The mother of all LOTR collections... - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den har jo vært ute lenge.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg mente en slik boks, med de tre utvidede versjonene!
    Att den første har vært ute lenge vet jeg... for den har jeg selv også....

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kom på denne som jeg fikk rett etter første utgivelse og med løftene om utvidede versjoner skulle komme...

Three dvd releases for the average fan.
    Seven for the nerd in his networked home.
    Nine for the diehard fan in his faux hobbit hole
    One for Peter J. on his directors throne.
    In the land of hollywood
    Where their bank vaults are.

Skal vi se,... hvor langt var vi kommet på listen ? :wink:

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå står den på ønskelisten.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, vis du sikter til med det "diktet" ditt der att du mener att de utvidede versjonene er for og dra penger ut av folk er det feil! :wink:
    De utvidede versjonene er der ikke for og tjene mer, men for det første for att de ikke kunne hatt den så lang i kinoversjonen.. og det andre fordi de ville, med collector's box gi i tillegg til utvidet versjon, litt ekstra for de som var spesielt interresterte.....
    De samlede boksene for alle tre.. er jo der for att de som ikke har noen kan kjøpe alle samlet :wink: ikke for att man skal kjøpe de i tillegg til filmene enkeltvis :wink:

Moderator Kokken sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,576
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Vel, vis du sikter til med det "diktet" ditt der att du mener att de utvidede versjonene er for og dra penger ut av folk er det feil! :wink:
    Åh, beklager, selvfølgelig er Hollywood filantropisk når de er så snille og øser filmer i forskjellige versjoner over oss. Prisen vi betaler er vel bare selvkost for å dekke reelle utgifter til produksjon og distribusjon? :P

Selvsagt er det forskjellige ønsker fra publikum som styrer markedet, men med omskrivningen av 'ring-diktet' viste jeg mest til dem som skal ha alle versjoner som gis ut... må ha, bare må ha

Var det kanskje noen som følte seg truffet ?

Intermediate runar sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    903
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del er de eneste som har noen som helst verdi de tre EE uten figurer og annet tull. I tillegg er jeg er også svært glad i "Appendices". Jeg har kinoversjonene av de to første og jeg har utrolig lyst å kaste dem, men tror jeg skal selge dem på en byttehandel eller noe. Får sikkert 70-100 spenn for dem. Jeg er en stor motstander av å eie flere versjoner av samme film. Folk som gjør det har tendenser til samlemani og kan sammenlignes med laverestående dyr som samler mat i huler og groper hele livet. Et bortkastet liv med andre ord!

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kokken
    Sitat Opprinnelig postet av kinosjef_christian
    Og att de skal komme i flere versjoner av den igjen har nå vel Hollywood kanskje hat en finger med i spillet.. men Collector's box har ikke de pålagt att skal komme.. det har Peter Jackson og co bestemt selv.. for att de som ville ha litt extra extra materiale fra filmen skulle få det.....

Åh, beklager, selvfølgelig er Hollywood filantropisk når de er så snille og øser filmer i forskjellige versjoner over oss. Prisen vi betaler er vel bare selvkost for å dekke reelle utgifter til produksjon og distribusjon? :P

Selvsagt er det forskjellige ønsker fra publikum som styrer markedet, men med omskrivningen av 'ring-diktet' viste jeg mest til dem som skal ha alle versjoner som gis ut... må ha, bare må ha

Var det kanskje noen som følte seg truffet ?
    Nå er det vel mer gjengen bak Ringenes Herre som har bestemt att disse utvidede versjonene skal komme.. men men :wink:

Og du sier de gjør det for og dekke produksjon og distribusjon.. veeeeel... vis 20 milliarder innkasserte dollar til nå ikke klarer og dekke det :wink: da vet ikke jeg...... :P

Og det du sier att du viste til de som må ha alle.. da skal jeg være enig med deg... men vil ikke si det har så mye med Hollywood og gjøre :wink: det har vel mer eller mindre og gjøre med fans og enkeltpersoner?.. men samme det.... jeg skjønner det.....

Og nei, føler seg ikke truffet av det der....

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av runar
    For min del er de eneste som har noen som helst verdi de tre EE uten figurer og annet tull. I tillegg er jeg er også svært glad i "Appendices". Jeg har kinoversjonene av de to første og jeg har utrolig lyst å kaste dem, men tror jeg skal selge dem på en byttehandel eller noe. Får sikkert 70-100 spenn for dem. Jeg er en stor motstander av å eie flere versjoner av samme film. Folk som gjør det har tendenser til samlemani og kan sammenlignes med laverestående dyr som samler mat i huler og groper hele livet. Et bortkastet liv med andre ord!
    Jeg skjønner din mening.... men vis noen har lyst til og samle er det vel ingenting i veien for det!?!? :wink:
    Det er isåfall dems "problem" og ikke vårt?!....

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •