DvD til BD! Selge dvder?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer cvpowah sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DvD til BD! Selge dvder?

Hva gjør dere med "gamle" dvd filmer når dere oppgraderer dem til BluRay?

Selger på nett/ Selger til GameStop /Gir bort/Legger vekk/har dem på hytta/kaster/annet?

Eventuelt hvis dere selger på nettet, hva får man for 1 dvd som er minimalt med skraper i og selvsagt fungerer perfekt?

Har minimalt lyst å selge til gamestop for 5-10kr per film. Har gjort det med gamle drittfilmer som ikke er verdt det en gang. Men man må være ganske desperat etter et stikk for å selge filmer som kill bill/the matrix/reservoir dogs for 5kr etter min mening.

Forslag?

Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De filmene jeg oppgraderer til Blu-ray gir jeg bort til venner og familie. Å selge bruktfilmer gidder jeg ikke, da man ikke får igjen mere enn 5-10 kroner pr. film som du sier. Det går an å selge dem samlet i pakker på 50 filmer, men man kan ikke regne med å få igjen stort for dem uansett selv om man selger dem samlet. Når man ser på cdon osv, så selger de helt nye uåpnede filmer fra 29 kroner og oppover, så da er det liten vits i å prøve å få igjen mere for såkalte "blockbusters". Sånn er det desverre, dvd er på vei ut, og man kan ikke regne med å få igjen det man har investert i oppgjennom tiden

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag prøvar att byta dom ut mot andra dvd'er alternativt sälja dom till folk på jobben som inte gidder betala "massa" før blu-ray. Børjar få en fin lista på filmer jag uppgraderat till blu-ray.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Auksjon

Det som jeg synes er artig er å samle opp ca. 50 DVDer og ha en auksjon hjemme med familien. Vi starter på 1 kr. og går opp til maks 50 kr. Sier de 50 kr med en gang er denne solgt til han/hun. Dette fungerer, så lenge de møter opp.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •