Star Wars Blu-ray CRAP - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6
Viser resultater 101 til 102 av 102
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har fått starwars på bluray selv, bilde og lydkvalitet var avgjørende, selvom jeg veldig gjerne skulle hatt en versjon uten cgi jabba og flyvende elefanter.. men men, man får bare ta det man får.

Er det kopibeskyttelse av nyere dato, da kanskje de ikke spilles av Denon spilleren min. En stund siden jeg oppdaterte den...

Synes bluray boksen så veldig pen ut, nå har jeg både dvd i svart og bluray i lyst på hylla. :smile:

Bare de funker også nå da så, internet uttaket er nemlig oppe hos naboen, da jeg selv har trådløst internet så må jeg koble spilleren til en veggkontakt.

Edit..

Filmen tok lovlig lang tid å laste, men du værden for en bildekvalitet i film I. Nesten 3D aktig jo, skal se igjennom filmene til uken. Lover bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Norsk utgave?

Crs, eller noen andre som vet om de bildene av boksen/diskene som crs postet tidligere er den norske boksen? Dvs. har diskene og boksen til den norske utgaven engelsk tekst på heftet og på diskene? (foretrekker nemlig engelsk typografi etc., men det blir for dyrt med toll etc. å bestille denne fra England) Jeg vet at den informasjonen som står på papp/papirvedhenget som følger boksen er på norsk, men når den er tatt av, er resten av infoen ellers på engelsk?

Hadde satt stor pris på om noen vet, da det er umulig å få åpnet og sett etter i butikken. :-)

Side 6 av 6 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •