Man on Fire

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Man on Fire

Intermediate audunth sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,410
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Man on Fire

Litt annerledes hevnfilm med Denzel Washington i hovedrollen. Skikkelig fet film med mye kul klipping, kule kameravinkler, kul musikk og Denzel i storform.
    Dette er også den første filmen jeg har sett hvor de har vært kreative med tekstingen. (Når det snakkes spansk eller utydelig gebrokken engelsk.) Teksten flyttes rundt på skjermen, har ulike størrelser og dukker opp og forsvinner på en mengde forskjellige måter.
    Terningkast 5, anbefales!

DVD'en har glimrende bilde og lyd (DTS). Av ekstramateriale fins to kommentarspor, en trailer av filmen Hide and Seek og en "Inside look"-featurette av filmen Taxi.

Filmen er allerede ute på DVD i USA, mens i Norge har den kinopremiere 26. november.

Her er en mer inngående omtale av filmen: http://dvd.ign.com/articles/542/542442p1.html

Newcomer Børni sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    281
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp,Tony Scott har lyktes med denne å som du sier er Denzel Washington fremragende.
    Må i tillegg legge til at filmen til tider er sjokkerende rå,men uten å bli spekulativ.

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah denne har jeg gledet meg til i en stund nå. Synd at det er så uendelig lenge til den kommer på DVD her i Norge (kjøper ikke NTSC DVD, grunnet oppløsning etc.). Har alltid ment at Tony sine filmer er mer underholdende enn storebror Ridleys. Sistnevnte sine er til tider så pretensiøse at nesten blir latterlig. Selv om Matchstick Men var kul da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •