Problemer med Jeg Reiser Alene på Blu-ray på Panasonic DMP-BDT310

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Jeg Reiser Alene på Blu-ray på Panasonic DMP-BDT310

Hei!

Jeg får ikke spilt av Jeg Reiser Alene Blu-ray platen på min Panasonic DMP-BDT310. Jeg har nå testet 2 eksemplarer av filmen.

Platen starter og jeg kommer til menyen, men både lyd og bilde, både på menyen og i selve filmen hakker og/eller spilles ikke av i det hele tatt.

Når jeg ser på detaljert info om lyd/bilde streamen på spilleren, vises ikke bitrate, type codec osv., det virker nesten som spilleren ikke klarer å dekode materialet riktig.

Noen andre som har hatt problemer eventuelt forslag til hva jeg kan prøve?
    Blu-ray spilleren er oppdatert med siste firmware-versjon.
    Alle andre blu-ray filmer i samlingen min fungerer uten problemer.

Takk for info som kan hjelpe meg!

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,904
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

[QUOTE=shokata]Hei!

Jeg får ikke spilt av Jeg Reiser Alene Blu-ray platen på min Panasonic DMP-BDT310. Jeg har nå testet 2 eksemplarer av filmen.

Platen starter og jeg kommer til menyen, men både lyd og bilde, både på menyen og i selve filmen hakker og/eller spilles ikke av i det hele tatt.

Når jeg ser på detaljert info om lyd/bilde streamen på spilleren, vises ikke bitrate, type codec osv., det virker nesten som spilleren ikke klarer å dekode materialet riktig.

Noen andre som har hatt problemer eventuelt forslag til hva jeg kan prøve?
    Blu-ray spilleren er oppdatert med siste firmware-versjon.
    Alle andre blu-ray filmer i samlingen min fungerer uten problemer.

Dette er jo en norsk film, så det er vel Universal som har fått laget den via en tredjeparts leverandør som ikke helt har den seneste oppdaterte software til å lage en blu-ray som spiller på alle spillere....eller at det materialet som den norske filmmakeren har levert fra seg har visse mangler.....TROR JEG???

Så du må nok kontakte Universal og/eller Panasonic.....

Og finne ut om andre har problemer med filmen på sine spillere....
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testet filmen på 2 andre spillere nå og på de fungerte den smertefritt...
    Den ene spilleren var til og med en Panasonic, men en annen modell en min.

Utrolig irriterende at det skal være slik at filmene/spillerene oppfører seg ulikt.
    Blu-ray spesifikasjonen burde da være spikret nå.

Er det for sent og fortsatt holde en knapp på HD DVD?

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den fungerte fint på min pioneer bdp 320, sjekket om du har nyeste firmware?
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    den fungerte fint på min pioneer bdp 320, sjekket om du har nyeste firmware?
    Har nyeste firmware ja.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,904
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av shokata
    Har testet filmen på 2 andre spillere nå og på de fungerte den smertefritt...
    Den ene spilleren var til og med en Panasonic, men en annen modell en min.

Utrolig irriterende at det skal være slik at filmene/spillerene oppfører seg ulikt.
    Blu-ray spesifikasjonen burde da være spikret nå.

Er det for sent og fortsatt holde en knapp på HD DVD?
    Da er det som det står i profilen min:en Murphy greie.....:-):roll:
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    når jeg ser på min jeg reiser alene blu-ray på undersiden kan jeg se trykket godt gjennom, men filmen virket fint på min spiller.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle svar!

Det er nok et kompatibilitetsproblem med min spiller, jeg får sende mail til NFD/Panasonic om problemet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •