se en enhet uten navn, på pc en

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Espengolf sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

se en enhet uten navn, på pc en

Hei

lurer på om noen kan hjelpe meg med og innstalere ny programvare på min touch telefon samsung i5700. Har klart å slette allt programvare på den... med Odin v4, så jeg klarer ikke å se enheten med pcen min sånn at jeg kan innstalere ny programvare på den. så kan noen her hjelpe meg... uansett om jeg bare trenger å søke på gooooooooogle jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal søke eter...

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ville hjulpet å vite OSet på PCen din. Jeg er ingen ekspert men pleier å finne eksterne enheter tilkoblet maskinen min (Vista) via f.eks.: høyreklikk Datamaskin>Behandle>Lagringsplass>Flyttbare lagringsmedier>Medier. Eller (fra og med Behandle)>Enhetsbehandling.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm.. er den rootet?

Du kan vel da bare legge inn software på minnebrikken og starte tlf med power og lyd - eller + inne samtidig?

Da får man valget om å legge inn sw fra minnekort osv.

Regner med slikt som dette ikke fungerer da?
    Samsung I5700 Galaxy Spica Android hard reset - PDA Smartphone PNA hard reset soft reset

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har alerede hvert innom den siden der... datan min kjører windows 7 og jeg har hvert inne på "device manager" ja. det som hvar egentlig problemet hvar at jeg ikke kunne komme innpå telefonen på grunn av "too many pattern attemps" så jeg fikk beskjed om og skrive inn gmail brukeren min som jeg gjorde som ikke gikk. så derfor fant jeg en løsning på problemet med et kjapt søk på google... det det stod at jeg skulle bruke dette programmet "Odin" jeg fulgte bruksanvisningen og alt så ut som det skulle fungere... men så trodde jeg at den var ferdig så jeg trakk ut kontakten og startet den på nytt men så kom det bare den booting skjermen... så nå sitter jeg her med en brikke til tusen kroner... sorry for at jeg ikke brukte så mange komma og punktum...

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå er skjermen bare svart:'(