The: IMAX Ultimate 3-D Collection

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 24
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The: IMAX Ultimate 3-D Collection

Noen som har sett denne? Er det noe tess eller? Ser jo rimelig heftig ut da. Følger med 3d briller å masse rart. Inspill noen?

http://www.dvdstrax.com/no/index.php...item&item=9915

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke sett den, men vurderer sterkt å kjøpe den.. Noen som vet om brillene kan brukes på vanlige dvd filmer..?

Mvh

AK

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om du kan bruke brillene på vanlige dvd filmer. Men det finnes endel andre filmen en kan kjøpe som er laget for di brillene. Endel grøssere osv. Men dem får du kun kjøpt utenlands fra da. Men det er jo ikke et problem da dem er såpass billige. Synn at den boksen er så dyr... må igjennom tollen....men men... :wink:

Intermediate rojohan sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den koster litt ja, men viss det er så bra som eg har hørt det er så må eg nok ha den

Er vel noken her inne som har prøvd IMAX i Oslo og kan komme med eit innspel :?:

Min broder sa det var meget bra

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en link med bilde av alt som er i boksen.... bare MÅ ha den der altså...

http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Innlegg fra ein som har kjøpt boksen

Nothing Else Like It!!!!, March 30, 2002
    Reviewer: Brett from Hydetown, Pennsylvania United States
    Turn out the lights, don your 3-d glasses, and get ready for an AMAZING experience that is unlike anything you have ever seen in your living room! Let me start out by saying the glasses are top-notch technology...complete shutter 3-d glasses...no old-fashioned red and blue cardboard here! And for those of you that are amusement-park goers, darkride fanatics, and basically fans of blockbuster entertainment...you will LOVE this box set!! Start off with the introduction to 3-d with "Through the 3rd Dimension" and let your eyes relax and start focusing on how 3-d brings the illusion to reality! Although it's got some corny dialog and b-movie acting, you'll be treated to oldtime movies and clips from when 3-d was invented, some clips from theme park attractions like T2 and Mine Cart, and a whole simulator ride that lasts for a few minutes!! Next you've got "Haunted Castle", a 3-d visual darkride! Now ignore the pointless story and look at the incredible visuals because this is an adventure that truely brings you INTO the scene...once you step through the door after hearing the "devil" give you his offer of fame and fortune GET READY for breathtaking graphics, loud 5.1 surround sound, and twists and turns that take you through everywhere from haunted churches, spooky caves, and dungeons filled with 3-d realistic skeletons that are locked in cages that actually LOOK like actual cages...the depth is there and everything!! Over 25 minutes of dropdead 3-d visuals and maybe 10 minutes of lame filler...still an AMAZING RIDE!! And then last but not least is "Alien Adventure" where once again the story is stupid but the actual simulator rides are INCREDIBLE! You are treated to 4 different rides at this new high-tech amusement park...an Artic ride that shoots you down a crazy tobaggan ride through the snow...a Magic Carpet ride that takes you through a magical journey inside of dark tunnels and Indiana Jones-type passageways complete with incredible 3-d effects and splendid music...a simulator ride on a kid's roller coaster that he built in his room complete with toys, loops, MASSIVE details, and lift hills with realistic inclines and stomach churning drops...and finally an underwater ride that is complete amusement park real! Starting in an actual amusement park complete with lights, a ferris wheel, carousel music, and signs on both sides of the car! After dropping into the water you'll experience a trip through a pirate ship, bubbles that can FEEL, a tiki island with a roller-coaster-like hill, and 3-d DETAILS that bring you into the scene...there is so much amazing visuals on these dvds that you can watch them over and over and see different little details you missed before!! PLUS all in computer-generated 3-d theme park style!! It's quite an amazing journey and the glasses just make it even better...if you lift them during one of the rides and take a look at the screen you'll see just how flat the regular tv screen looks! This is a 3-d adventure that everyone out there should experience and it's somewhat pricey but the visuals you'll watch more than make up for it!!! Pick this up and get ready for an INCREDIBLE 3-D RIDE EXPERIENCE!!!!

Virker til å være bra saker dette..........må ha,bare MÅ HA :lol:

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er det for "migrene folk"...? Hvilken oppdaterings hastighet har brillene..?

Mvh

AK

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fann noko info om det på denne siden..... http://www.frostbit.com/Catalyst/syncdouble.html der du også finner link til denne siden http://www.frostbit.com/Catalyst/flickerbad.html som det står meir detaljert om blinke hastighet og grunn til hastighet.

Spesifikasjonene på dei brillene som følger med har eg dog ikkje funnet .........enda

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette virket kult, kanskje en kan kjøpe denne pakken, og bruke brillene senere til sin egen lille 3d film i hjemmekinoen . Holder på å 3d animere en egen kort intro til hjemmekinoen min. Jeg vet at det programmet jeg bruker støtter Stereoscopic rendring, så det hadde hvert kult om det funket......
    Har sett "Haunted Castle" på IMAX, der brukte de pappbriller med brått og rødt glass, noe som funket helt greit. Jeg syntes historien var litt dårlig, men det er ikke det som er det viktigste med slike filmer. Den har en berg og dalbane tur mot slutten, som er ganske kul.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bestillte boksen nå!!! Blir dyrt men det får bare være!! Kjøpte fra dvdstrax. Dem får in om ca 2-3 dager noen grøssere som støtter disse 3d brillene. Spennans!!!!!

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å høyre kva du syns

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du fått pakken no _LarZen_.

Har lyst å vete kva du syns om The: IMAX Ultimate 3-D Collection

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hey, nei. Dem den ikke på lager. Jeg avbestilte den og kommer nok til å bestille ifra dv-depot istede så slipper jeg tollen...spare litt penger! hehe.

Active Nito sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BullFire
    Har sett "Haunted Castle" på IMAX, der brukte de pappbriller med brått og rødt glass, noe som funket helt greit. Jeg syntes historien var litt dårlig, men det er ikke det som er det viktigste med slike filmer. Den har en berg og dalbane tur mot slutten, som er ganske kul.
    Ja den filmen så jeg også på IMAX!! Og ja, spesiellt berg og dalbanen var bra. :lol:

Finns IMAX på Akerbrygge lenger? Jeg ringte til IMAX for ca 8 mnd siden, og da var det ingen som svarte, og jeg ringte i mange dager...
    Hørte senere av en kamerat at han trudde at IMAX hadde sluttet i oslo.
    Noen som vet?? :roll:

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Haunted Castle og kan får i alle fall ikke noen 3D-effekt med fargebrillene. Har tidligere sett 3d både på andre filmer både på tv og på IMAX. Kanskje det ikke holder med en 32" TV?

Robert-

Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg trur det er stor forskjell på fargebriller og briller som opner/lukker seg (kanskje eg tar feil). Vi har ein storskjerm på jobben med sånne briller når me skal sjå på konstruksjoner +++ og det virker heilt enormt, derfor eg har lyst å kjøpe dette settet.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått pakka ennå? Er litt interessert i å høre hva du synes om innholdet ettersom jeg er litt fascinert av 3d filmer...

Har jo ikke hørt noe mer... hva med en liten anmeldelse?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er litt synd at dette skulle stoppe her da... så jeg klarte ikke dy meg og bestilte like gjerne pakka jeg også. Ble visst sendt igår så da dukker den vel snart opp. Skal se om jeg ikke får skrevet litt om hva jeg synes etterhvert...

Må bare få lerretet og projen i hus så skal det bli Action! Bokstavelig talt... *hehe*

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    672
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Huff... litt skuffet nå. I bruksanvisningen til filmen stod det at brillene kun fungerte på vanlig CRT TV'er og monitorer.

Testet med projen igår, og det ser ikke lovende ut. En tusenlapp rett i dass.

Dette som kunne vært såå bra med proj, og så kan det kun brukes til TV'er? En vits, om enn aldri så tragisk.

Skal prøve noen helskrudde ideer til før jeg gir meg, men i utgangspunktet er det tydeligvis ingen vits å kjøpe denne pakka dersom man vil ha stort bilde

Greit at man får tre filmer da, men de er ikke sååå kule uten 3D effektene.

Tenkte bare jeg skulle nevne det så ikke flere gjør samme feilen...

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var jo MEGA kjipt da!!! Men du får se det på et vanelig tv da...selv om det ikke er i nærheten så morro som på projektoren.....

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •