait and see if the new transfer is up to the same quality as the Season 1 set.
    Jippi

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •